abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89841502
ik wilde eerst voor mezelf het gevoel hebben dat het goed zat, ik heb eerdere ervaringen dat het niet zo was en ik zou het vreselijk vinden om eerst te gaan vertellen dat je zwanger bent en twee dagen later alweer dat het over is.
We hebben samen ook de zwangerschap min of meer genegeerd tot die eerste echo onder het motto eerst zien dan geloven. Daar voelden we ons prima bij. Van mijn miskraam met 5 weken heeft ook iedereen nu pas gehoord, ik 'wist' al met testen dat het niet goed zat, dus hebben we toen al helemaal niets verteld.
De vorige keer was mijn zwangerschap geen verrassing door de miskraam er voor, nu was het dat wel, ook leuk om mee te maken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 12 december 2010 @ 19:09:13 #252
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_89842861
Mijn familie en vrienden wisten het na de eerste echo. Op mijn werk heb ik alleen aan mijn leidinggevende verteld, de rest vertel ik het na de 20 weken echo. Ik heb niet zo zin in dat betuttelende gedoe en goedbedoeld advies. Ik kan me er al helemaal over opwinden als ik er aan denk wat me te wachten staat :X
  zondag 12 december 2010 @ 19:26:24 #253
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89843471
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:09 schreef krijtlijk het volgende:
Ik heb niet zo zin in dat betuttelende gedoe en goedbedoeld advies. Ik kan me er al helemaal over opwinden als ik er aan denk wat me te wachten staat :X
:D Herkenbaar!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89843488
Het is ook een keuze die je maakt hoor, mij maakt het niet uit, ik verbaas me er alleen over dat ik de enige lijk die zo ' laat' is.
pi_89843507
Oja, krijtlijk en Takkembah, heel begrijpelijk.
pi_89843850
Toen ik het net wist heb ik mijn beste vriendin gebeld... ik was alleen thuis en moest het gewoon kwijt. Daarna pas heb ik het mijn man verteld (die was op zijn werk), en ben ik met Bas van te voren een trui met 'grote broer' gaan kopen. Toen naar het werk van (8> , die ik met een smoes naar beneden had gelokt (uiteindelijk zag hij aan de ingepakte zw.test dat ik zwanger was en niet aan de trui van Bas :D ). De dag erna hebben we het de opa's en oma's verteld en nog wat familie. Op school (ik ben juf) heb ik het afgelopen dinsdag aan het team verteld en a.s donderdag tijdens het kerstdiner op school wil ik het aan de klas vertellen... dan ben ik eerst op woensdag weer naar de vk geweest en hebben we hopelijk (met 12wk) het hartje horen kloppen...

Het verschilt idd per persoon. Toen ik zwanger was van Bas heb ik het gelijk iedereen verteld met 7wk. Dat kwam ook omdat iedereen op de hoogte was van het hele ziekenhuis gebeuren. Dat is nu dus niet het geval geweest en daarom zal ook niemand er nu naar vragen.
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 12 december 2010 @ 19:41:58 #257
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_89844059
En er is een collega die ga ik het helemaal niet vertellen, die vond ik tijdens de vorige zwangerschap zo vervelend.
Die vroeg echt elke keer als ik hem zag: Weet je al wat t wordt? Ik:Nee dat weet ik niet. Hij:Maar mij kun je toch wel vertellen? Ik:Hoe moet ik het jou vertellen als ik het zelf geeneens weet...
Ik heb hem meerdere keren in jip en janneke taal uitgelegd dat je maar 1 echo krijgt waarbij ze evt het geslacht zouden kunnen zien bla bla. Maar hij bleef het maar elke weer vragen. Op een gegeven moment was hij gepikeerd toen ik een boos reageerde na de zoveelste keer. |:(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 december 2010 @ 21:00:05 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89847929
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef Jose81 het volgende:
Toen ik het net wist heb ik mijn beste vriendin gebeld... ik was alleen thuis en moest het gewoon kwijt. Daarna pas heb ik het mijn man verteld (die was op zijn werk), en ben ik met Bas van te voren een trui met 'grote broer' gaan kopen. Toen naar het werk van (8> , die ik met een smoes naar beneden had gelokt (uiteindelijk zag hij aan de ingepakte zw.test dat ik zwanger was en niet aan de trui van Bas :D ). --
dit pik ik er even uit hoor :P Ik had voor Jan een shirtje besteld met Stoer ik word grote broer . Met shirt aan naar opa toe; opa kijkt naar jan en zegt: oh jij wordt een grote stoere boer ? ik: lees eens goed pa? hij: BROER?!?! je bent toch niet zwanger he }:| jullie lijken wel gek! enfin, toen woonden we nog in dat tweekamerkrot, dus zijn reactie was wel enigzins begrijpelijk _O- inmiddels verhuisd en we wonen in een vierkamerpaleisje (dankzij schoonpapa, en ook mede dankzij een aantal FOK!kers die voor mijn gevoel de finishing touch voor het echte thuisgevoel hebben gezorgd) en nu kan hij haast niet wachten tot z'n tweede kleinzoon geboren wordt O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89851960
Ik had een beetje hetzelfde gevoel als jou hoor mefke, ik zou het ook verschrikkelijk vinden om het eerst te vertellen, en dan even later te moeten vertellen dat het mis is gegaan. Dat is iets wat ik toch eerst zelf wil "verwerken" voordat ik het met anderen deel. Ik moet zeggen dat het mij uiteindelijk nog wel meeviel hoe moeilijk het was om mijn mond te houden.

Zelfs nu vind ik het nog spannend hoor, ik heb toch een beetje het verhaal van Take_a_Picture in mijn achterhoofd, en nu de controle dichterbij komt spookt het toch eens door mijn hoofd van "wat als".
Maar ik ga er maar wel gewoon vanuit dat ik donderdag weer een hartje hoor, en dat we dan de week erna eens goed kunnen kijken hoe hij/zij er uitziet.
pi_89852184
Nou precies zoals je zegt L'tiekje, ik wil het dan eerst even zelf verwerken en op een rijtje krijgen en dan pas de rest van de wereld. Tis onze droom die aan diggelen gaat, dat kost effe hoor.
Ik moet zeggen dat de grootste spanning wel weg is, ik voel gewoon dat het goed is, dus dat zal dan wel. En ik weet hoe het voelt als dat niet zo is, dat helpt. Ik geloofde daar nooit zo in, maar als je het twee keer meemaakt dan moet je het wel gaan geloven.
pi_89855547
DJMO... lachen zeg!! _O- En wat leuk dat hij er nu zo naar uit kijkt!! O+
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_89862871
Oeh, 20 weken vandaag! *O*
pi_89863086
Op de helft Danic! Mijlpaal :D!!
  maandag 13 december 2010 @ 08:46:15 #264
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89863577
*O* voor de 20-weken mijlpaal van Danic!
  maandag 13 december 2010 @ 08:54:09 #265
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89863693
Wow Danic!

Zomereen naar chirurg, foto maken en gesprek over hoe nu verder. Best spannend.
  maandag 13 december 2010 @ 08:58:22 #266
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89863752
Succes Aventura! Hopelijk valt het vervolgtraject mee (wat is daar in eerste instantie over gezegd?)!
pi_89864234
Succes Aventura! Hoe laat moet je er zijn?
pi_89864498
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 07:21 schreef danic het volgende:
Wat ga je hard! :o

Succes straks Aventura!
  maandag 13 december 2010 @ 09:46:51 #269
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_89864726
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 07:21 schreef danic het volgende:
Oeh leuk *O*.

Valt nog niet mee hoor, om te gaan werken en niets te moeten/mogen/willen zeggen tegen collega's :').
pi_89866967
@danic mooie mijlpaal

Ik ben nu 13w1d en vind dat al een beetje een mijlpaal.
Vandaag bij de apotheek de rest van de medicatie opgehaald voor de AA je bent wel heel ziek of niet? omdat je zoveel krijgt.

Vrijdag moet ik op controle in het z-huis en vraag me af of ze dan nog een echo maken. Mijn moeder wilde al perse mee want een echo was toch wel iets dat ze graag wilde zien. Probeer haarenthousiasme wat te matige omdat ik helemaal niet weet of ze een echo maken.
pi_89868002
Bedenk je ook dat als ze een echo maken je maar net de juiste moet treffen.
Niet iedereen zal je een tour van de baby laten zien zeg maar.
Soms kijken ze echt alleen even snel.

Danic gefeliciteerd met je mijlpaal *O*
  maandag 13 december 2010 @ 12:18:13 #272
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89869182
Zo, ik weet meer. 17 januari gips eraf. Dan oefeningen doen. Heb weer een foto gehad en nieuw gips gekregen: knalrood!

Ik zat te denken: is het overdreven om de vk te bellen? Ten eerste om haar te informeren over mijn ongelukje, ten tweede om te vragen of er misschien even naar de baby gekeken kan worden.
Ik heb toch 2 foto's, 2x gips en een operatie achter de rug. Voel me verder prima, geen krampen ofzo maar toch...
pi_89869643
Aventura, kan me goed voorstellen dat je even die extra bevestiging wilt.
Bel haar maar gewoon, ze zal het echt wel begrijpen. En anders blijf je toch ook maar met die onzekerheid rondlopen, daar wordt je ook niet wijzer van.
Ik had dit een paar weken geleden ook: wilde even het hartje horen ter bevestiging, kon diezelfde dag nog (binnen een uur) terecht.
  maandag 13 december 2010 @ 12:36:55 #274
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89869686
@ Aventura
Ik zou me niet te snel zorgen maken bij geen klachten, al doen we dat allemaal wel eens. Vragen kan je doen als je graag de zekerheid wil hebben, nee heb je, ja kun je krijgen. Gewoon horen wat ze zeggen, wellicht kunnen ze ook alleen even luisteren of is het daar nog te vroeg voor?

Voor de rest, ik heb weer een sticker van de verloskundige, bloedruk was 120/60, met 12 weken was ie nog 120/80, dus mooi gezakt. Suiker 4,1, ijzergehalte 8,1. Verder geen rare dingen in het bloed gevonden, allemaal goed.
Het kindje schopte naar de doptone, (ik weet nu hoe een shopje voelt :) ) dus was even lastig om te luisteren, maar het lukte toch, een beweeglijk ukje weer, net als met de echo de vorige keer. Baarmoeder komt al tot vlak onder mijn navel, ook dat was prima. Ik dacht het zelf al te voelen, maar het leek me zo hoog voor bijna 16 weken. Dus ik ben weer helemaal blij.
Het weekend al wat ingericht op het kamertje en we hebben de kinderwagen in huis. Inmiddels ook al veel spullekes, dus ik krijg weer wat rust mijn lijf en hoofd, erg fijn. :)
pi_89878885
Leuk Juud!

Ik heb de afgelopen dagen ook wel eens wat gevoeld waarvan ik mij toch afvraag of het schopjes zijn, misschien dat ik donderdag ook wel wat hoor/voel als ze het hartje gaan luisteren.

Ik begin de tel kwijt te raken, voor mijn gevoel ben ik nog steeds net 12 weken zwanger, maar ik was gisteren al 15 weken onderweg! Ben wel blij dat het na morgen even rustiger wordt, ik weet niet of ik dit anders nog lang had volgehouden. Nu alleen erop letten dat ik niet mijn hele vakantie alsnog aan werk besteed.
  maandag 13 december 2010 @ 16:51:21 #276
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89879426
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
Leuk Juud!

Ik heb de afgelopen dagen ook wel eens wat gevoeld waarvan ik mij toch afvraag of het schopjes zijn, misschien dat ik donderdag ook wel wat hoor/voel als ze het hartje gaan luisteren.

Ik begin de tel kwijt te raken, voor mijn gevoel ben ik nog steeds net 12 weken zwanger, maar ik was gisteren al 15 weken onderweg! Ben wel blij dat het na morgen even rustiger wordt, ik weet niet of ik dit anders nog lang had volgehouden. Nu alleen erop letten dat ik niet mijn hele vakantie alsnog aan werk besteed.
Ik voel een soort woelen in mijn buik, heel zachtjes. Een schopje voelt als een heeeeel zacht tikje aan de binnenkant, ik krijg het nu ook voor elkaar door zachtjes te drukken op mijn buik, zo 5 a 7 cm onder mijn navel. Gaat snel ineens he? Dat gevoel heb ik ook sinds 12 weken. Aanstaande woensdag alweer 16 weken. :o
pi_89879777
Poeh jullie gaat hard dames.
Wat leuk dat het al voelt Juud.
  maandag 13 december 2010 @ 17:12:07 #278
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89880241
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:51 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik voel een soort woelen in mijn buik, heel zachtjes. Een schopje voelt als een heeeeel zacht tikje aan de binnenkant, ik krijg het nu ook voor elkaar door zachtjes te drukken op mijn buik, zo 5 a 7 cm onder mijn navel. Gaat snel ineens he? Dat gevoel heb ik ook sinds 12 weken. Aanstaande woensdag alweer 16 weken. :o
Wat een contrast qua beleving met de eerste weken of niet? Toen dacht ik ook bij de dames die hier al op 20+ weken zaten 'was ik maar vast zo ver, want dat duurt nog zoooooo lang!'. En nu zit ik zelf alweer in week 25 :o . Het kindje voelen maakt voor mij een heel groot verschil in de beleving, het voelt nu nog zoveel intenser, helemaal toen mijn lief het gisteren ook voor het eerst voelde aan de buitenkant. O+
pi_89880325
Juud, ik voelde tijdens het autorijden iets onder mijn navel kleine plopjes, of iemand met een potlood ofzo van binnenuit duwde zeg maar... Mijn O+ probeert elke avond of hij al wat kan voelen, hij heeft wel heel soms het idee alsof er wat beweegt/langsschuift, maar vaak voelt hij ook helemaal niets..
pi_89880368
Wat leuk van het prille voelen!!

Ik vind de hele zwangerschap echt mega snel gaan, ook nu nog! Komt misschien ook doordat er al een meisje rondloopt..vandaag 38 weken.
Gisteravond wel weer wat gerommel (vorige week ook al een beetje) maar ik verwacht nog niet dat het snel wat wordt ;)
pi_89880499
Mijn baby was vannacht mijn buik aan het verbouwen, niet normaal :X Ik heb er een paar uur wakker van gelegen. Er zat ook een voetje of handje vast onder mijn ribben }:| :P
Overdag issie echt mega rustig maar 's nachts.... leuk ritme ;)

En deze week is het al week 33. Waar ik in het begin niet wist hoe ik die 9 maanden door moest komen, gaat het veels te hard nu. Mijn hoofd houdt het niet bij.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89880563
quote:
Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn baby was vannacht mijn buik aan het verbouwen, niet normaal :X Ik heb er een paar uur wakker van gelegen. Er zat ook een voetje of handje vast onder mijn ribben }:| :P
Overdag issie echt mega rustig maar 's nachts.... leuk ritme ;)

En deze week is het al week 33. Waar ik in het begin niet wist hoe ik die 9 maanden door moest komen, gaat het veels te hard nu. Mijn hoofd houdt het niet bij.
"Fijn" is dat he..dat verbouwen. Hij lag toch in stuit of vergis ik me nu even?
33 weken alweer!
pi_89880905
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef mrien het volgende:

[..]

"Fijn" is dat he..dat verbouwen. Hij lag toch in stuit of vergis ik me nu even?
33 weken alweer!
Nee niet meer, de laatste controle was hij gedraaid. Al zei dat volgens de vk niks. Het kan elke 10 minuten anders zijn. Maar ik kan geen touw vast knopen aan dat verbouwen dus ik heb geen flauw idee hoe hij nu precies ligt.

Is er ook nog steeds ruimte voor verbouwingen als je baby is ingedaald? Of is de jouwe nog niet ingedaald?
The way you rock'n'roll
pi_89881006
Nog even DML en hij is er echt.
Kun je nog een beetje wennen aan zijn ritme ;)
pi_89881040
Hij is nog niet ingedaald nee. Ene keer ligt hij met rug rechts en andere keer links (volgens kaart vk). Of er nog ruimte is, blijkbaar wel :)
Met 36 weken draaide Lotte bv nog van stuit naar hoofdligging, en die was bij geboorte ook geen kleintje (deze ook niet verwachten ze)
  maandag 13 december 2010 @ 17:48:08 #286
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89881484
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Juud, ik voelde tijdens het autorijden iets onder mijn navel kleine plopjes, of iemand met een potlood ofzo van binnenuit duwde zeg maar... Mijn O+ probeert elke avond of hij al wat kan voelen, hij heeft wel heel soms het idee alsof er wat beweegt/langsschuift, maar vaak voelt hij ook helemaal niets..
Ik voel haar ook heel vaak als ik het autorijden ben :).
Maar misschien komt dat ook omdat ik altijd heel hard en vals meezing met de autoradio... ;(

f_r slaat je medicatie een beetje aan meis?

mrien je bent er al bijna!

DML jij ook! Ben je dan nog beurs van zo'n nachtje verbouwingswerkzaamheden van je kleintje?
  maandag 13 december 2010 @ 17:49:14 #287
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89881534
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef danic het volgende:
Wat een idioot van een echoscopist trouwens zeg!
Ik was van tevoren gewaarschuwd over het vrouwtje dat het bij ons in het ziekenhuis deed en dat was maar goed ook. Gelukkig zijn wij allemaal heeeel spontaan :r en ontdooide ze al gauw.
Volgende week ook weer bij haar, maar kan me niet voorstellen dat ze ons nog kent.

Ben wel heel benieuwd wat het wordt. Natuurlijk is het een medische echo en is het belangrijkste dat we horen dat er geen medische afwijkingen zijn, maar het geslacht vind ik toch ook wel héél erg leuk om te horen.
Het is me opgevallen dat iedereen hier wel post hoe de eerste gevoelens uit de buik aanvoelen. Het viel me op dat als men het gevoel omschreef als een 'plop' of een 'boink' dat ze dan later postten dat het een jongetje werd. Was het gevoel 'kriebelig' of 'vlinderachtig' dan bleek het een meisje te worden.
Ben benieuwd hoe dat bij ons uitwerkt, want bij mij was het een 'boink'.
Aan de andere kant hoorde ik van mijn schoonmoeder dat mijn vriend als klein kind de gave had van het juist voorspellen wat iemand kreeg. Hij aaide dan over haar wang (4 jaar hè wassie) en als ze een zacht gezicht had werd het een meisje, en bij een hard gezicht een jongetje.
Ik net naar hem toe: pak zijn hand en aai over mijn wang. Zonder verder uit te leggen waarom, zegt ie: ooh zacht!
Nou ja, heeft hij het nou goed, of ik met mijn conclusie over eerdere posten.
Ik laat het volgende week donderdag weten!
Danic, zou je voor de gein even deze test willen doen?
http://www.babyinfo.nl/fun/jongenofmeisje/
En dan het 'bereken het zelf!' gedeelte.

Bij mij komt er een meisje uit (iets wat mijn gevoel ook zegt), alleen iedereen zegt dat ik een jongen krijg :P

Zag op een ander forum veel zwangeren bij wie deze berekening klopte :P

Oh en ook anderen die al weten wat ze krijgen graag uitproberen, dan weet ik wat mijn kansen zijn vrijdag hihihi
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_89881674
Volgens die test zou het een meisje worden the_tankgirl, klopt dus niet ;)
  maandag 13 december 2010 @ 17:55:44 #289
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89881811
Volgens die test zou het bij ons een meisje worden; en ik heb geen flauw idee. Ik kan over ongeveer 17 weken aangeven of het goed was.
Veel mensen in mijn omgeving zeggen momenteel wel meisje. Eerst had ik heel erg jongetje in mijn hoofd, maar ik heb nu een paar keer meisje gedroomd. Maar geen idee dus. We zien in het april (vermoedelijk)

edit ook bij leeftijdtest zegt de test een meisje

[ Bericht 8% gewijzigd door J-net op 13-12-2010 18:10:33 ]
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_89882284
TM, ik heb er verder geen last van nu hoor. Het is alleen lastig als je wilt slapen. Maar lang leven niks hoeven. Ik slaap een gat in de dag. Mijn hele ritme is omgekeerd momenteel. Dat moet ik nog even terug draaien voor de bevalling wel.

Tankgirl, de test zegt bij mij een meisje en dat klopt niet :N
The way you rock'n'roll
pi_89882290
Als ik de vragen invul wordt het een j als ik de leeftijdstest doe een m
We zien het in juni wel
  maandag 13 december 2010 @ 18:15:21 #292
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89882492
Kgeloof niet in dat soort tests. We zien inderdaad wel.
pi_89882536
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:48 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik voel haar ook heel vaak als ik het autorijden ben :).
Maar misschien komt dat ook omdat ik altijd heel hard en vals meezing met de autoradio... ;(

f_r slaat je medicatie een beetje aan meis?

mrien je bent er al bijna!

DML jij ook! Ben je dan nog beurs van zo'n nachtje verbouwingswerkzaamheden van je kleintje?
Jammer genoeg merk ik er weinig van. Maar goed ik weet niet hoe het is als ik ermee stop.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 december 2010 @ 19:16:49 #294
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89885179
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Danic, zou je voor de gein even deze test willen doen?
http://www.babyinfo.nl/fun/jongenofmeisje/
En dan het 'bereken het zelf!' gedeelte.

Bij mij komt er een meisje uit (iets wat mijn gevoel ook zegt), alleen iedereen zegt dat ik een jongen krijg :P

Zag op een ander forum veel zwangeren bij wie deze berekening klopte :P

Oh en ook anderen die al weten wat ze krijgen graag uitproberen, dan weet ik wat mijn kansen zijn vrijdag hihihi
beide zeggen jongen, en ik krijg volgens de 20w. echo ook een knul, ook volgens m'n eigen gevoel wat al (weer) vanaf dag één zegt dat het een knul is :P
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_89886718
De testen kloppen bij mij niet, de site zegt een jongen namelijk haha
  maandag 13 december 2010 @ 20:02:47 #296
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89887642
Bij mij komt er een jongen uit bij de vragen en een meisje bij het rekenen, dus ik zou er niet blind op vertrouwen :D
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  maandag 13 december 2010 @ 20:13:17 #297
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89888298
Ja, maar bij die vragen he, vragen ze ook hoe de gesprongen ader in je linker oog eruit ziet :')

Buh, ik had op meer goede resultaten gehoopt :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 13 december 2010 @ 20:14:46 #298
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89888390
Ik heb de test hierboven niet gedaan, de Chinese conceptiekalender klopte bij mij wel. Maar ja, is altijd 50/50 kans ;) .

Wat de bakerpraatjes betreft:
• Puntige buik? Een jongetje! Ronde buik? Een meisje! :Y
Draag je hoog? Dan krijg je een meisje. Ligt je kindje laag, dan wordt het een jongen. :Y
Wordt je gezicht dikker? Dan wordt het een meisje. Blijft je gezicht hetzelfde, dan krijg je een jongen. :Y
Heb je vaak een ochtendhumeur? Dan krijg je vast een meisje. Ben je juist heel vrolijk en lach je veel, dan wordt het een jongen. :N
• Last van koude voeten? Dan krijg je een jongen. Merk je helemaal geen verschil? Dan wordt het een meisje. :Y
• Heb je veel last van pukkeltjes? Dan wordt het een meisje! Een mooie, egale huid? Dan krijg je een jongetje. :Y (nou ja, veel, maar ik heb ineens wat puistjes terwijl ik die anders nooit heb).
pi_89889085
M.b.t de bakerpraatjes, bij Lotte had ik een ronde buik, nu is het meer een punt
Dus wat dat betreft ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 december 2010 @ 20:37:13 #300
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89889752
ik had bij allebei (y en j ) gewoon een dikke buik .. was nou niet echt te zeggen of het rond of een punt was, aangezien ik vrij tenger ben van mezelf en m'n buik gewoonweg explodeert _O- (nu ook weer trouwens :') )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')