Die stormen hier dan binnen inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Met al die KLB en ONZ mongolen ja daarom blijf ik hier dan even weg
Whahahahahahahaha Roel is gerickrolled op de radioquote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij skippen ze Bruce... Hoor nu ineens Rick Astley.
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahahahahahaha Roel is gerickrolled op de radio
[..]
[..]
Ik ga WaterhoofdstadjeFM sue-en!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij skippen ze Bruce... Hoor nu ineens Rick Astley.
Haha terechtquote:Op woensdag 8 december 2010 12:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga WaterhoofdstadjeFM sue-en!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Moet ik de baas dr op zetten?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga WaterhoofdstadjeFM sue-en!
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:27 schreef Waalwijker het volgende:
Quote als je vind dat ik loop te trollen in dit topic.
Jij vindt het niks ?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:54 schreef themauster het volgende:
even gezapt naar 3 hoor ik weer Moneygrabber
Ik hoor hem teveel, hoop dan ook dat er met SR een ander nummer komt.quote:
Reken er maar niet op.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hoor hem teveel, hoop dan ook dat er met SR een ander nummer komt.
Nee en dat is jammer een echte SR plaat onstaat in de week en niet al in de weken van te voren, Ryan Shaw was vorig jaar ook al voor SR ontdekt door Giel en Gerard maar niet zo erg veel gedraaid als Moneygrabber nuquote:
Binnen 7 dagen zonder opgaven van reden zou je het moeten kunnen beëindigen.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:13 schreef Timo20 het volgende:
Ok mensen wie kan mij helpen?
Het gaat om `t volgende:
vorige week woensdag heb ik `n vodafone gsm abo afgesloten maar omdat ik er helemaal niet tevreden over ben wil ik `t opzeggen. Heb gisteren contact gehad met de klantenservice en die man zei dat dat kon binnen 7 werkdagen na afsluiten van het abo. Vandaag naar de winkel geweest en opnieuw contact gehad met de klantenservice: beiden zeggen dat `t alleen te annuleren is binnen 48 na afsluiting van het abo. En dat terwijl ik dus gisteren aan kreeg te horen dat `t wel kan (de 7 werkdagen zijn immers nog niet verlopen)
Wie weet of hier wettelijk iets voor is geregeld? klopt het dat ik `t binnen 7 dagen kan opzeggen? ik dacht dat je alles wat je koopt 7 dagen bedenktijd die bij wet zijn geregeld.
Kan iemand me misschien aan een link helpen oid. waarin dit staat en of dat klopt?
Thanks!
Ze zeiden dat dat alleen kon als ik `t via internet of telefonisch heb afgesloten. nu dat ik `t in de winkel heb gekocht kan `t alleen binnen 48 uur?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Binnen 7 dagen zonder opgaven van reden zou je het moeten kunnen beëindigen.
Oh oké ik wist niet dat je het in de winkel had afgesloten, ik wist wel dat als je het van 'afstand' afsluit je het binnen 7 werkdagen kunt annuleren.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze zeiden dat dat alleen kon als ik `t via internet of telefonisch heb afgesloten. nu dat ik `t in de winkel heb gekocht kan `t alleen binnen 48 uur?
is er ergens een link waarin zoiets (wat jij zegt) terug is te vinden?
is daar echt een verschil tussen? hoe belachelijk is dat?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oh oké ik wist niet dat je het in de winkel had afgesloten, ik wist wel dat als je het van 'afstand' afsluit je het binnen 7 werkdagen kunt annuleren.
Da's logischquote:Op woensdag 8 december 2010 13:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is daar echt een verschil tussen? hoe belachelijk is dat?
dat kan ik nu ook niet totdat ik `t goed heb uitgeprobeerd. daarbij heb ik nu pas tijd om terug te gaan naar de winkel.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's logisch. Omdat je bij koop op afstand het product (of dienst) niet hebt kunnen beoordelen.
Da's natuurlijk niet het probleem van VFquote:Op woensdag 8 december 2010 13:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat kan ik nu ook niet totdat ik `t goed heb uitgeprobeerd. daarbij heb ik nu pas tijd om terug te gaan naar de winkel.
*Voelt tegen het hoofd van Hans* Nee Hans is niet helemaal lekker vandaagquote:
thanks. is dat de klantenservice?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's natuurlijk niet het probleem van VF.
Begin op twitter eens tegen @VFWebRelations te zeiken. Dat heeft bij mij een keer snel geholpen.
Yup, web relations. Als je maar negatief genoeg bent, kunnen zij meestal wat sneller handelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |