Wat vreemdquote:Op woensdag 8 december 2010 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik jullie er niet in ga krijgen
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat ik het niet was wist ik al wel.
Ik vind een Golf V of VI wel leuk hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tweedehands zijn ze ook prijzig hoor... En een golfje is ook voor paupers![]()
Eens.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Noem je ons nou dik?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik jullie er niet in ga krijgen
Ferrariquote:
Pauper!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind een Golf V of VI wel leuk hoor
pgrquote:
Voor wat ik voor mijn Almera betaalde kon ik ook een Golf kopen: uit '96, zonder airco en met 2 ton op de teller.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Mijn moeder heet wel zo jaquote:Op woensdag 8 december 2010 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ouders stiekem Jozef en Maria heetten.
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ietsiemand zegt me dat ik jullie er niet in ga krijgen
Bij voorkeur met het snelste TDI-blok.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind een Golf V of VI wel leuk hoor
Ach, maar die Mazda 121tje bijvoorbeeld gaan echt voor belachelijk hoge prijzen wegquote:Op woensdag 8 december 2010 11:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Voor wat ik voor mijn Almera betaalde kon ik ook een Golf kopen: uit '96, zonder airco en met 2 ton op de teller.![]()
Daarbij vind ik de betrouwbaarheid het geld wel waard.
Ik moest de betekenis opzoeken. Arm persoon. Leg eens uitquote:
Zie je wel, ik wist wel dat Maria niet onbevlekt ontvangen was.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn moeder heet wel zo ja
Mijn vader gewoon Piet
Nee, eigenlijk zijn golfjes voor petjesvolkquote:Op woensdag 8 december 2010 11:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moest de betekenis opzoeken. Arm persoon. Leg eens uit
Ja, logisch, dat is een Ford in vermomming.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, maar die Mazda 121tje bijvoorbeeld gaan echt voor belachelijk hoge prijzen wegTerwijl daar vaak wel van alles aan mankeert...
Dat zou nice zijn na al dat gezeikquote:Op woensdag 8 december 2010 11:57 schreef pgrferrari het volgende:
Ik w8 op mijn folders.
Of beter gezegd niet.
Als ze niet leveren voor vandaag 12 uur, krijgen we ze gratis.
hmm hoop dat het niet ernstig is danquote:
Marrokanen hebben altijf Golfjes.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk zijn golfjes voor petjesvolkMaar dat is wel synoniem aan een pauper
En pauper staat wel redelijk synoniem aan tokkie
Oh dear, gevoelig vrouwen-onderwerpen. Nee, eerder dat de .... jullie niet kentquote:
Vaag. Zo goedkoop zijn die autootjes niet. Zie meestal geen tokkies rijden in een auto van 15000 euroquote:Op woensdag 8 december 2010 11:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, logisch, dat is een Ford in vermomming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |