Dat kan niet. Vrouwen zijn niet intelligent. Vrouwen denken dat ze de wereld aankunnen op puur emotie. Net als mannen denken dat ze de wereld aankunnen op puur ratio. Eigenlijk is het een godswonder dat vrouwen en mannen ooit met elkaar iets vriendschappelijks kunnen doen.quote:
Dat weten ze niet, maar om het te kunnen genezen moet ik iig minder mijn benen trainenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pinguin
wat heb je dan gedaan met je schouder dat je daar nou voor moet sporten?
kutzooi dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de rest ge-escaleerd en ze zoeken het maar uit. Ik verrek het om overspannen een vliegtuig in te stappen.
4 uur?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een keer 4 uur met een vriend aan de telefoon gehangen. Waarbij we niets anders vertelde dan hoe we nu lagen of anders gingen liggen en dat we niet wilden ophangen.
Wanneer ga je weg dan mop?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de rest ge-escaleerd en ze zoeken het maar uit. Ik verrek het om overspannen een vliegtuig in te stappen.
Spelende Symph, wat heb je nou geleerd? Je moet ook bovenop.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb twee weken aan mijn kont lopen krabben
Vandaar de vele theorieën dat vrouwen en mannen nooit gewoon vrienden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan niet. Vrouwen zijn niet intelligent. Vrouwen denken dat ze de wereld aankunnen op puur emotie. Net als mannen denken dat ze de wereld aankunnen op puur ratio. Eigenlijk is het een godswonder dat vrouwen en mannen ooit met elkaar iets vriendschappelijks kunnen doen.
Je kunt het lot altijd een handje helpen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het idee dat er iets mis kan gaan is niet aan jou besteed?
Heb ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Twee borsten zou ik nu trouwens geen nee te zeggen, ook al waren het mijn eigen.
quote:
Ik heb wel vaker langer gebeld. Maar dit was gewoon echt loos gepraat. Gewoon fijn zijn stem te horen.quote:
Die worden weer teniet gedaan door het zogenaamde friendzone-principe.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vandaar de vele theorieën dat vrouwen en mannen nooit gewoon vrienden kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
Ow en wil je nog een lief iemand zien???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee nee nee, want ik dacht nu komt er een leuke foto
Maar
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Wanneer jullie slapen, of brak naar schansspringen gaan kijkenquote:
Dekentje of slaapzak helptquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb twee weken aan mijn kont lopen krabben
Wij houden allemaal een spreadsheet bij en geven de relaties + en - puntjes, net als bij de Sims.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vandaar de vele theorieën dat vrouwen en mannen nooit gewoon vrienden kunnen zijn.
Nee, geen SOAquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan niet. Vrouwen zijn niet intelligent. Vrouwen denken dat ze de wereld aankunnen op puur emotie. Net als mannen denken dat ze de wereld aankunnen op puur ratio. Eigenlijk is het een godswonder dat vrouwen en mannen ooit met elkaar iets vriendschappelijks kunnen doen.
Friendzone ben je niet haar vriend. Vriendschap zou op een gelijkwaardige relatie slaan. Bij een friendzone ben je gewoon haar bitch.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die worden weer teniet gedaan door het zogenaamde friendzone-principe.
Does not compute.
Ik ken het. Ik wil mijn telefoonrekening van afgelopen maand ook niet zien, ik genoot alleen al van het horen van haar ademhaling.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker langer gebeld. Maar dit was gewoon echt loos gepraat. Gewoon fijn zijn stem te horen.
Missionaris ftwquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Spelende Symph, wat heb je nou geleerd? Je moet ook bovenop.
Dat eerste dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer jullie slapen, of brak naar schansspringen gaan kijken
Das waarquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt het lot altijd een handje helpen.
Jawel, die mannen willen iets, de vrouwen niet, die kunnen dat primaquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die worden weer teniet gedaan door het zogenaamde friendzone-principe.
Does not compute.
Oe, dat lijkt me best veel werkquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij houden allemaal een spreadsheet bij en geven de relaties + en - puntjes, net als bij de Sims.
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer jullie slapen, of brak naar schansspringen gaan kijken
dat klinkt logischquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weten ze niet, maar om het te kunnen genezen moet ik iig minder mijn benen trainen
schansspringen is 1 januariquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Ga je vandaag al vliegen joh?
Oh, ik ben geen kenner. Meestal was ik de pispaalquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Friendzone ben je niet haar vriend. Vriendschap zou op een gelijkwaardige relatie slaan. Bij een friendzone ben je gewoon haar bitch.
Ik hoor het al, jij gaat mij eens even vertellen hoe het allemaal WEL werktquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik hoor het al wel, jij hebt nog geen goed gesprek met mij gehad
quote:
Al die tijd dat wij de hort op zijn en vrouwen denken dat wij vreemdgaan zitten wij in onze basements puntjes te verdelen aan onze relaties.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe, dat lijkt me best veel werk
Fijn is dat he.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik wil mijn telefoonrekening van afgelopen maand ook niet zien, ik genoot alleen al van het horen van haar ademhaling.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef RealZeus het volgende:
Ik weet niet of er mensen zijn die het kunnen waarderen maar dit vind ik dus echt![]()
Gek eigenlijk hè, dat je van zoiets kleins al blij kunt worden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, ik vond het altijd fijn om m te horen roken door de telefoon
Niet alleen Fles.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Damn, nu denkt Fles zeker dat ik een domme vrouw ben
Nee, maar ik durf best te zeggen dat ik een beetje intelligent ben en dat niet alles om emoties draaitquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij gaat mij eens even vertellen hoe het allemaal WEL werkt
ach, dan vertel je hem tocg gewoon even hoe je Linux configureert, istie zo weer stilquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Damn, nu denkt Fles zeker dat ik een domme vrouw ben
Ik kook dan ook graag, zal wel een onbewuste poging te zijn om de mannen te plezieren danquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Al die tijd dat wij de hort op zijn en vrouwen denken dat wij vreemdgaan zitten wij in onze basements puntjes te verdelen aan onze relaties.
Pro-Tip: Er is een reden waarom wij zeggen dat een vrouw in een keuken horen. Daar zijn bijzonder veel punten verdienen.
maar jij hebt sowieso een geheel vertekend beeld van mequote:
Ja, de komende maand red ik het ook wel met mijn bundel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fijn is dat he.
Vorige maand zat ik 50 euro over mijn tegoed heen. Nu heb ik nog over.
Sudo shut upquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, dan vertel je hem tocg gewoon even hoe je Linux configureert, istie zo weer stil
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Je moest eens weten hoe koud en berekend ze kan zijn Flash.
Dan zul jij vast met veel plusjes in de spreadsheet staan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kook dan ook graag, zal wel een onbewuste poging te zijn om de mannen te plezieren dan
Nou ja, een spier is flink overbelast en er zit ook iets wat ze niet kunnen thuisbrengen. Om dat te ontlasten moet ik andere spieren dan die spier trainen, zodat die wat werk kunnen overnemen. Houding veranderen dus.quote:
Of gewoon Sudo sleep, is het meteen lekker rustigquote:
Hoezoquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar jij hebt sowieso een geheel vertekend beeld van me![]()
Is het zo'n koele tante, ja?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Je moest eens weten hoe koud en berekend ze kan zijn Flash.
Bah bah bahquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, een spier is flink overbelast en er zit ook iets wat ze niet kunnen thuisbrengen. Om dat te ontlasten moet ik andere spieren dan die spier trainen, zodat die wat werk kunnen overnemen. Houding veranderen dus.
Maar wat ze nu voelen bij die spier, een verharding, maar misschien door de constante belasting of zo. Ik ben geen dokter, of in dit geval therapeut.
Niet helemaal hetzelfde, maar misschien dat je het ook wel mooi vind. Ik studeer vaak met deze muziek op de achtergrond.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef RealZeus het volgende:
Ik weet niet of er mensen zijn die het kunnen waarderen maar dit vind ik dus echt![]()
Ach, gelukkig rijden ze links in Nieuw Zeelandquote:
Ik krijg minnetjes voor mn emo-buienquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan zul jij vast met veel plusjes in de spreadsheet staan.
Je moest eens weten wat ze doet om zieltjes te winnen.quote:
duidelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kook dan ook graag, zal wel een onbewuste poging te zijn om de mannen te plezieren dan
Jij wilt een webcam aanzetten als ik ga douchenquote:
Ik gaf het wel erg zwartwit weer ja. Maar zal het in de praktijk eens 80-20 zijn, dan heb ik gewoon helemaal gelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik durf best te zeggen dat ik een beetje intelligent ben en dat niet alles om emoties draait
Daar staan idd minnetjes voor, tenzij je daarna veel wilt knuffelen enzo, dat balanceert het weer een beetje uit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg minnetjes voor mn emo-buien
Canon in Dquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet helemaal hetzelfde, maar misschien dat je het ook wel mooi vind. Ik studeer vaak met deze muziek op de achtergrond.
Ik wil heel veel sex na mn ongesteldheid?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar staan idd minnetjes voor, tenzij je daarna veel wilt knuffelen enzo, dat balanceert het weer een beetje uit.
Ohquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ze doet om zieltjes te winnen.
Gezongen en nog goed ook.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil heel veel sex na mn ongesteldheid?
Sudo grep MArijkequote:
Wie niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij wilt een webcam aanzetten als ik ga douchen![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, gelukkig rijden ze links in Nieuw Zeeland
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gaf het wel erg zwartwit weer ja. Maar zal het in de praktijk eens 80-20 zijn, dan heb ik gewoon helemaal gelijk
Hij maakt grapjes hoor, maar dan zonder PI!quote:
Klassieker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind een vierstemmig koor echt gaaf, bij voorkeur ook nog een beetje grootse muziek:
Ja dat is ook mooiquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind een vierstemmig koor echt gaaf, bij voorkeur ook nog een beetje grootse muziek:
Stuquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Er is laatst een vrouw overleden toen ze werd verpletterd door een boom
Haar man vroeg zich af hoe die boom in godsnaam in de keuken terecht was gekomen
Nou, ik gok hordes mannenquote:
dat wil ik wel even bevestigen dat ze dat absoluut niet isquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij maakt grapjes hoor, maar dan zonder PI!Dat je nu niet denkt dat ik een harteloze bitch ben ofzo
I bet you say that to all the boys.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hij maakt grapjes hoor, maar dan zonder PI!Dat je nu niet denkt dat ik een harteloze bitch ben ofzo
Oh, zingen. uh nee, dat wil ik niemand aan doen. Holy crap, de vorige keer dat ik meezong met iets begonnen de mussen uit de omringende wijken hun beklag te doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is ook mooi
Ik ben zelf op zoek naar een acapalla groep om in te zingen
Uhuquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
I bet you say that to all the boys.
Ik weet dat ik meer +jes hebquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vraag maar eens of je zijn spreadsheets mag inzien!
sudo mount /dev/marijkecam.douche /mnt/stream0quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij wilt een webcam aanzetten als ik ga douchen![]()
Ik wil nog een keer in een coverband of popkoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is ook mooi
Ik ben zelf op zoek naar een acapalla groep om in te zingen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, zingen. uh nee, dat wil ik niemand aan doen. Holy crap, de vorige keer dat ik meezong met iets begonnen de mussen uit de omringende wijken hun beklag te doen.
Daar gaan mijn ouders altijd heen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Paar jaar geleden deden ze dat op de Night of the Proms.
Kippevel
ik ben bas en dan is acapalle of barbershop leukerquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer in een coverband of popkoor.
Ja, wat is het nou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wil ik wel even bevestigen dat ze dat absoluut niet is
De 'mannen' die alleen op botox-liposuctieminnende vrouwwezens of huid met botten (we weten het nog niet zeker) vallen, zijn de moeite niet.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wil ik wel even bevestigen dat ze dat absoluut niet is
Niets d'r van, jij bent heul geen root en ook geen sudoquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
sudo mount /dev/marijkecam.douche /mnt/stream0
Ik ga mee, ik ga meequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Ow Sintphonic is naar Spanje, ik heb een nieuwe ondertitel en sig
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat ik meer +jes heb
ze is dus niet harteloosquote:
Stiekem is ze geen harteloze bitch, maar ze is wel lief en zacht wat af en toe verborgen word door een laag zwarte humor.quote:
daar ben ik ook verbaasd overquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Er is laatst een vrouw overleden toen ze werd verpletterd door een boom
Haar man vroeg zich af hoe die boom in godsnaam in de keuken terecht was gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |