Ik heb hem nog steeds niet..quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou ik krijg hem gewoon een dag later, big deal
Maar bij Appie zetten de stakers niet door volgens mij, zo slecht gaat het niet volgens mij, zou een miljoenen verlies zijn in een maand waar ze altijd goed scoren en zeer druk is, dat vergeeft de directie hun nooit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja in de zomervakantie staken heeft geen zin....
Goede plannen kunnen altijd weer op tafel komenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Respect voor iemand die voorstellen uit de prullenbak vist waar ze jaren geleden al in gedonderd zijn?
Oneens. Er zit niets meer in de kan? Als je dat gelooft ben je echt simpel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:14 schreef Flounder het volgende:
[..]
Heb je hem erop aangesproken?
Ik vind het feit dat die lui blijven staken echt schandalig.
Er zit niets meer in de kan. Dit gestaak schaadt TNT. Onverantwoord!
Omdat ze mensen willen hebben die tegen een loon werken waardoor ze kunnen concurreren op de postmarkt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
nog meer ontslagen dan alle postbodes ? dat is knap.
Maar als je mensen wil ontslaan, waarom probeer je dan zo wanhopig mensen te werven ?
Daar geeft niemand hier antwoord op, moeten jullie toch weten.
Ja met concurrenten dei zich niet aan de CAO hoeven te houden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:30 schreef Harlon het volgende:
[..]
Omdat ze mensen willen hebben die tegen een loon werken waardoor ze kunnen concurreren op de postmarkt.
Jij niet nee, dat is duidelijk. Simpelweg afwijzen van elk alternatief is ook waardeloos.quote:Op zaterdag 11 december 2010 05:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Onacceptabele plannen op de onderhandelingstafel gooien noem ik geenonderhandelen.
Uiteraard, het bedrijf is nog niet voldoende om zeep geholpen.quote:
Wat een gejank. Het bedrijf is niet om zeep geholpen, TNT draait zelfs in crisistijd nog fors winst. Ook op het postgedeelte.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Uiteraard, het bedrijf is nog niet voldoende om zeep geholpen.
ja dat is vervelend, wel raar dat je zoveel vertraging hebt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:38 schreef Vicky86 het volgende:
Heb er absoluut geen problemen mee als mensen staken onder slechte arbeidsomstandigheden en mijn normale post wat later in mijn brievenbus valt dan normaal.
Wat ik wel jammer vind is dat ik twee weken geleden concertkaartjes besteld had als kerstcadeautje via internet met een bezorgtijd van 4 werkdagen (ik kon niet anders, want ik zit op 7000km van Nederland voor 3 maanden, dus ik loop ook niet even naar een ticketcenter en koop ze zo). Ik dat bedrijf (ING) gevraagd had of ze het misschien met iets anders konden sturen dan TNT zodat het gewoon op tijd zou aankomen, aangezien ik wel verwachte dat er meerdere stakingen zouden volgen.
Concert was gister en kaartjes zijn nog steeds niet aangekomen.
Noem me dan maar egoistisch, maar 140 euro voor niks uitgeven, baal ik als een stekker van!
Dat duurt niet lang meer met deze stakingen. Loopt iedereen naar de concurrent, weg TNT en dus ook weg baan. Dan heb je wat je wilde toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Wat een gejank. Het bedrijf is niet om zeep geholpen, TNT draait zelfs in crisistijd nog fors winst. Ook op het postgedeelte.
Nogmaals, als we niks doen is onze baan ook weg. We spreken over botte ontslagen, naturlijke afvloeing en vrijwillig vertrek. Samen moet dat 12000 vrije plekken opleveren voor de TNT directie. Linksom of rechtsom. En als het er uiteindelijk toe komt ga ik liever strijdend ten onder dan dat ik me als een mak schaap laat ontslaan. Nu is er nog een kleine kans tot overleven. Doen we niks is er geen kans.quote:Op zondag 12 december 2010 17:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat duurt niet lang meer met deze stakingen. Loopt iedereen naar de concurrent, weg TNT en dus ook weg baan. Dan heb je wat je wilde toch?
Dat begrijp ik volledig, maar ik mis het deel waarbij onschuldige burgers er iets aan kunnen doen? Ze worden nu wel betrokken in het conflict tenslotte.quote:Op zondag 12 december 2010 18:06 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Nogmaals, als we niks doen is onze baan ook weg. We spreken over botte ontslagen, naturlijke afvloeing en vrijwillig vertrek. Samen moet dat 12000 vrije plekken opleveren voor de TNT directie. Linksom of rechtsom. En als het er uiteindelijk toe komt ga ik liever strijdend ten onder dan dat ik me als een mak schaap laat ontslaan. Nu is er nog een kleine kans tot overleven. Doen we niks is er geen kans.
Postbodes zijn ook onschuldige burgers.quote:Op zondag 12 december 2010 18:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik volledig, maar ik mis het deel waarbij onschuldige burgers er iets aan kunnen doen? Ze worden nu wel betrokken in het conflict tenslotte.
Klopt, maar die worden geen slachtoffer van de staking, die veroorzaken de stakingquote:Op zondag 12 december 2010 19:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Postbodes zijn ook onschuldige burgers.
Vast wel, maar dat is nog steeds geen reden om deze ellende te veroorzaken. Een burger kiest uit persoonlijke overweging, niet omdat een postbode zijn werk niet doet.quote:Op zondag 12 december 2010 19:38 schreef ultra_ivo het volgende:
Wie heeft de ellende veroorzaakt? De partijen die kosten wat het kost wilden privatiseren. En wie heeft hen aan de macht geholpen? Jouw zogenaamd onschuldige burgers.
De oorzaak van de staking ligt niet bij de postbodesquote:Op zondag 12 december 2010 19:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt, maar die worden geen slachtoffer van de staking, die veroorzaken de staking
Nee, maar ze kiezen er wel voor om deze manier te gebruiken, terwijl er andere manieren zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 19:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
De oorzaak van de staking ligt niet bij de postbodes
Ach wat zielig voor je dat je niet meer van gestolen geld kunt leven en nu op een eerlijke manier je geld moet verdienenquote:Op zondag 12 december 2010 19:38 schreef ultra_ivo het volgende:
Wie heeft de ellende veroorzaakt? De partijen die kosten wat het kost wilden privatiseren. En wie heeft hen aan de macht geholpen? Jouw zogenaamd onschuldige burgers.
ja welke dan ?quote:Op zondag 12 december 2010 20:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee, maar ze kiezen er wel voor om deze manier te gebruiken, terwijl er andere manieren zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |