Zouden de volgende mensen moeten zijn: David Croft, Holly Samos, Anthony Davidson and Jason Swales.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:29 schreef Fir3fly het volgende:
Wie zijn die lui die de vrije training altijd deden bij de BBC? Samen met Anthony Davidson. Zij zijn enthousiast en hebben kennis.
David Croft is daar altijd de "lead-commentator"quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:29 schreef Fir3fly het volgende:
Wie zijn die lui die de vrije training altijd deden bij de BBC? Samen met Anthony Davidson. Zij zijn enthousiast en hebben kennis.
Zeg maar gewoon @vosss hoor. Ik zat op Brennie's laptop toen ik die post plaatstequote:Op maandag 27 december 2010 16:32 schreef ari_zahav het volgende:
@Brennie
http://www.garagetv.be/vi(...)2004_press_conf.aspx![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Burnie88 het volgende:
Alvast een prettige jaarwisseling F1-hoolies!
Thanks, en van hetzelfdequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Burnie88 het volgende:
Alvast een prettige jaarwisseling F1-hoolies!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Burnie88 het volgende:
Alvast een prettige jaarwisseling F1-hoolies!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:05 schreef Tarado het volgende:
Allen een goed 2011 gewenst, dat het qua F1 minimaal net zo spannend wordt als 2010 met wat meer spektakel
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Burnie88 het volgende:
Alvast een prettige jaarwisseling F1-hoolies!
Dit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:05 schreef Tarado het volgende:
Allen een goed 2011 gewenst, dat het qua F1 minimaal net zo spannend wordt als 2010 met wat meer spektakel
Dit dusquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:05 schreef Tarado het volgende:
Allen een goed 2011 gewenst, dat het qua F1 minimaal net zo spannend wordt als 2010 met wat meer spektakel
http://joesaward.wordpress.com/2011/01/03/toro-rosso-to-be-sold/quote:There have been rumours in recent months that Scuderia Toro Rosso is again up for sale, with a price tag of around $30 million, although the buyer would also need to assume a certain amount of debt as well.
The team was up for sale a year or so ago but the economic climate was poor and at that point it made more sense for Red Bull boss Dietrich Mateschitz to invest instead and build up the team so that it would fetch a better price when the world economy recovers. In the interim the team was used to train up young drivers. When Mateschitz bought the team at the end of 2005 there was a provision that teams would be allowed to use customer cars and it made sense to have two teams. This worked well until the 2008 Italian Grand Prix when Sebastian Vettel’s victory in a Toro Rosso alarmed the other teams and customer cars were banned, forcing Toro Rosso to become a constructor again in 2009, although the teams did allow Toro Rosso to use the Red Bull design that year and allowed the 2010 car to be based on the 2009.
Red Bull is obviously keen to concentrate all of its resources on the main team, rather than paying for a secondary team that is only really useful to run young drivers when it would be much cheaper for Red Bull to provide drivers with money if it wants them to be race-trained in F1.
The team has competed in F1 since 1985, when founder Giancarlo Minardi moved his Formula 2 operation into Grand Prix racing. The perpetual underdog, it gained a loyal following despite continued financial problems. Minardi was forced to sell the operation to Australian businessman Paul Stoddart in 2001 and he in turn was forced to sell to Red Bull, although during his ownership the team helped to develop the careers of both Mark Webber and Fernando Alonso.
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fuck..weer geen 27 miljoen gewonnen. Weg kans om mezelf in te kopen voor een jaartje F1.
Dat doe ik altijd als ik verdrietig ben. Daar word ik instant vrolijk vanquote:Op maandag 3 januari 2011 12:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dan ga ik Alonso maar van de baan af raggen in F1 2010 op de PS3
Staat niet in de "pressrelease"quote:Op maandag 3 januari 2011 14:17 schreef bodylotion het volgende:
Di Montezemolo niet blij met V4-motoren
Boxers en lijnmotoren zijn (ook) al uitgesloten?
http://www.fia.com/en-GB/(...)ges/wmsc-101210.aspxquote:The WMSC approved the introduction of a new specification engine from 2013, underlining the FIAs commitment to improving sustainability and addressing the needs of the automotive industry. Following dialogue with the engine manufacturers and experts in this field, the power units will be four cylinders, 1.6 litre with high pressure gasoline injection up to 500 bar with a maximum of 12,000 rpm.
The engines will deliver a 35% reduction in fuel consumption and will feature extensive energy management and energy recovery systems, while maintaining current levels of performance. In 2013, five engines will be permitted per driver, but each year after that the limit will be four.
Tuurlijk niet ... Wat moet Ferrari nou in de "echte wereld" met 4 pitters?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:17 schreef bodylotion het volgende:
Di Montezemolo niet blij met V4-motoren
Boxers en lijnmotoren zijn (ook) al uitgesloten?
Lijkt me wel. Overigens dat het maar 4 pitjes zijn gaat ook invloed hebben op het geluid hoor, al zouden ze gewoon 18k rpm draaien. Dan nog hoor je duidelijk een 4 cilindergeluid. En dat hoort imo niet in de top motorsport.quote:Ik vind het grootste probleem dat het toerental maar tot 12000 mag, dit zal toch invloed hebben op het geluid
En dan binnen 5 jaar dood of weg uit Europaquote:Op maandag 3 januari 2011 15:54 schreef vosss het volgende:
De Formule 1 moet schreeuwen en janken en zo veel mogelijk brandstof zuipen en stinkende milieuvervuilende slierten achterlaten.![]()
![]()
![]()
Welneee!!!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:29 schreef vosss het volgende:
Met efficiëntie heb ik geen problemen. Met milieubewust wel.
Milieubewuste F1 is zo een beetje hetzelfde als alcoholvrij bier.
Geloof het maar nietquote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef Googolplexian het volgende:
Misschien dat door de nieuwe motoren, KERS en minder herrie F1 ook wel weer op Zandvoort mag rijden uiteindelijk!
Dit is dacht ik ook een 4 cylinder:quote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef Tarado het volgende:
Dit is een BMW 4 cylinder F2 en maakt nog geen 10.000rpm en heeft 400 pk, dan moet het met het geluid van de nieuwe F1 auto's mee kunnen vallen (hoop ik)
Jij gaat het nog zwaar krijgen als in 2016 de hybride-auto's komen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef vosss het volgende:
Het is verdomme geen theekransje met agrobiologisch verantwoorde kaakjes erbij
Het is de Formule 1, de absolute top van de motorsport en dat moet zuipen en stinken en milieubelastend zijn
Zeg ketelbinkie, noem je mij nou ouderwets of hoe moet ik dit opvatten?quote:Zuipen en stinken is nogal ouderwets.
Hybride is een tussen-fase.quote:
Is tegenwoordig echt geen belediging meer, hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg ketelbinkie, noem je mij nou ouderwets of hoe moet ik dit opvatten?
Hoezo, stink je?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg ketelbinkie, noem je mij nou ouderwets of hoe moet ik dit opvatten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |