Ik heb ze gezien en PM je straks even terug.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:02 schreef Sally het volgende:
Hoi Muck. Had je mijn PM's nog gezien? Zie het vorige topic (ik kan ff niet quoten uit een gesloten topic, text only-lay-out wil dat niet):
[TK] Veeeeeeeeel boeken
Ik zal trouwens zelf eens kijken wat er in de PM's stond![]()
Edit: in eerste oogopslag staan de boekjes die ik had gewenst er niet meer tussen in deze OP.
Het is inderdaad een roman.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
9789067901529 Nero Mary Teresa Ronalds
Is dit een roman?
De uitgeverij is Uitgeverij Michon - Helmondquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:22 schreef Sally het volgende:
Hoi Muck,
Ik ben niet veel online, dus ik lees het topic nu pas, maar ik wilde het bij de boekjes houden die ik in de PM's had gereserveerd.
Nog een vraagje bij deze,
Dagvlinders ¤5,00 <<< toevallig nog een uitgever(ij) erbij? Ik heb al iets in de kast staan namelijk.
Deze is wel in het Engelsquote:En ik wilde nog vragen of deze in het Engels is of niet. Zo niet, dan kun je die er wel bji doen:
9780752842790 Nostradamus Ian Wilson
Ah ok, bedankt voor het nakijkenquote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef Muck het volgende:
[..]
De uitgeverij is Uitgeverij Michon - Helmond
[..]
Deze is wel in het Engels
Ja, ik hou het bij deze boekjes.quote:Dus, als je het vlinderboek wilt hebben, wordt dit het uiteindelijke lijstje?
Dagvlinders
Zelfvertrouwen, je kunt eraan werken! - William Stewart
Kijk op vogels / In de tuin - Marjolein Bastin
Birds of Britain and Europe - John Andrews
Kerst met theezakjes
Kleine science fiction omnbus 1
Trouw nooit met een heks - Liefdesverhalen uit 1001 nacht
Alle wegen leiden naar je zelf - Jacques Lanzmann
Liefhebben is de kunst - Jesper Hojberg
9789029066563 Stonehenge Bernard Cornwell
Dat is prima hoorquote:Op maandag 20 december 2010 23:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah ok, bedankt voor het nakijkenIk leen 'm wel eens een keer van de bieb
[..]
Ja, ik hou het bij deze boekjes.
Per PM de details afhandelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |