quote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef Waalwijker het volgende:
Ik ga Ekdom mailen of hij voortaan 'die ROEL!!!!' ipv lucht wil zeggen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ook maar ff naar WaterhoofdFM geswitcht.
Jij maakt de playlist?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Goed bezig! Bruce straks iets of voor 12:00
.
Maurice.
Je hebt de mensheid en je hebt Hans. Hans staat boven die mensheid.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:25 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Je weet toch dat Hans overal invloed op heeft?
Dat buitenaardse waar NASA vorige week mee kwam, dat is Hans.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt de mensheid en je hebt Hans. Hans staat boven die mensheid.
Hans is het universum en alles daar binnen en buiten.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat buitenaardse waar NASA vorige week mee kwam, dat is Hans.
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Correct
http://www.waterstadfm.nl(...)view&id=76&Itemid=80
Geen last van hierquote:Op woensdag 8 december 2010 11:36 schreef gerbenp het volgende:
Gaat weer lekker bij Ziggo, kan geen enkele stream afspelen.. [ afbeelding ]
En daar heb ik dus die zondag last van.. gisteren ging het nog even goed, maar nu is het weer om te janken
Geweldigquote:Op woensdag 8 december 2010 11:25 schreef Waalwijker het volgende:
Echt iets wat Hans leuk vind dit, denk ik.
Modem een schop gegeven en het is weer goed!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen last van hier.
[ afbeelding ]
Zometeen Brucequote:Op woensdag 8 december 2010 11:52 schreef Waalwijker het volgende:
Wat een treurig programma maakt Domien.
Het is inmiddels wel duidelijk dat je het niks vindt. Het keer op keer herhalen is niet nodig hoor. Gewoon lekker wat anders opzetten.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:52 schreef Waalwijker het volgende:
Wat een treurig programma maakt Domien.
Om te janken zó slecht.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel duidelijk dat je het niks vindt. Het keer op keer herhalen is niet nodig hoor. Gewoon lekker wat anders opzetten.
Ja en elke dag weer luisteren, puur om te kunnen bashen, das pas echt tragischquote:Op woensdag 8 december 2010 11:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel duidelijk dat je het niks vindt. Het keer op keer herhalen is niet nodig hoor. Gewoon lekker wat anders opzetten.
Over jou? Goed idee kerel.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maak gewoon in KLB een mooi anti-topic aan.
Ik zal het je nog sterker vertellen, ik LUISTER niet eens!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en elke dag weer luisteren, puur om te kunnen bashen, das pas echt tragisch
Nog tragischer.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:01 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen, ik LUISTER niet eens!
Tijdens SR gaat het hier pas ellende worden.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en elke dag weer luisteren, puur om te kunnen bashen, das pas echt tragisch
Nee hoor, want ik ben de enige hier die Giel WEL tof vind.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tijdens SR gaat het hier pas ellende worden.
Dan nog zullen er erg veel niet verder komen dan :quote:Op woensdag 8 december 2010 12:02 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik ben de enige hier die Giel WEL tof vind.
de freaknacht dan
Met al die KLB en ONZ mongolen ja daarom blijf ik hier dan even wegquote:Op woensdag 8 december 2010 12:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tijdens SR gaat het hier pas ellende worden.
Dan ga ik ook dan gewoon lekker door met Domien bashen, voor de variatie. Deal?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan nog zullen er erg veel niet verder komen dan :
Giel![]()
Coen
Dat was nogal jammer vorig jaar inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Met al die KLB en ONZ mongolen ja daarom blijf ik hier dan even weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |