Ja, want mannen zijn keihard. En zoquote:Op woensdag 8 december 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is vast omdat jij een man bent enzo enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want mannen zijn keihard. En zoJA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ALLEMAAL!
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want mannen zijn keihard. En zoNee, die hebben vaak minder te maken met seksueel misbruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Of ze zijn de oorzaakquote:Op woensdag 8 december 2010 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die hebben vaak minder te maken met seksueel misbruik
Ja, dat ook jaquote:
QFT Met name de mannen hierquote:
Nou, ik ben al weg.quote:
Nee nee nee, niet jij...quote:Op woensdag 8 december 2010 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ik ben al weg.
*deur dichtsmijt.
Ja, vooral diequote:Op woensdag 8 december 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
QFT Met name de mannen hier
mooie sneeuwquote:Op woensdag 8 december 2010 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ik ben al weg.
*deur dichtsmijt.
Zou kunnen. Maar verder ben ik wel lief, gevoelig en meelevend hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is vast omdat jij een man bent enzo enzo
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar verder ben ik wel lief, gevoelig en meelevend hoor.![]()
quote:
Jij hebt em ookquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met mannenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je het stuk + evt edit in de post van LL leest, dan kun je weer gewoon gezellig doenquote:
Ik heb em nog niet uit de doos gehaald thoughquote:
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet uit de doos gehaald thoughJij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |