Ow, dan ben ik benieuwd wat de rol van de mens daarin is en wie er dan verantwoordelijk is voor al het herstel wat ik in mijn omgeving zie...quote:Op woensdag 8 december 2010 15:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De evolutietheorie klinkt aannemelijk. Aan de andere kant: die bijbelverhalen zijn al eeuwen oud. Al moet ik wel toegeven dat God wel al heel lang ATV heeft als ik naar de bende en ellende hier op aarde kijk.
Ik denk dat het bijbelverhaal vast wel ergens op gebaseerd is, maar dat het net als "Jantje valt van de trap en breekt een been" naar 5 personen later "Jantje viel van de trap en brak zijn nek en overleed" is, aangediktquote:Op woensdag 8 december 2010 15:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De evolutietheorie klinkt aannemelijk. Aan de andere kant: die bijbelverhalen zijn al eeuwen oud. Al moet ik wel toegeven dat God wel al heel lang ATV heeft als ik naar de bende en ellende hier op aarde kijk.
quote:
Dat is mijn punt, dat herstel komt zogenaamd door hem en de ellende door ons. Maar als hij almachtig is wil ik wel eens weten waarom er kinderen geboren worden met aids, waarom er kinderen in oorlog leven en honger hebben. Kinderen hebben immers nog geen benul van goed of kwaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow, dan ben ik benieuwd wat de rol van de mens daarin is en wie er dan verantwoordelijk is voor al het herstel wat ik in mijn omgeving zie...
Ik zou hier graag op reageren, maar heb er echt even geen tijd voor...quote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat het bijbelverhaal vast wel ergens op gebaseerd is, maar dat het net als "Jantje valt van de trap en breekt een been" naar 5 personen later "Jantje viel van de trap en brak zijn nek en overleed" is, aangediktEn ik wil niet zo arrogant zijn om te zeggen dat god niet kan bestaan oid, want dat weet ik niet, maar dat verhaal is zo ontzettend vaak herschreven etc dat ik de bijbel echt niet als waarheid kan zien
ohquote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een Guus Meeuwis CD gewonnen:
http://www.ad.nl/ad/nl/1/(...)reengeluk_spel.dhtml
Je kan blijven refreshen tot je iets leuks hebt.
Ik had alleen maar iets stoms en dan moest ik nog de verzendkosten betalen ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een Guus Meeuwis CD gewonnen:
http://www.ad.nl/ad/nl/1/(...)reengeluk_spel.dhtml
Je kan blijven refreshen tot je iets leuks hebt.
Kom, ga je mee?quote:
Die had ik ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
oh
ik vond het al stom dat ik een fotoboek kreeg
Ik zeg niet dat alle ellende bij ons vandaan komt, dat geloof ik ook niet, maar ik geloof wel dat het herstel waar ik het over hebt wel van hem komt. En ja God is almachtig, maar ook soeverein...quote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is mijn punt, dat herstel komt zogenaamd door hem en de ellende door ons. Maar als hij almachtig is wil ik wel eens weten waarom er kinderen geboren worden met aids, waarom er kinderen in oorlog leven en honger hebben. Kinderen hebben immers nog geen benul van goed of kwaad.
We hebben het er anders wel een keer overquote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou hier graag op reageren, maar heb er echt even geen tijd voor...
Ik ookquote:
*zucht*quote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, maar alleen is het niet leuk.
Ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had alleen maar iets stoms en dan moest ik nog de verzendkosten betalen ook.Dat was vannacht. Maar kan je blijven vernieuwen?
die vragen heb ik al een tijdje los gelatenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is mijn punt, dat herstel komt zogenaamd door hem en de ellende door ons. Maar als hij almachtig is wil ik wel eens weten waarom er kinderen geboren worden met aids, waarom er kinderen in oorlog leven en honger hebben. Kinderen hebben immers nog geen benul van goed of kwaad.
Ja, of een 5 dagen pas van fitness firstquote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
oh
ik vond het al stom dat ik een fotoboek kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |