Ik geloof dat ik meer op één lijn zit met je vriend. Als je voorbehoedsmiddelen de deur uitdoet dan weet je toch dat het elk moment raak kan zijn? Het maffe is dat het hier de tweede keer precies zo ging: idioot snel raak en mijn vriend weer volledig in shock. Je zou denken dat het de tweede keer iets minder als een verrassing komt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hier andersom, ik moet soms nog steeds aan het idee wennen. Gevoelsmatig is het te snel gegaan, 6 weken na pilstop. Zo denkt vriend er niet over, die reageerde heel nuchter toen ik de test liet zien. "Ehm ja we doen het toch zonder pil, wat had je dan verwacht". Ik heb het gevoel dat ik 'opeens' in het wereldje van echo's, verloskundige etc. ben beland. Al went het wel steeds meer!

Ik heb met 8w5d een echo gehad en toen was alles oke. Volgens mij deden ze die mede omdat mijn cyclusduur onzeker was. (1 cyclus van 22d gehad). Ben ook bijna een week vooruit gezet toen. Toen de afspraak voor 4 januari werd gemaakt ging ze nog van een kortere zwangerschapsduur uit. Vandaar dat-ie nu ook wat 'laat' uitvalt. Het is wel jammer dat het niet voor kerst is, want we gaan het goede nieuws dan brengen en een extra bevestiging dat het goed zit zou mooi geweest zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:55 schreef mefke79 het volgende:
Heb je nog niet eerder een echo gehad dan? En combineer je deze echo met een nekplooimeting? Als dat laatste zo is, dan is het verklaarbaar, want die moeten dan weer tussen 11 en 13 weken. En als je al een vroege echo hebt gehad en je hebt een regelmatige cyclus dan zullen ze ook minder geneigd zijn het eerder te doen. Feit blijft natuurlijk dat de grootste kans op een miskraam of missed abortion weg is na 12 weken. Dus daarna kijken heeft ook zijn voordelen.
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik eentje gehad met iets van 7 weken vanwege buikpijn en de echo erna was met iets van 12 weken (en dat bleek toen mis, maar dat had er verder niets mee te maken). Ik meen me wel te heugen dat er na een bepaalde termijn (vraag me niet welke termijn) de datum niet meer goed afgeleid kan worden uit de crl (kruin romp lengte) omdat dan de onderlinge verschillen tussen lengte van kinderen al een rol gaat spelen.

Mijlpaal!!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:04 schreef The_Tankgirl het volgende:
Oeh vrijdag alweer de 20 weken echo, JEEJ

Ja snap ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:12 schreef The_Tankgirl het volgende:
Niet gisteren, maar de komende he
 Lijkt me zo mooi. Wil je het geslacht weten?
 Lijkt me zo mooi. Wil je het geslacht weten?

Kan het altijd hopen natuurlijk, hihiquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:05 schreef ik80lll het volgende:
ervan af komen voor de bevalling? succes!

... Veel plezier alvast!
 ... Veel plezier alvast!  

. Poeh, wat een weekend zeg.. We hebben besloten om het dit weekend beide ouders te vertellen en gisteren was mijn mams helemaal ontroerd
. Poeh, wat een weekend zeg.. We hebben besloten om het dit weekend beide ouders te vertellen en gisteren was mijn mams helemaal ontroerd  . Vandaag zijn m'n schoonouders aan de beurt. Voor hun is het hun eerste kleinkind. Ik ben heeeeeel benieuwd.
. Vandaag zijn m'n schoonouders aan de beurt. Voor hun is het hun eerste kleinkind. Ik ben heeeeeel benieuwd.  

heeft ons meisje voor het eerst gevoeld. Gaaf!
 heeft ons meisje voor het eerst gevoeld. Gaaf!   Ze bewoog ook echt met zijn hand mee wanneer hij die verplaatste.
 Ze bewoog ook echt met zijn hand mee wanneer hij die verplaatste. 
 ). Ik vind het ook zo'n verschil, voelde ik haar twee weken geleden voor het eerst echt heel duidelijk (daarvoor soms en dan heel subtiel), nu voel ik haar per dag echt heel vaak en goed. Ik zei vanmorgen ook tegen mijn vriend 'over 13 weken mag ze gewoon geboren worden' en dat vond ik zo'n gek besef, want 13 weken dat is helemaal niet lang meer!
 ). Ik vind het ook zo'n verschil, voelde ik haar twee weken geleden voor het eerst echt heel duidelijk (daarvoor soms en dan heel subtiel), nu voel ik haar per dag echt heel vaak en goed. Ik zei vanmorgen ook tegen mijn vriend 'over 13 weken mag ze gewoon geboren worden' en dat vond ik zo'n gek besef, want 13 weken dat is helemaal niet lang meer!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |