ik zit op mijn werk jaquote:Op woensdag 8 december 2010 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zit je op je werk?
want dan zit ik in de buurt
Dat weet jij heul nietquote:Op woensdag 8 december 2010 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh dear, gevoelig vrouwen-onderwerpen. Nee, eerder dat de .... jullie niet kent
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga wentelteefjes makenWant heb oud brood
en als ze helemaal niet leverenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef pgrferrari het volgende:
Woei![]()
Folders gratuit.
Nog steeds niks
Vorige week zo'n tokkie met een oude BMW op de snelweg die liet zien dat hij heeeeeel hoed kon slippen in de file... De vangrail vond van nietquote:Op woensdag 8 december 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jongens van net 18 met petjes en tokkie-muziek
whehehequote:Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vorige week zo'n tokkie met een oude BMW op de snelweg die liet zien dat hij heeeeeel hoed kon slippen in de file... De vangrail vond van niet![]()
Dat is toch geen Golf I, II of IIIquote:
Zijn ze verplicht.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en als ze helemaal niet leveren
Eigenlijk vind ik wel dat de baas van een seksclub een beetje zo'n fout type moet zijn en dus hoor jij eigenlijk in een Mercedes van eind jaren 80 te rijden.quote:
Nee hoorquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga zo gewoon brood smeren. Ontbijten.
Whehehe.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vorige week zo'n tokkie met een oude BMW op de snelweg die liet zien dat hij heeeeeel hoed kon slippen in de file... De vangrail vond van niet![]()
of zo'n grote amerikaanquote:Op woensdag 8 december 2010 12:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik wel dat de baas van een seksclub een beetje zo'n fout type moet zijn en dus hoor jij eigenlijk in een Mercedes van eind jaren 80 te rijden.
Ja, met van dat bond om het stuur en om de stoelenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik wel dat de baas van een seksclub een beetje zo'n fout type moet zijn en dus hoor jij eigenlijk in een Mercedes van eind jaren 80 te rijden.
dat zei je er niet bijquote:Op woensdag 8 december 2010 12:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is toch geen Golf I, II of III
Ik had het alleen maar over VW Golfquote:
en van die dobbelstenen aan de binnenspiegelquote:Op woensdag 8 december 2010 12:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, met van dat bondt om het stuur en om de stoelen
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, met van dat bond om het stuur en om de stoelen
Ja, grote rozequote:Op woensdag 8 december 2010 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en van die dobbelstenen aan de binnenspiegel
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WTF moet hij nou op je stuur?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |