quote:Op woensdag 8 december 2010 20:53 schreef Nitrouz het volgende:
Tussenstandje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:53 schreef Nitrouz het volgende:
Tussenstandje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
afbeeldingafbeeldingafbeeldingafbeelding
Hij lijkt erg gemotiveerd te zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef -Willempie- het volgende:
wordt suarez eruit gelopen door iemand met de bal aan de voet
Gebannedquote:
dat zeker, mee terugverdedigen tot eigen achterlijnquote:
Week volgens mij.quote:
google hetquote:Op woensdag 8 december 2010 20:57 schreef truedestiny het volgende:
hoeveel mensen kunnen in san siro??
Ik schijtirritant, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:58 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
zonde, vind zijn kijk op voetbal ed. altijd erg euhm opvallend.
En zijn verhalen over zijn vrouw die tosti's brengt zijn ook bijzonder interessant.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:58 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
zonde, vind zijn kijk op voetbal ed. altijd erg euhm opvallend.
yesquote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Mido is er niet bij omdat zijn kindje ernstig ziek is?
Hij schijnt ook erg van pasteitjes te houden.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Silv het volgende:
[..]
En zijn verhalen over zijn vrouw die tosti's brengt zijn ook bijzonder interessant.
Inderdaad zeg!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zelfs Vd wiel lijkt nu gemotiveerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |