quote:Op zondag 12 december 2010 19:09 schreef krijtlijk het volgende:
Ik heb niet zo zin in dat betuttelende gedoe en goedbedoeld advies. Ik kan me er al helemaal over opwinden als ik er aan denk wat me te wachten staat
dit pik ik er even uit hoorquote:Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef Jose81 het volgende:
Toen ik het net wist heb ik mijn beste vriendin gebeld... ik was alleen thuis en moest het gewoon kwijt. Daarna pas heb ik het mijn man verteld (die was op zijn werk), en ben ik met Bas van te voren een trui met 'grote broer' gaan kopen. Toen naar het werk van, die ik met een smoes naar beneden had gelokt (uiteindelijk zag hij aan de ingepakte zw.test dat ik zwanger was en niet aan de trui van Bas
). --
Oeh leukquote:
Ik voel een soort woelen in mijn buik, heel zachtjes. Een schopje voelt als een heeeeel zacht tikje aan de binnenkant, ik krijg het nu ook voor elkaar door zachtjes te drukken op mijn buik, zo 5 a 7 cm onder mijn navel. Gaat snel ineens he? Dat gevoel heb ik ook sinds 12 weken. Aanstaande woensdag alweer 16 weken.quote:Op maandag 13 december 2010 16:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
Leuk Juud!
Ik heb de afgelopen dagen ook wel eens wat gevoeld waarvan ik mij toch afvraag of het schopjes zijn, misschien dat ik donderdag ook wel wat hoor/voel als ze het hartje gaan luisteren.
Ik begin de tel kwijt te raken, voor mijn gevoel ben ik nog steeds net 12 weken zwanger, maar ik was gisteren al 15 weken onderweg! Ben wel blij dat het na morgen even rustiger wordt, ik weet niet of ik dit anders nog lang had volgehouden. Nu alleen erop letten dat ik niet mijn hele vakantie alsnog aan werk besteed.
Wat een contrast qua beleving met de eerste weken of niet? Toen dacht ik ook bij de dames die hier al op 20+ weken zaten 'was ik maar vast zo ver, want dat duurt nog zoooooo lang!'. En nu zit ik zelf alweer in week 25quote:Op maandag 13 december 2010 16:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik voel een soort woelen in mijn buik, heel zachtjes. Een schopje voelt als een heeeeel zacht tikje aan de binnenkant, ik krijg het nu ook voor elkaar door zachtjes te drukken op mijn buik, zo 5 a 7 cm onder mijn navel. Gaat snel ineens he? Dat gevoel heb ik ook sinds 12 weken. Aanstaande woensdag alweer 16 weken.
"Fijn" is dat he..dat verbouwen. Hij lag toch in stuit of vergis ik me nu even?quote:Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn baby was vannacht mijn buik aan het verbouwen, niet normaalIk heb er een paar uur wakker van gelegen. Er zat ook een voetje of handje vast onder mijn ribben
![]()
![]()
Overdag issie echt mega rustig maar 's nachts.... leuk ritme
En deze week is het al week 33. Waar ik in het begin niet wist hoe ik die 9 maanden door moest komen, gaat het veels te hard nu. Mijn hoofd houdt het niet bij.
Nee niet meer, de laatste controle was hij gedraaid. Al zei dat volgens de vk niks. Het kan elke 10 minuten anders zijn. Maar ik kan geen touw vast knopen aan dat verbouwen dus ik heb geen flauw idee hoe hij nu precies ligt.quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef mrien het volgende:
[..]
"Fijn" is dat he..dat verbouwen. Hij lag toch in stuit of vergis ik me nu even?
33 weken alweer!
Ik voel haar ook heel vaak als ik het autorijden benquote:Op maandag 13 december 2010 17:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Juud, ik voelde tijdens het autorijden iets onder mijn navel kleine plopjes, of iemand met een potlood ofzo van binnenuit duwde zeg maar... Mijnprobeert elke avond of hij al wat kan voelen, hij heeft wel heel soms het idee alsof er wat beweegt/langsschuift, maar vaak voelt hij ook helemaal niets..
Danic, zou je voor de gein even deze test willen doen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef danic het volgende:
Wat een idioot van een echoscopist trouwens zeg!
Ik was van tevoren gewaarschuwd over het vrouwtje dat het bij ons in het ziekenhuis deed en dat was maar goed ook. Gelukkig zijn wij allemaal heeeel spontaanen ontdooide ze al gauw.
Volgende week ook weer bij haar, maar kan me niet voorstellen dat ze ons nog kent.
Ben wel heel benieuwd wat het wordt. Natuurlijk is het een medische echo en is het belangrijkste dat we horen dat er geen medische afwijkingen zijn, maar het geslacht vind ik toch ook wel héél erg leuk om te horen.
Het is me opgevallen dat iedereen hier wel post hoe de eerste gevoelens uit de buik aanvoelen. Het viel me op dat als men het gevoel omschreef als een 'plop' of een 'boink' dat ze dan later postten dat het een jongetje werd. Was het gevoel 'kriebelig' of 'vlinderachtig' dan bleek het een meisje te worden.
Ben benieuwd hoe dat bij ons uitwerkt, want bij mij was het een 'boink'.
Aan de andere kant hoorde ik van mijn schoonmoeder dat mijn vriend als klein kind de gave had van het juist voorspellen wat iemand kreeg. Hij aaide dan over haar wang (4 jaar hè wassie) en als ze een zacht gezicht had werd het een meisje, en bij een hard gezicht een jongetje.
Ik net naar hem toe: pak zijn hand en aai over mijn wang. Zonder verder uit te leggen waarom, zegt ie: ooh zacht!
Nou ja, heeft hij het nou goed, of ik met mijn conclusie over eerdere posten.
Ik laat het volgende week donderdag weten!
Jammer genoeg merk ik er weinig van. Maar goed ik weet niet hoe het is als ik ermee stop.quote:Op maandag 13 december 2010 17:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik voel haar ook heel vaak als ik het autorijden ben.
Maar misschien komt dat ook omdat ik altijd heel hard en vals meezing met de autoradio...![]()
f_r slaat je medicatie een beetje aan meis?
mrien je bent er al bijna!
DML jij ook! Ben je dan nog beurs van zo'n nachtje verbouwingswerkzaamheden van je kleintje?
beide zeggen jongen, en ik krijg volgens de 20w. echo ook een knul, ook volgens m'n eigen gevoel wat al (weer) vanaf dag één zegt dat het een knul isquote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Danic, zou je voor de gein even deze test willen doen?
http://www.babyinfo.nl/fun/jongenofmeisje/
En dan het 'bereken het zelf!' gedeelte.
Bij mij komt er een meisje uit (iets wat mijn gevoel ook zegt), alleen iedereen zegt dat ik een jongen krijg
Zag op een ander forum veel zwangeren bij wie deze berekening klopte
Oh en ook anderen die al weten wat ze krijgen graag uitproberen, dan weet ik wat mijn kansen zijn vrijdag hihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |