WAT EEN ONGELOFELIJK LELIJK SCHARMINKEL VAN EEN VROUW, GA EENS ETENquote:Lara Stone is dinsdagavond bij de British Fashion Awards uitgeroepen tot Model van het jaar.
quote:British Fashion Awards
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:57 schreef popolon het volgende:
Oh ok, dat kan het e.e.a. verklaren:
[..]
Ervanuitgaande dat ze die kutkop van haar vader heeftquote:"Ik voel me zeer vereerd", reageerde de Brabantse, die een Britse vader en een Nederlandse moeder heeft.
Ik vind ze alles behalve knap, maar fotos zoals die eerste hebben wel wat hips, hoe gemaakt ook. (ook van die foto wordt ik persoonlijk als man niet warm overigens).quote:Op woensdag 8 december 2010 13:02 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wat pareltjes.
quote:Id_do_her
Jaaajaaaa.quote:Bah.
Niet grappig.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
ha ha hey hier weer een vehaaltje.....ben zelf erg kritish wat vrouwen betreft ha ha ja mijn zus ook hey?maar dit vind ik ook gewoon niet mooi..erg onnatuurlek en ook geenglimlach ja daar doe ik het nietvoor nou ha ha gr gr dandybleu
Doe toch eens normaal manquote:Op woensdag 8 december 2010 13:26 schreef Kekster het volgende:
Douw der in een vulliszak, knip gaten bij de borsten en kutje, en alles is zo slecht nog niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |