abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 december 2010 @ 20:06:07 #76
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_90506917
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:32 schreef Schaatsfan89 het volgende:

[..]

Dat was wat mij betreft ook de slechtste en meest ongeloofwaardige verhaallijn ooit, dat Dennis eigenlijk Arnie is. Ik ben daarna ook een paar jaar gestopt met kijken.
lol ja welke moeder gaat nou met een vent die dezelfde geboortedag heeft als haar zoon, ik zal dat nooit vertrouwen..
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_90517871
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik dacht dat het plan was om de langstlopende, huidige reeks over alles omtrent de serie te laten gaan, en dat er een tweede topic zou worden geopend om over van alles behalve oude koeien te praten?!
bericht van static:

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 03:19 schreef static het volgende:
Ok, that's it. Open maar een nostalgie topic, deze reeksging en gaat over de lopende serie. Dubbelzinnige titels zoals deze hoeven dus ook niet meer.

Deze is er ook nog: Goede Tijden, Slechte Tijden Seizoen 3 DVD BOX
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_90519097
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:53 schreef roos85 het volgende:

[..]

bericht van static:

[..]

Heel mooi, de meerderheid in het algemene gtst-topic kan zich meer vinden in wat Cinnamongirl zei, net nu de rust daar is wedergekeerd begin je helaas weer te stoken zie ik. We hebben onderling afgesproken dergelijke berichten daar te negeren, dus klaag wat je wilt, wij gaan daar mooi niet happen en houden het ontopic, lees de OP ook even door van dat topic. Wat we doen is volledig in overeenstemming met wat Cinnamongirl zei.
Een heer met stijl
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:36:59 #79
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_90519968
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Heel mooi, de meerderheid in het algemene gtst-topic kan zich meer vinden in wat Cinnamongirl zei, net nu de rust daar is wedergekeerd begin je helaas weer te stoken zie ik. We hebben onderling afgesproken dergelijke berichten daar te negeren, dus klaag wat je wilt, wij gaan daar mooi niet happen en houden het ontopic, lees de OP ook even door van dat topic. Wat we doen is volledig in overeenstemming met wat Cinnamongirl zei.
Ik bedenk me net, de afgelopen topics hier zijn haast een soap op zich :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_90520406
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

ik zit niet te stoken man, ik plaats alleen een berichtje.
dat jij het niet eens met static bent, is dat jouw probleem, niet die van mij.
ik deel toevallig zijn mening.
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:51:21 #81
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_90520657
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:45 schreef roos85 het volgende:

[..]

"alleen een berichtje", mag ik zeggen dat ik er zo ook nog wel een paar ken of zijn er dan weer 2 users tegenover 100 die het er niet mee eens zijn?

quote:
dat jij het niet eens met static bent, is dat jouw probleem, niet die dat van mij.
Nou, eigenlijk is het dan wel jouw probleem, omdat je dan in discussie bent met iemand met een andere mening. ;) Zelfs al zou dat niet het geval zijn, dan maak je er met je reacties in de twee topic's zelf duidelijk er toch wel een redelijk probleem van.

quote:
Toevallig!

Het is heel simpel. Ik vind niet dat 100 users of hoe fucking veel er ook posten in die GTST-topics niet moeten onderdoen voor 3 users die niet redelijk kunnen wezen. Er is gezegd; De users die zich eraan storen kunnen een topic voor het heden aanmaken, dit is tot op heden niet gebeurd. Dus ja, om het in jouw woorden te zeggen; dat is jullie probleem, niet het onze.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_90532239
zie mijn reactie in het centrale gtst topic
pi_90533498
quote:

[..]

dat jij het niet eens met static bent, is dat jouw probleem, niet die van mij.
Ah ook zijn meest recente mening in het FB topic waarin beweert dat ie het misschien bij het verkeerde eind had?
Een heer met stijl
pi_90533703
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ah ook zijn meest recente mening in het FB topic waarin beweert dat ie het misschien bij het verkeerde eind had?
ik ben nog steeds van mening dat een nostalgie topic niet verkeerd is, puur omdat de oude gtst jaren juist de beste waren.
het niveau is op dit moment zeer bedroevend te noemen.

ik stoor me niet als er af en toe in het nu centrale topic een verwijzing naar het verleden wordt gepost, dat doe ik zelf ook, dus beetje stom als ik daar mee zou zitten niet?

alleen ik vind het wel een beetje vervelend als het pagina's lang over bijv seizoen 3 gaat, waardoor mede er bij mij (en waars. ook bij andere users) het gevoel ontstaat niet welkom in het topic te zijn.
doordat er users zijn die dat gevoel hebben, komen er dergelijke reacties, of dat er users niet meer komen posten.

dat vind ik zelf ook erg jammer, het liefst heb ik ook dat er een gezellige sfeer heerst, waar iedereen zich welkom voelt.
pi_90533775
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:12 schreef roos85 het volgende:

[..]

ik ben nog steeds van mening dat een nostalgie topic niet verkeerd is, puur omdat de oude gtst jaren juist de beste waren.
het niveau is op dit moment zeer bedroevend te noemen.

ik stoor me niet als er af en toe in het nu centrale topic een verwijzing naar het verleden wordt gepost, dat doe ik zelf ook, dus beetje stom als ik daar mee zou zitten niet?

alleen ik vind het wel een beetje vervelend als het pagina's lang over bijv seizoen 3 gaat, waardoor mede er bij mij (en waars. ook bij andere users) het gevoel ontstaat niet welkom in het topic te zijn.
doordat er users zijn die dat gevoel hebben, komen er dergelijke reacties, of dat er users niet meer komen posten.

dat vind ik zelf ook erg jammer, het liefst heb ik ook dat er een gezellige sfeer heerst, waar iedereen zich welkom voelt.
Dat dikgedrukte is een aanname die niet zeker hoeft te zijn, noch te bewijzen valt, zoals je in deel 307 zag, zijn er wel users die gewoon over het heden posten. Totdat er weer gedonder kwam, dat jaagt ze volgens mij pas echt weg, dus laten we gewoon posten wat we willen over nu en toen. En als dat niet mag horen we dat wel van mods en niet van elkaar.
Een heer met stijl
pi_90533845
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat dikgedrukte is een aanname die niet zeker hoeft te zijn, noch te bewijzen valt, zoals je in deel 307 zag, zijn er wel users die gewoon over het heden posten. Totdat er weer gedonder kwam, dat jaagt ze volgens mij pas echt weg, dus laten we gewoon posten wat we willen over nu en toen. En als dat niet mag horen we dat wel van mods en niet van elkaar.
dat soort berichten heb ik toch in aantal topics gelezen
pi_90533885
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:16 schreef roos85 het volgende:

[..]

dat soort berichten heb ik toch in aantal topics gelezen
En ik heb ook berichten gezien die ze tegenspreken.

Overigens er over een nostalgietopic, wat mij betreft worden er 200 geopend, zolang dit maar geen afbreuk doet aan het originele topic. En dit vinden/vonden/vinden de mods ook.
Een heer met stijl
  woensdag 29 december 2010 @ 14:58:46 #88
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_90583634
Seizoen 4 van Goudkust staat nu al geplant op 1 maart 2011 terwijl seizoen 3 net pas uit is, hopelijk gaan ze binnenkort seizoen 4 van GTST ook bevestigen en hopelijk ook veel eerder dan 1 maart 2011 :)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_90586042
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:58 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 4 van Goudkust staat nu al geplant op 1 maart 2011 terwijl seizoen 3 net pas uit is, hopelijk gaan ze binnenkort seizoen 4 van GTST ook bevestigen en hopelijk ook veel eerder dan 1 maart 2011 :)
Ja, maar als je bedenkt dat seizoen 4 van Goudkust officieel in november al moest uitkomen, vind ik begin/eind maart (want daar is ook een heel gedoe over, de ene zegt 1 maart, de ander 31 maart) rijkelijk laat.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de Goudkust-boxen qua vormgeving wel mooier vind dan die van GTST.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_90627467
Het spijt me zeer, maar deze gaat dicht. Het is nooit de bedoeling geweest van mij en Static om een topic toe te staan waarin over de historie van de serie wordt gepraat.
Zie ook m'n post in fb van 8 december, en mijn jongste post. Hetgeen in die post is gemeld is wat we beiden achter de schermen hadden besloten.
Helaas is er wat verwarring over geweest, en zijn er tegenstrijdige mod-berichten geplaatst. Als gevolg daarvan is dit topic geopend.
Helaas, gedane zaken nemen geen keer maar het lijkt ons nogmaals het beste om het langstlopende topic niet aan te raken of af te splitsen, en de mogelijkheid te bieden om een nieuw topic te openen, waarin alleen aktuele zaken omtrent de serie worden besproken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')