Ik vind het sterk dat je dagelijks de volkskrant leest en toch een andere mening hebt. Niet alles hoeft stereotyp te zijn. Ik ben dat wel: Ik lees de Volkskrant, kijk naar de VARA en stem PvdA/GL.quote:
Wat zou je denken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een elektrische stoel?
Ik heb hier nog twaalf sedansa turkish blend cartridges liggen als je wilt. De sigaar is naar mijn zwager gegaan die inmiddels ook gestopt is met roken, de sedans sigaar ligt op de vuilnisbelt.quote:
Het promoten van de e-sigaret is meer iets voor de markt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
Vreemd dat die nog nooit doorgebroken is, ik dacht dat ome Klink zo voor onze gezondheid was. Of wacht eens, hoeveel miljard aan accijnzen?
Ik discussieer hier toch ook vrijwel alleen met linksen? Zelfbevestiging zoek ik niet, want ik heb toch altijd gelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik vind het sterk dat je dagelijks de volkskrant leest en toch een andere mening hebt. Niet alles hoeft stereotyp te zijn. Ik ben dat wel: Ik lees de Volkskrant, kijk naar de VARA en stem PvdA/GL.
Rommel is hetquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:09 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het promoten van de e-sigaret is meer iets voor de markt.
Sigaretten in het algemeen. Ik geloof dat ik als niet-roker in de minderheid ben.quote:
Valt wel mee hoor, hier een ex roker.En Tem is ex roker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:10 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Sigaretten in het algemeen. Ik geloof dat ik als niet-roker in de minderheid ben.
Oja, dat had ik kunnen weten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, hier een ex roker.En Tem is ex roker.
Dit heeft gewoon z'n ontwikkel tijd nodig.quote:
dit dus..quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef Tem het volgende:
e-sigaret is voor watjes, rook dan gewoon niet.
Je maten zien je aankomen met zo'n dingquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:14 schreef betyar het volgende:
[..]
dit dus..
mijn mannelijkheid verloor ook vlug terrein in mijn lichaam toen mijn vrouw dat me dat ding aansmeerde.
Net of ik verkracht werd ik voelde me vies en wilde douchen
Dat in ieder geval niet. Zo'n kutlamp vooropquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Je maten zien je aankomen met zo'n ding
Das waarquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Je maten zien je aankomen met zo'n ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |