abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89700729
quote:
17s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je moet even de juiste instellingen hebben en dan is hij echt easy :D (Helaas weet ik die niet meer)
ja zoals elke rally toch?

abs - 1
tc - 0
klaar
pi_89700770
quote:
2s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef Driepink het volgende:

[..]

ja zoals elke rally toch?

abs - 1
tc - 0
klaar
En waar heb je recovery op staan?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_89700865
Ja die hks controller zou voor mij echt een uitkomst zijn (als hij goed is that is)

Hoef iig geen hele stellage neer te zetten met een stuur erop en een vriendin meer aan te horen die zegt dat ik een kleuter ben :D
Bla
pi_89700890
quote:
17s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

En waar heb je recovery op staan?
uit ?
pi_89701167
Skid recovery on zetten scheelt alles bij die challenge!

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:33 schreef Toempf het volgende:
Godver wat een engelengeduld moet je voor die B-spec races hebben zeg. Mijn coureur is nu level 10, en ik merk nog geen enkel verschil met wanneer hij net begon :') Veel te vroeg remmen voor een bocht zodat de rest hem voorbij vliegt, halverwege de bocht ineens vol gas geven zodat meneer achterstevoren staat, en inhalen is ook niet echt zijn ding :') Wat een zak hooi.
quote:
17s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:34 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Hehe precies hetzelfde hier :')
B-spec gaat wel lekker hier! :D

Monsieur V. Coulon is nu level 14 en kan aardig gasgeven, hij reageert wel lekker rustig vaak, alleen inhalen is niet zo sterk punt soms, maar hij begint nu al beetje die gasten uit de weg te drukken en elbowen, naar voorbeeld van mij af en toe waarschijnlijk! O+

Maar ben juist wel tevreden over z'n niveau, hij reed net op de Nordschleife 6:38 als tweede rondje in de race! :o Wel in die Toyota Minolta '89 racebak, maar toch, dan ook best snelle tijd. :)
Jack does it in real time...
  woensdag 8 december 2010 @ 23:06:57 #106
167856 Toempf
Internetheld
pi_89701277
En waar kon je die Toyota Minolta precies winnen?
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_89701303
A-spec, Extreme Series, Like the wind. :)

Enige probleem is dat je dan dus wel dat soort bakken moet verslaan om hem te winnen ook. :')
  woensdag 8 december 2010 @ 23:11:24 #108
167856 Toempf
Internetheld
pi_89701458
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:07 schreef DeeBee het volgende:
A-spec, Extreme Series, Like the wind. :)

Enige probleem is dat je dan dus wel dat soort bakken moet verslaan om hem te winnen ook. :')
Dat gaat nog een lastige klus worden dan, heb wel net een half miljoen uitgegeven aan een race-corvette na een tip van iemand in dit topic, misschien dat het daar mee lukt :)
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_89701485
YES sneeuw na 3x disqualify eindelijk goud!

nu die eiger nog.. misschien lukt het nu wel!

ABS 1
TC = 5
slipherstel = aan
ASM = aan
Stuurhulp = sterk

4:16.500 mocht je halen, ik had 4:16.166 :P

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2010 23:14:16 ]
pi_89701640
Slipherstel / skid recovery on, ABS 1, verder alles uit zetten en je rijdt nog eens seconden harder! ^O^

@Toempf, met die race Corvette heb ik hem ook gehaald, maar zeker op die oval moet je aardig doorvlammen om het te redden. :)
pi_89701657
Na misschien wel 60x proberen geen goud gehaald, wel zilver. Maar schiet niet op.
pi_89701710
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef DeeBee het volgende:
Slipherstel / skid recovery on, ABS 1, verder alles uit zetten en je rijdt nog eens seconden harder! ^O^

@Toempf, met die race Corvette heb ik hem ook gehaald, maar zeker op die oval moet je aardig doorvlammen om het te redden. :)
proberen! TC liet me wagen steeds stilstaan elke bocht >.<
pi_89702166
wilt nog steeds niet lukken :(
pi_89702409
NET ZILVER!

IK WIL GOUD!!!!!
pi_89702588
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef HeertjeB het volgende:
Ja die hks controller zou voor mij echt een uitkomst zijn (als hij goed is that is)

Hoef iig geen hele stellage neer te zetten met een stuur erop en een vriendin meer aan te horen die zegt dat ik een kleuter ben :D
http://tunerspit.com/foru(...)ad&p=3752&viewfull=1
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_89704557
alles wat ik nu pak slipt als een mongool zonder hoofd..

zelfs die rallys lukt me niet meer.. die op het grind van max 350pk.. ik had gewoon een acherstand van 9sec na 2 rondes.. wtf is dit :? Waarom heeft mn rally autotje nou oppeens zoveel wheelspin int begin ? en zwabbert ie van links naar rechts de rest vd tijd ?

tijd om te slapen.. morgen verder

(en nee, ik ben niet dronken :') )
pi_89706259
Schitterend spel heh... :D Ben al fan vanaf GT1 . Het is mij nog niet gelukt om foto's op een usb stick te krijgen, moet dat zeker FAT32 geformateerd zijn? Ik wil graag wat foto's plaatsen.
Morgen later op de dag zal ik een leuk stukje schrijven met wat goede tips en handige trucjes.
Want dit spel is geen mariokart, zeg maar ;) .. Er zit veel realistische dingetjes in verstopt.

Als je een beetje verstand van auto's hebt, ervaring in de GT reeks en je weet wat van tuning dan kom je een heel eind. En daarnaast is het net als in de echte racewereld een beetje elkaar helpen, en dat doe ik graag.

Zo las ik bijvoorbeeld laatst hier iemand over bandenslijtage met zijn sportbandjes.. Dat snap ik niet, bandenslijtage en benzineverbruik ben ik pas tegengekomen in de endurance reeks.
Bandenslijtage gaat niet in kleuren, de balkjes worden dan minder. De verkleuringen zijn bandentemperatuur.. bij slijtage zakken die balkjes, en dat heb ik alleen maar in Endurance gezien.. net als benzineverbruik.

Ik denk dat ik morgen een mooi stukje ga typen over mijn ervaringen met wat foto's van mijn auto's e.d. Ik heb ook heel veel tips voor de B-spec, die is nu level 20 en hij kan er wat van hoor :Y
-weg-
pi_89706323
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef DeeBee het volgende:

Corvette op de oval moet je even rommelen aan de topspeed en een beetje camber geven zodat ie "binnen" blijft.. en dan nog is het slipstreamen met je billen samen geknepen :D
En geen enkele fout maken.
-weg-
  donderdag 9 december 2010 @ 09:07:37 #119
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89708471
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef Auti het volgende:

[..]

Hij komt eraan hoor, je staat nu wel op mijn psn vriendenlijst maar in GT sta je nog niet tussen de vrienden :S .. zal wel een vertraging in zitten.
Hee man! Super tof, ben er meteen mee aan de slag gegaan en de eerste race van "like the wind" er snel gehaald :). Echte die twee race, die kombaan.... Krijg het bij lange na niet voorelkaar.

Hoe heb jij dat gedaan? Ben echt zeeeeer benieuwd... Zo klote dit :{
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_89708504
quote:
5s.gif Op donderdag 9 december 2010 09:07 schreef jackson het volgende:

[..]

Hee man! Super tof, ben er meteen mee aan de slag gegaan en de eerste race van "like the wind" er snel gehaald :). Echte die twee race, die kombaan.... Krijg het bij lange na niet voorelkaar.

Hoe heb jij dat gedaan? Ben echt zeeeeer benieuwd... Zo klote dit :{
Check je nieuwe berichtje maar op PSN ;) .. ik heb het gister zelf nog even geprobeerd met 1 van mijn reserve Corvette's (ja ik heb er meer :') ) en het is inderdaad zeer zeer pittig, maar ik heb nog wel een andere oplossing.
-weg-
  donderdag 9 december 2010 @ 09:16:43 #121
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89708663
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 09:09 schreef Auti het volgende:

[..]

Check je nieuwe berichtje maar op PSN ;) .. ik heb het gister zelf nog even geprobeerd met 1 van mijn reserve Corvette's (ja ik heb er meer :') ) en het is inderdaad zeer zeer pittig, maar ik heb nog wel een andere oplossing.
Bij deze wil ik me graag aanmelden voor de nieuwe oplossing.... Met uiteraard kudo's, bloemen en veel liefde van mijn kant :').

Die eerste baan gaat echt als een sicko met die Corvette :D. Maar jij zegt wat chamber geven, dat is wellicht een goede. Topsnelheid nog iets oprekken lijkt niet nodig maar ga ik ook even doen.

Wat doe je met de banden, wel zacht-race eronder?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_89708791
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:35 schreef Sexy_Steve het volgende:
ik heb ook 1 potje b-spec gedaan maar die kneus wist zelfs laatste te worden met een veyron in de beginner klasse. toen heb ik het maar snel opgegeven
Goed als ik jou nu in een Veyron duw, word jij dan wel eerste in een race denk je?
Ik heb b-spec nog niet gedaan, maar op voorhand lijkt me dit kansloos...
Als je hem nou ff een beetje normale auto geeft...
  donderdag 9 december 2010 @ 09:24:06 #123
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89708811
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 09:23 schreef biertank het volgende:

[..]

Goed als ik jou nu in een Veyron duw, word jij dan wel eerste in een race denk je?
Das Kubelwagen.... Dan kan hij een beetje aan "vermogen" wennen :7
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 9 december 2010 @ 09:42:12 #124
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_89709205
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 09:23 schreef biertank het volgende:

[..]

zeer zeker. als dat bij jou niet het geval is zou ik weer lekker terug gaan naar Mario kart.
Niet jij
Niet wij
Maar ik
pi_89709273
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:53 schreef Auti het volgende:

[..]

Corvette op de oval moet je even rommelen aan de topspeed en een beetje camber geven zodat ie "binnen" blijft.. en dan nog is het slipstreamen met je billen samen geknepen :D
En geen enkele fout maken.
Ja, I know. :) Maar zoals ik al eerder zei, als je niet 1.5 rondje lang vlamt en aanhaakt bij de kop ga je hem never nooit winnen... :P

Level 20 B-spec is flink hoog! :o Ik ga straks even proberen die GT World Championships te winnen met hem (lvl 14) en even de Zonda R ( :9~ ) te winnen. :P

Trouwens gisteren de advanced AMG driving school unlocked... En wow, by far de makkelijkste van allemaal, de eerste sector na 7/8 keer goud, de 2e na 3 keer, de derde ook, de 4e in 1 keer ( 8)7 ) en ga straks nog even full lap doen, maar die is meestal het makkelijkste... :P

Wel relaxed, want het levert genoeg XP op voor zeker de helft van level 24 en ook al meer dan een miljoen credits in totaal. :) Kom ik steeds dichter bij de 10 miljoen die nodig is voor die ene trophy en kan ik dan even op zoek naar een Formula Gran Turismo! :P

Sowieso gaan m'n trophies erg lekker, al zo 65%! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')