lol ja welke moeder gaat nou met een vent die dezelfde geboortedag heeft als haar zoon, ik zal dat nooit vertrouwen..quote:Op maandag 27 december 2010 17:32 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Dat was wat mij betreft ook de slechtste en meest ongeloofwaardige verhaallijn ooit, dat Dennis eigenlijk Arnie is. Ik ben daarna ook een paar jaar gestopt met kijken.
bericht van static:quote:Op maandag 27 december 2010 16:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik dacht dat het plan was om de langstlopende, huidige reeks over alles omtrent de serie te laten gaan, en dat er een tweede topic zou worden geopend om over van alles behalve oude koeien te praten?!
quote:Op zondag 26 december 2010 03:19 schreef static het volgende:
Ok, that's it. Open maar een nostalgie topic, deze reeksging en gaat over de lopende serie. Dubbelzinnige titels zoals deze hoeven dus ook niet meer.
Deze is er ook nog: Goede Tijden, Slechte Tijden Seizoen 3 DVD BOX
Heel mooi, de meerderheid in het algemene gtst-topic kan zich meer vinden in wat Cinnamongirl zei, net nu de rust daar is wedergekeerd begin je helaas weer te stoken zie ik. We hebben onderling afgesproken dergelijke berichten daar te negeren, dus klaag wat je wilt, wij gaan daar mooi niet happen en houden het ontopic, lees de OP ook even door van dat topic. Wat we doen is volledig in overeenstemming met wat Cinnamongirl zei.quote:
Ik bedenk me net, de afgelopen topics hier zijn haast een soap op zichquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heel mooi, de meerderheid in het algemene gtst-topic kan zich meer vinden in wat Cinnamongirl zei, net nu de rust daar is wedergekeerd begin je helaas weer te stoken zie ik. We hebben onderling afgesproken dergelijke berichten daar te negeren, dus klaag wat je wilt, wij gaan daar mooi niet happen en houden het ontopic, lees de OP ook even door van dat topic. Wat we doen is volledig in overeenstemming met wat Cinnamongirl zei.
ik zit niet te stoken man, ik plaats alleen een berichtje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heel mooi, de meerderheid in het algemene gtst-topic kan zich meer vinden in wat Cinnamongirl zei, net nu de rust daar is wedergekeerd begin je helaas weer te stoken zie ik. We hebben onderling afgesproken dergelijke berichten daar te negeren, dus klaag wat je wilt, wij gaan daar mooi niet happen en houden het ontopic, lees de OP ook even door van dat topic. Wat we doen is volledig in overeenstemming met wat Cinnamongirl zei.
"alleen een berichtje", mag ik zeggen dat ik er zo ook nog wel een paar ken of zijn er dan weer 2 users tegenover 100 die het er niet mee eens zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik zit niet te stoken man, ik plaats alleen een berichtje.
Nou, eigenlijk is het dan wel jouw probleem, omdat je dan in discussie bent met iemand met een andere mening.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:45 schreef roos85 het volgende:
dat jij het niet eens met static bent, is dat jouw probleem, niet die dat van mij.
Toevallig!quote:
Ah ook zijn meest recente mening in het FB topic waarin beweert dat ie het misschien bij het verkeerde eind had?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik zit niet te stoken man, ik plaats alleen een berichtje.
dat jij het niet eens met static bent, is dat jouw probleem, niet die van mij.
ik deel toevallig zijn mening.
ik ben nog steeds van mening dat een nostalgie topic niet verkeerd is, puur omdat de oude gtst jaren juist de beste waren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah ook zijn meest recente mening in het FB topic waarin beweert dat ie het misschien bij het verkeerde eind had?
Dat dikgedrukte is een aanname die niet zeker hoeft te zijn, noch te bewijzen valt, zoals je in deel 307 zag, zijn er wel users die gewoon over het heden posten. Totdat er weer gedonder kwam, dat jaagt ze volgens mij pas echt weg, dus laten we gewoon posten wat we willen over nu en toen. En als dat niet mag horen we dat wel van mods en niet van elkaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik ben nog steeds van mening dat een nostalgie topic niet verkeerd is, puur omdat de oude gtst jaren juist de beste waren.
het niveau is op dit moment zeer bedroevend te noemen.
ik stoor me niet als er af en toe in het nu centrale topic een verwijzing naar het verleden wordt gepost, dat doe ik zelf ook, dus beetje stom als ik daar mee zou zitten niet?
alleen ik vind het wel een beetje vervelend als het pagina's lang over bijv seizoen 3 gaat, waardoor mede er bij mij (en waars. ook bij andere users) het gevoel ontstaat niet welkom in het topic te zijn.
doordat er users zijn die dat gevoel hebben, komen er dergelijke reacties, of dat er users niet meer komen posten.
dat vind ik zelf ook erg jammer, het liefst heb ik ook dat er een gezellige sfeer heerst, waar iedereen zich welkom voelt.
dat soort berichten heb ik toch in aantal topics gelezenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte is een aanname die niet zeker hoeft te zijn, noch te bewijzen valt, zoals je in deel 307 zag, zijn er wel users die gewoon over het heden posten. Totdat er weer gedonder kwam, dat jaagt ze volgens mij pas echt weg, dus laten we gewoon posten wat we willen over nu en toen. En als dat niet mag horen we dat wel van mods en niet van elkaar.
En ik heb ook berichten gezien die ze tegenspreken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat soort berichten heb ik toch in aantal topics gelezen
Ja, maar als je bedenkt dat seizoen 4 van Goudkust officieel in november al moest uitkomen, vind ik begin/eind maart (want daar is ook een heel gedoe over, de ene zegt 1 maart, de ander 31 maart) rijkelijk laat.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:58 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 4 van Goudkust staat nu al geplant op 1 maart 2011 terwijl seizoen 3 net pas uit is, hopelijk gaan ze binnenkort seizoen 4 van GTST ook bevestigen en hopelijk ook veel eerder dan 1 maart 2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |