Haha, dat is vast een reactie op de nominatie van Aziatische dissidenten.quote:The detained founder of the WikiLeaks whistle blowing website Julian Assange should be helped and could even be put forward for a Nobel Prize, a Kremlin source was quoted as saying Wednesday.
Om ze allebei te vriend te houden tot na de verkiezingen, om daarna 1 van de twee de rug toe te keren?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:09 schreef Picchia het volgende:
Over dat gedoe in het senaat: volgens mij opereren de VVD en CDA senatoren helemaal niet onafhankelijk van hun partijgenoten in de Tweede Kamer en de regering. Volgens mij proberen ze zowel de PVV te vriend te houden, door de regering een verhoging van de cultuurbelastingen te laten bepleiten, en de PvdA te vriend te houden, door het in de Eerste Kamer te blokkeren.
quote:eerder zij ik al: Waar Php is, is discussie.
Zal nu hopelijk snel gaanquote:Op woensdag 8 december 2010 15:27 schreef Arglist het volgende:
Hoe lang zal het duren tot hij het merkt?
Place bets now!
Laat uw hoop maar varen....quote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef Arglist het volgende:
Eenmaal op stoom moet het inderdaad wel goed komen. Ik houd hoop.
Sorry, nu snap ik hem pas. Maar die quote is van tom, niet van mijquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, nu snap ik hem pas. Maar die quote is van tom, niet van mijhij zei zij.
Goede inschatting, 50 minuten! Knap staaltje mensenkennis.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal nu hopelijk snel gaanuurtje denk ik
Thank youquote:Op woensdag 8 december 2010 16:21 schreef Arglist het volgende:
Goede inschatting, 50 minuten! Knap staaltje mensenkennis.
Way to go Einstein!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, nu snap ik hem pas. Maar die quote is van tom, niet van mijhij zei zij.
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:21 schreef Arglist het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goede inschatting, 50 minuten! Knap staaltje mensenkennis.
Geen idee waar ik deze hetze aan te danken heb.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Thank youal spande het erom....
[..]
Way to go Einstein!
Eerst een spliff roken dan vertel ik het jequote:Op woensdag 8 december 2010 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee waar ik deze hetze aan te danken heb.
Neuh, dat jij nou 35 bent en werkeloos thuis zit..quote:Op woensdag 8 december 2010 16:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Eerst een spliff roken dan vertel ik het je
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neuh, dat jij nou 35 bent en werkeloos thuis zit..
Het avondeten moet nog geserveerd worden of het begint al.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:33 schreef Tem het volgende:
[..]
daarom dus...waaruit haal je dat ik werkloos ben? Je bent best een beetje simpel is het niet? I
Nee hoor, ben alleen dat gecontinueerde gebash van je zat. Ik snap niet wat ik je misdaan heb. En jou schrijven doet inderdaad vermoeden dat jij ze niet helemaal op een rij hebt.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:33 schreef Tem het volgende:
[..]
daarom dus...waaruit haal je dat ik werkloos ben? Je bent best een beetje simpel is het niet? I
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |