Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat doen mijn vrienden niet meer. Die hele groep is uit elkaar gedonderd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoorEn normaal gesproken zijn ook alle vrouwen en zelfs alle kinderen erbij
Terwijl er ook een aantal verstokte vrijgezellen bij zit
Maar de meeste DIE een vrouw hebben, nemen dus ook al jaaaaren dezelfde vrouw mee
![]()
Maar idd, die moeten dus altijd beide kerstdagen bij familie zijn, dus voor de vriendenmeet pakken we meestal een weekend eerder.
Zondequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat doen mijn vrienden niet meer. Die hele groep is uit elkaar gedonderd.
Magic handsquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
De vorige KSC stopte al na 300 reacties!
niks van gemerktquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
De vorige KSC stopte al na 300 reacties!
Ohja, uitnodiging?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb zin in de verjaardagen van Ado en de kindjes in jan en feb
symquote:
Ik weet niet eens of ie iets wil doen nogquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ohja, uitnodiging?voor adojarig dan he
Hij heeft maar wat te doen er meequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ie iets wil doen nog
welke film?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fuck die vrouwen in die film zijn echt bloeddorstig
En lelijk
Mijn opa 31 december.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Mijn jongste is 30 december jarig, ook zo'n fijne datum
ik ken verschillende mensen die met oudjaar jarig zijn, lijkt me nog erger. Maar 30 dec lijkt me ook niet handig nee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Mijn jongste is 30 december jarig, ook zo'n fijne datum
Jij haalt je kerstballen weer uit de doos dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
volgende week de kerstversieringen maar eens uit de kelder halen en de zaak versieren
En de piekquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij haalt je kerstballen weer uit de doos dan?
En de vibo's met 'prettige kerstdagen' erop enzo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, tof! Die wil ik!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En de vibo's met 'prettige kerstdagen' erop enzo?
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima plek voor ballenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik in een zak zitten
Op te halen bij GFquote:
preciesquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima plek voor ballen
Ik vind tepelklemmen maar ondingen eigenlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op te halen bij GF
Hij heeft ook tepelklemmen met kerstballen eraan als gewichtjes (niet van glas uiteraard)
En daar hoort ie ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
maar de piek zit wel in een doos
en de swing versierd met lichtjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op te halen bij GF
Hij heeft ook tepelklemmen met kerstballen eraan als gewichtjes (niet van glas uiteraard)
Dat is de bedoeling ook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind tepelklemmen maar ondingen eigenlijk
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en de swing versierd met lichtjes
maar dat is dan weer niet gezelligquote:
Weet ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ook.
[..]
Nou, iets meer gang er in mag wel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe ja, maar dat wil je echt niet elke dag
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar toch een toffe SC he? Best slim idee van mij om jou hierheen te sturen.
goed ideequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
nee niet echtquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dat is dan weer niet gezellig
Tel je even mee:quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ken verschillende mensen die met oudjaar jarig zijn, lijkt me nog erger. Maar 30 dec lijkt me ook niet handig nee.
Bij mij in de familie zijn er alleen mensen gestorven met Kerst.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Tel je even mee:
ex-schoonbroer met kerst
ex-schoonma met oudjaar
en dan mn ex zelf de dag na nieuwjaar
dus jij bent de daderquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik tel 3 keer "ex". Lekker rustig dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Tel je even mee:
ex-schoonbroer met kerst
ex-schoonma met oudjaar
en dan mn ex zelf de dag na nieuwjaar
vond er ook niet veel aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee niet echt
Wel grappig om een keer een topic zo snel vol te blaffen, maar 1 x is wel genoeg]
Ik had gisteren ook absurd postaantal, absoluut een record voor mij
GMTAquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik tel 3 keer "ex". Lekker rustig dus
Inmiddels wel ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik tel 3 keer "ex". Lekker rustig dus
die houdt daar ook niet vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel voor je vrouw?
Het is verdorie alweer bijna tien uur
Neuh niet te vaak inderdaadquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vond er ook niet veel aan![]()
mijn hoogste postaantal ligt daar ruim boven
Jammer, dan geen kerstballen eraan dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die houdt daar ook niet van
Ik heb een keer 4 uur met een vriend aan de telefoon gehangen. Waarbij we niets anders vertelde dan hoe we nu lagen of anders gingen liggen en dat we niet wilden ophangen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga twee borsten groeien, na een vrouwenstudie is het nu wel duidelijk dat ik gewoon eigenlijk een semi-vrouw ben.
Zojuist een uur getelefoneerd.
Meet een geil Oosters accentquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga twee borsten groeien, na een vrouwenstudie die ik gekozen heb ,is het nu wel compleet duidelijk dat ik gewoon eigenlijk een semi-vrouw ben.
dat was toen met het helpen voor het dagrecord te verbrekenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neuh niet te vaak inderdaad
En I know
Knuffelquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het is toch raar dat iemand je op maandag nog zo mist dat ze naar je toe komt en vrijdag voelt ze ineens niet genoeg, zegt ze.
Maar goed, ze weet hoe ik er over denk en hoe kut het op sommige momenten (bijvoorbeeld zoals vandaag) ook is. Ik moet verder. Als zij voor haar issue wegloopt moet zij dat weten. Ik weet wat ik waard ben, her loss, not mine.
Sprak hij heel stoer, maar ondertussen![]()
Ik snap niet dat jij boers met geil associeert.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meet een geil Oosters accent![]()
heeeeequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meet een geil Oosters accent![]()
Ik had een vriend waar ik zo nauwelijks mee praatte op de middelbare school, maar waar ik wel dagelijks een uur mee aan de telefoon zatquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga twee borsten groeien, na een vrouwenstudie die ik gekozen heb ,is het nu wel compleet duidelijk dat ik gewoon eigenlijk een semi-vrouw ben.
Net was je nog "intelligentste user".quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een uuuuur?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Weet je hoe lekker op een hooiberg?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij boers met geil associeert.
je wordt een shemalequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker op een hooiberg?![]()
Hooooooiquote:
Dat is ie nog steedsquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net was je nog "intelligentste user".
Het kan verkeren
Woeste seks op de hooizolderquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij boers met geil associeert.
Huhu, vrouwengrapjes.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net was je nog "intelligentste user".
Het kan verkeren
Vertel mij wat.quote:
Nee, echt!quote:
Ow, GMTAquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
Zo, gesport. Arme schouder. Die voelt nu aan als een slappe vaatdoek. All for the good cause.
Seks in een hooiberg met hooikoorts. Je gaat me niet pijpen, anders is het "hatsjoe", "auw, mijn eikel"quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, echt!Ondanks mijn hooikoorts, lekker warm
![]()
Ik denk dat t priktquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
pinguinquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
Zo, gesport. Arme schouder. Die voelt nu aan als een slappe vaatdoek. All for the good cause.
Allergiepilletjes ftwquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Seks in een hooiberg met hooikoorts. Je gaat me niet pijpen, anders is het "hatsjoe", "auw, mijn eikel"
Ik heb de rest ge-escaleerd en ze zoeken het maar uit. Ik verrek het om overspannen een vliegtuig in te stappen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe gaat het verder dan met Pheno?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Seks in een hooiberg met hooikoorts. Je gaat me niet pijpen, anders is het "hatsjoe", "auw, mijn eikel"
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hooooooi![]()
Ik wilde even zeggen dat ik je lief vind
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ja, je moet er ook wel wat onder leggenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat t prikt
Ik wil nog steeds een keer samen naaktzwemmen, maar dat komt er steeds niet van
Het idee dat er iets mis kan gaan is niet aan jou besteed?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb twee weken aan mijn kont lopen krabbenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, echt!Ondanks mijn hooikoorts, lekker warm
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |