abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89650258
Vorige topic: Zwangerschap en geboorte deel 717

2010

December:
10 december 2010: Jore
14 december 2010: DoctorB (meisje)
27 december 2010: mrien (jongetje)

2011

Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
12 januari 2011: Sugarsnap
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll

Februari:
01 februari 2011: Reintji (tweeling)
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
18 februari 2011: Hassanjassan
22 februari 2011: Chooselife

Maart:
04 maart 2011: stengeltje (jongetje)
12 maart 2011: DJMO (jongetje)
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje (meisje)
06 april 2011: Nienna (meisje)
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally

Mei:
02 mei 2011: Danic
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor ***
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa)
14 juni 2011: Danielle_
19 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81

Juli:
02 juli 2011: PM-girl
13 juli 2011: Aventura

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Laatste posts:

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:42 schreef Aventura het volgende:
Ben weer thuis. Het viel allemaal niet mee, ik had het koud en
vond het eng. Ik kreeg vanwege mijn zwangerdchap een zenuwblokkade, dat deed ontzettend veel pijn. De operatie maakte ik bewust mee, ze waren lekker aan het boren en timmeren. Ik heb twee schroeven gekregen. Nu veel pijn. Omdat ik zwanger ben mag ik alleen paracetamol. Zie op tegen de nacht :'(
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef Aventura het volgende:
Gelukkig mag ik weer eten, ik was sinds gisteravond nuchter -ook geendrinken en dat viel me ook zwaar, ik werd pas om half 4 geholpen. Heb daar flinke hoofdpijn aan overgehouden.
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef The_Tankgirl het volgende:
Brrr, probeer maar lekker uit te rusten Aventura, je hebt het verdiend!
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
Aventura, wat vervelend zeg. Sterkte vannacht.. :*
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfoe aventura, wat rot ook allemaal :{
Veel sterkte vannacht, hoop dat de pijn snel minder wordt :*
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:14 schreef mrien het volgende:
Sterkte vannacht dan maar Aventura, balen dat je zoveel pijn hebt :(

[ Bericht 22% gewijzigd door BE op 08-12-2010 14:11:19 ]
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:39:28 #2
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89651683
Jullie zijn lief :*
pi_89652061
Aventura, dat klinkt niet fijn idd. Zeker niet als je al die geluiden dan zo meekrijgt brrrr.
heb het zelf eens gehad met het weghalen van een moedervlek in mijn gezicht. Was niet goed verdoofd, dus voelde alles wat ze deden, alleen de scherpe randjes waren eraf. Commentaar toen ik er wat van zei: ja nu kunnen we er niets meer aan doen, nu is de incissie al gemaakt, grrrr. niet tof!!
Dus weet precies hoe je je voelt!
Heel veel sterkte vanavond en vannacht. Desnoods ff 2 paracetamol en heel veel water tegen de hoofdpijn en pijn in je hand. :*
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:50:38 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89652326
:o Aventura, dat klinkt echt heel naar!
Hopelijk valt de nacht mee. Dikke :*
pi_89652627
:* Aventura ik hoop dat je straks een fijne nacht hebt, dat je lekker kan slapen... je zal nog wel even flink last hebben van je hand, maar ik hoop dat dat gauw minder wordt! :*
pi_89653908
Oef, dat klinkt als een vervelende ervaring, Aventura. Hopelijk heb je een redelijke nacht en knap je snel op! :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 23:15:29 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89657716
sterkte aventura!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89663629
Ik heb gisteravond voor het eerst de kleine gevoeld O+
Ik lig bijna iedere avond wel even met mijn handen op mijn buik voordat ik echt ga slapen en gisteravond kreeg ik ineens van binnenuit een hele duidelijke 'boink' tegen mijn hand O+
Oooooh ik ben verliefd hihi *;
  woensdag 8 december 2010 @ 09:06:51 #9
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89664976
Wat speciaal Danic!
Hier gaat het wel. Eigenlijk best goed geslapen. Noet herl verl pijn gehad, ik heb mijn doses paracetamol om half 1 en half 7 overgeslagen! Ik denk dat de zenuwblokkade al is uitgewerkt, dus hopelijk wordt het niet erger dan dit.
Vandaag 9 weken *O*
pi_89664977
Oeh Aventurea, dat klinkt inderdaad niet fijn! [/understatement]
Ben je wel de nacht een beetje goed doorgekomen?

Danic, je eerste boink. O+

Jeetje Jore, dat lijkt me pittig.
Maar nu mag je aftellen naar vrijdag. :*

DJMO, als ze zo'n kamer ontsmetten kun je er gerust vanuit gaan dat ze dat ook daadwerkelijk doen en er geen ziektekiemen e.d. achterblijven. Niets om je zorgen over te maken dus. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 december 2010 @ 09:27:33 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89665490
Kolonia: ze hebben alleen die kamer ontsmet, maar die bacterie waart dan toch ook al rond in bv de wachtkamer? En die is niet ontsmet. Nou maakt het me niet zo heel veel uit, ik ben nog niet hoogzwanger, en jan mag ze van mij maar gehad hebben, ben ik er voor hem vanaf ;)

Fijn dat je zo goed geslapen hebt Aventura!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_89665700
aventura wat een avontuur zo. Wel fijn dat je goed geslapen hebt.
Djmo als het je niet uitmaakt dan maakt het toch ook niet uit of die kamer ontsmet is? Volgens mij is het alleen besmettelijk bij aanraken of via vocht, dus logisch dat ze de wachtkamer niet ontsmetten.

Ik ga vanmiddag toch maar even langs de huisarts. Buik is veel rustiger maar ik blijf hoesten (auw) en nu ook last van m'n keel. Ben het kwakkelen een beetje beu na anderhalve week.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 december 2010 @ 09:41:52 #13
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89665857
het maakt me idd niet zo heel veel uit Mefke, maar ik wil wel graag (van te voren) weten wat ik kan verwachten ... als je begrijpt wat ik bedoel :) als ik er vanuit ga dat Jan niet besmet heeft kunnen raken, en hij krijgt ze toch ineens wel is dat een behoorlijke verrassing, en ik houd niet van (dat soort) verrassingen :')

pi_89665985
Hij kan ze ook op school of in de bus oplopen hè, het is nogal besmettelijk (via de lucht). ;)
Ze ontsmetten ook niet vanwege de kinderen, maar vanwege de (hoog)zwangere moeders waar het gevaarlijk voor kan zijn (als ze nooit waterpokken hebben gehad).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 december 2010 @ 09:48:30 #15
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89666037
En dat vind ik het rare Kolonia, het is een poli waar je niet zo snel (hoog) zwangere vrouwen verwacht ;)

pi_89666657
mijn collega had een paar jaar geleden waterpokken, had ze nog niet eerder gehad. later bleek dat ze toen al zwanger was. ze had op dat moment nog geen bloedcontact met het kindje, waardoor het geen kwaad kon voor het kindje. als ze wel al bloedcontact gehad had met haar kindje op dat moment, was het wel gevaarlijker voor het kindje.
  woensdag 8 december 2010 @ 10:44:51 #17
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_89667735
Zo.. vandaag is mijn vrouw 16 weken... ze liep al een paar weken te "klooien" met haar heup, vorige week constateerde de fysio dat haar linker heup toch wel erg ontwricht was.
Ze moest het wat rustiger aan doen en gisteren terug komen.

Hij heeft haar per direct op non-actief gezet met de diagnose: acute slijmbeurs ontsteking in haar heup en zou een brief schrijven voor de VK en de werkgever van mijn vrouw.
Daarin ook dat ze 14 dagen rust moest houden. Haar contract loopt nog 13 dagen.
Dus waarschijnlijk heeft ze voor de laatste keer gewerkt, tenzij ik het natuurlijk allemaal veel te somber inzie en er wel werkgevers zijn die zwangere vrouwen aannemen die nu al dit soort problemen hebben...

oh.. en veel sterkte Aventura.. ik heb jouw operatie wel gehad met alle verdovingen etc.. ik zit je erg te bewonderen momenteel...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_89670953
Avotar, dat is shit zeg. Van de andere kant, beter nu een week of 2 plat dan dat ze er mee door gelopen had en wat beschadigt had. Hebben jullie dus nog niets gehoord over haar contract? Lastig hoor.

DJMO, ik denk dat de poli kindergeneeskunde na de poli gyn de meeste hoogzwangeren ziet.

Ik heb al een paar het idee gehad dat ik uk voelde. Dat is mooi een week of 9 eerder dan de vorige keer. Grappig. Al twijfel ik nog wel hoor, maar volgens de vk zou het goed kunnen.
pi_89671037
Fijn dat de nacht goed ging Aventura!

Balen voor je vrouw Avotar. Hopelijk valt het mee met haar contract, maar klinkt niet echt lekker natuurlijk

Vanmiddag weer naar de VK, kijken of kleintje al aan het indalen is. Dat idee heb ik zelf nu wel een beetje, heb het gevoel dat m'n buik wat begint te zakken.
pi_89671971
Aha, alweer een nieuw topic.

Wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad Aventura!

Mefke, gelukkig is je buik wat rustiger!

Danic O+ wat gaaf!

Avotar, balen dat je meisje zoveel last heeft. En ook dat de situatie met werk niet zo lekker is nu. Hopelijk komt alles snel weer op z'n pootjes terecht!
pi_89672917
Hallo allemaal,

Ben hier heel lang niet geweest. Heb meerdere malen in het ziekenhuis gelegen en het liep allemaal dus verre van lekker. Inmiddels ben ik vorige week dinsdag bevallen van River Jaden Jay, ik ben ingeleid met 37 weken en bevallen met 37w1d. River woog 4595 gram en was 55cm lang, ik ben dus erg blij dat ik niet tot 40 weken hoefde ;-)

Met River gaat het lekker, zelf ben ik compleet ontregeld qua suikers en is er hier gisteren zelfs een ambulance geweest omdat ik weg zakte. Op dit moment gaat het wel weer.

Wilde even laten weten dat ik dus uit het lijstje kan!! Succes voor degenen die met de laatste loodjes bezig zijn! Ik probeer de komende tijd een btje bij te lezen, maar eerst bijkomen!!!

:*
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_89673043
Diesz, gefeliciteerd met River! En jemig, wat een reus, ik denk dat je oprecht blij kunt zijn dat je niet nog een paar weken hoefde. Succes met herstellen en met het reguleren van je suikers!
  woensdag 8 december 2010 @ 13:40:36 #23
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89674319
Diesz gefeliciteerd, succes met herstellen en met de kleine man

Mef beterschap :*

Aventura, wat een verhaal zeg, wat vervelend wat je hebt meegemaakt. Ik hoop dat de dag en nacht mee gaan vallen voor je :*

avotar, wat rot van je vrouwlief. Hopelijk ondervindt ze niet al te veel last als ze rustig aan doen.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89674531
Diesz, gefeliciteerd met je joekel!
Succes met het herstel.
pi_89674624
Diesz wat heftig, maar gelukkig is alles goed met je grote kleine man! Hopelijk herstel je zelf ook weer snel helemaal en kun je lekker samen genieten!
pi_89674818
bah Mefke, beterschap ermee hoor! ik hoop dat je gauw weer helemaal beter bent, want zo blijven kwakkelen is het ook niet... Leuk dat je Drieka al gevoeld hebt! :D

*O* Diesz van harte gefeliciteerd!
  woensdag 8 december 2010 @ 14:10:30 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89675513
Gefeliciteerd Diesz!
  woensdag 8 december 2010 @ 15:06:16 #28
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_89677883
Hoi.. bedankt.. :)

Nee.. we hebben nog niets gehoord over haar contract... maar als je de situatie in ogenschouw neemt, klein bedrijf met 3 winkels en maar 8 verkoopsters. En dan is een van je verkoopsters tot in de bouwvak met zwangerschapsverlof en weet je al van haar dat ze de komende tijd veel zal verzuimen omdat haar arts aangeeft dat er no way in hell is dat ze dit werk nog een paar maanden volhoudt.

Ik ben eigenlijk ook heel blij dat de goede man goed meedenkt over haar situatie en ze met een gerust hart de ziektewet in kan. Ze is al jaren aan het werk en voldoet aan alle eisen voor de WW gelukkig, dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken... dan maar met wat minder proberen toe komen.

Ik ben meer bang dat ze straks gillend gek wordt thuis... en ik ook.. ik ben 12 of 13 uur per dag weg van huis en ben de rest van de tijd momentaal aan het koken, poetsen en verzorgen. Dit is neit bedoeld als een "hey mannen hebben het ook zwaar"-post trouwens hoor.
Ik ben vooral heel verontrust over haar.

Ik hoop maar dat ze straks als de kerst en alles voorbij is ze snel wat vind...

Eerst van de week maar eens naar het uwv...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_89678047
oke, kan iemand me uitleggen waarom die urine containers zo verrekte smal en onhandig zijn? Maar goed, tis gelukt, nu straks naar de huisarts. Ik zag mijn keel ook weer geel/wit worden, dus ik vrees dat het een gevalletje hardnekkig virus wordt en uitzieken. Jammer dat dat uitzieken ineens veel langer lijkt te duren nu ik zwanger ben. Ik heb zo'n hekel aan ziek zijn.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:15:56 #30
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_89678293
he bah, Mefke, ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

Diesz, gefeliciteerd met je grote kleine man! Maar wat een heftige situatie zeg!

Ik ben weer goedgekeurd, kleine ligt zelfs al lekker ingedaald en dat heb ik deze week ook wel gevoeld. Paar keer een heftige pijnscheut onder in mijn buik. Over 2 weekjes weer terug voor een liggingsecho. Dat is meer formaliteit en lekker beebje gluren nu.
pi_89680895
Diesz: jeetje wat een joekeltje zeg! Kan me voorstellen dat nog 3 weken langer niet echt fijn zou zijn geweest.

Jore: hoe gaat het met je? Ik bedacht me ineens dat jij dus ws bevalt op je uitgerekende datum. Mijn beste vriendin had dat dit jaar toevallig ook (maar dan spontaan) en die kreeg de kosten voor hun geboortekaartjes terug omdat ze op de uitgerekende datum was bevallen.
mocht jij nu idd op je uitgerekende datum bevallen, dan zou ik er even naar vragen als ik jou was (of je man).
pi_89680967
Diesz gefeliciteerd met je beertje!

:o Ik ben toegetreden tot de top10. Ik stop nog even mijn kop in het zand hoor, da ken helemaal nie :N
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89681582
Diesz, gefeliciteerd met je zoon, en hopen dat je snel weer hersteld!

Mefke, beterschap. Ik vraag me soms ook nog wel af of ik nou wel wat voel, maar ik hou het nu toch eerst maar op borrels in mijn darmen, al zitten die dan op hele rare plekken.
pi_89682081
Gevalletje virus nummero 2 en uitzieken. En deze keer goed uitzieken. O en de verdenking op galstenen :X volgende keer bellen als ik pijn heb, dan gaan ze controleren. Ik hoop maar van niet.

L'tiekje, grote kans dat het dan toch je kindje is en dat je over drie weken roept: ja, dat was em toch drie weken geleden.
  woensdag 8 december 2010 @ 16:53:25 #35
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_89682906
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:35 schreef mefke79 het volgende:
Gevalletje virus nummero 2 en uitzieken. En deze keer goed uitzieken. O en de verdenking op galstenen :X volgende keer bellen als ik pijn heb, dan gaan ze controleren. Ik hoop maar van niet.
Mefke waarom nog wachten op pijn? Ze kunnen het ook zonder pijn bekijken met een echo.

Diesz gefeliciteerd *O*
pi_89682986
Rotsje, dat klopt ja, maar dat hebben ze eerder al een keer gedaan en toen niks gevonden. Dus huisarts had nu zoiets van..we wachten effe af. Het kan natuurlijk ook gewoon banden- en groeipijn geweest zijn. En, dankzij de service van de huisarts, kan ik binnen een week terecht als ik een echo moet, dus ach.
  woensdag 8 december 2010 @ 17:21:37 #37
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_89684200
Ik hoop dus echt niet dat het galstenen zijn. Want dat is echt verschrikkelijk. Ik vond mijn bevalling minder pijnlijk dan die aanvallen. :@ Beterschap en gewoon goed uitzieken :*
pi_89684888
:o toch misschien een steensoort Mefke... Hopelijk was het toch groei- cq bandenpijn! En goed uitzieken hoor, beterschap meis!

DML, gefeliciteerd met je top-10 notering :).

Is Basboussa hier de laatste tijd nog wel geweest?
pi_89685568
Basboussa had haar moeder op bezoek, maar ik geloof dat dat toch niet zo lang zou zijn...

Ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik vandaag iig bandenpijn heb. Dit trekt aan mijn schaambeen, dus dat moet wel. Gisteren was duidelijk anders.

O, en mijn man loopt net binnen met buikpijn! *O* laten we hopen dat het dus toch een virusje is!
(stom he, blij zijn met de buikpijn van een ander)
pi_89688717
@aventura tjee wat een gedoe zeg. Hopelijk wordt de pijn snel wat minder
@mefke beterschap
@rest succes/beterschap of wat je op dit moment nodig hebt

En nu wil ik thuis blijven tot de bevalling.
pi_89688861
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:18 schreef ferrari_rood het volgende:

En nu wil ik thuis blijven tot de bevalling.
F_R wat is er?
pi_89688960
Ik ben net weer thuis uit het z-huis.
Van zondag tot 17:00 vandaag gelegen en toen was het nog de vraag of ik wel of niet mocht gaan.
  woensdag 8 december 2010 @ 19:34:57 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89689509
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben net weer thuis uit het z-huis.
Van zondag tot 17:00 vandaag gelegen en toen was het nog de vraag of ik wel of niet mocht gaan.
Wat kut zeg! Ongelofelijk dat zwangerschap dit met je kan doen. Als ik mijn hand niet had gebroken had ik mezelf gelukkig geprezen. Voel bijna niks van zwangerschap. Sterkte.
pi_89690942
f_r alweer :o Geen wonder dat je dan niet meer weg wilt voor de bevalling. Ik hoop dat het ook zo zal gaan. Sterkte!
pi_89691189
Is er trouwens nog iets van een plan gemaakt? Of is het gewoon op je tanden bijten en hopen dat het beter wordt?
pi_89691286
Diesz gefeliciteerd met je zoon! Wat een reus zeg! Hopelijk gaat het snel met jou ook beter.

Ferrari_rood alweer :{ Wat zwaar balen zeg. Hoe gaat het nu met je dan?

Vanmiddag controle gehad bij de VK, alles was weer goed. Baby is nog niet ingedaald, dus als de vliezen nu breken moet ik gaan liggen op de grond.
Ook even gevraagd naar het "stappenplan" voor de komende weken. Afgesproken dat ze met 40 weken kijken of ze kunnen strippen. Wel fijn om te weten hoe en wat.
Nog een mini rondleiding over de verloskamers gehad, ook weer prettig om te weten hoe het ook al weer zat en waar je naar binnen kunt. Grappig was dat ze de verloskamer liet zien waar Lotte geboren is O+
pi_89691426
@mrien het komt nu wel snel dichterbij

Ze kunnen niets voor mij doen dan behalve de medicatie die ik al heb.
Op dit moment spuug ik dus nog steeds. Als ik weer veel zwakker wordt moest ik maar weer bellen. Maar mijn eigen bedje ligt toch wel veel fijner.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:20:04 #48
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_89691987
Ferrari, wat rot dat je alweer opgenomen bent zeg! :{ Hopelijk was dit inderdaad de laatste keer!

Diesz, gefeliciteerd met je zoon!! *O* En wat een grote jongen is het zeg, jeetje! Succes met het herstel!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_89692447
Jemig, F_R, shit zeg. Ik hoop echt echt echt dat je klaar bent met de ziekenhuisopnames nu.
Mrien, fijn dat er gewoon al een plan is.
pi_89692722
Mrien, fijn dat er een plan is.

f_r, boh alweer meid! Hoe frustrerend dat de medicatie bij jou niet lijkt te helpen.
Probeer via ijsklontjes en waterijsjes e.d. toch vocht binnen te krijgen en te houden.
Sterkte :* :*
The way you rock'n'roll
pi_89692837
woehaaaaa ik ben enthousiast ik doe t hier ook nog even :D

:% :% :% :% :% :% :%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89693153
Huup, echt? Jore :% :% :% :%
pi_89693236
Owww voor Jore dan :% :% :%
The way you rock'n'roll
  woensdag 8 december 2010 @ 20:53:26 #54
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89693873
Diesz, van harte gefeliciteerd met je zoon! *O*
En veel beterschap voor jezelf.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:57:53 #55
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_89694132
Is het zover bij Jore? Spannend!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_89694924
Jore meldde bijna 2 uur gelee op een ander forum weeën die aan het doorzetten waren dus ik hoop voor haar dat ze gewoon heel snel haar kleine meisje kan knuffelen en dat ze een fijne bevalling heeft als afsluiting. :Y

En verder update k niks want k weet niet of ze dat wil :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89700584
Jore, spannend!! Succes/sterkte met de bevalling!!

F_R wat rot zeg dat je weer zo'n tijd in het ziekenhuis hebt gelegen... Hopelijk knap je gauw op.

Mefke... hoe is het nu? Is de pijn al wat weggezakt? Ik hoop echt voor je dat het geen galstenen zijn... ik heb dat ook gehad en je weet inderdaad niet hoe je moet gaan liggen. Je kunt gewoon niks... Ik bleek 2 flinke stenen te hebben en ze hebben toen mijn galblaas eruit gehaald... (auw.. ging niet helemaal goed; ik kreeg er een bloeding na... denk er niet al te graag aan terug... :X )
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_89707802
F_R wat ontzettend balen zeg dat je nou alweer 3 dagen in het ziekenhuis hebt gelegen. Dat een zwangerschap je gezondheid zo parten kan spelen, pffff. Heel veel sterkte meis!
Hoeveel weken ben je nu zwanger?

Mefke hoe gaat het met jou? Heb je een beetje een goede nacht gehad.

En Jore: spannund!! Dan wordt het dus ws niet bevallen op de uitgerekende datum, maar zelfs nog eerder :o Heeft dat strippen iig zijn nut gehad zeg. Hoop dat je snel je mooie kindje in je handen hebt en dat je je dan ook snel beter gaat voelen.
pi_89708086
Ik heb een redelijke nacht gehad. Mijn buik blijft wel gevoelig, maar ja, dat kan zoveel oorzaken hebben. Bovendien was manlief niet lekker, dat heeft me meer slaap gekost. Nu gewoon uitzieken volgens de huisarts...heb dus net voor mijn werk alles op de mail gegooid in de hoop dat ze daar mee vooruit kunnen.

Jore, al nieuws?

F_R heb je nog wat aan de tips uit de folder? Ik hoop zo dat je niet meer terug hoeft naar het ziekenhuis. Heb je ook contact met een diëtist zodat je iig genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt?
pi_89708282
Jore zet 'm op als je nog bezig bent :% ! En geniet als je je kleintje al in je armen hebt!

F_R jemig het zit je niet mee (understatement). Ik hoop zo dat je je snel beter gaat voelen. Volgens de boekjes breekt er de komende weken een betere tijd voor je aan, hopelijk heeft jouw lijf die boekjes ook gelezen! :*

Ik maak me een beetje zorgen om basboussa :@. Is ze wel vaker langer uit de lucht?

Ik ben net een klein kind, ik ga nu de kerstboom optuigen ~:) >:O O+
pi_89708297
TM, ik weet dat Basboussa haar moeder op bezoek had, maar ik vind het ook een beetje lang duren eerlijk gezegd...
pi_89708386
Ik kan ook niet zien wanneer ze voor het laatst gepost heeft, het lijkt eind november te zijn geweest.
pi_89708485
En toen was haar moeder er al een paar dagen, volgens mij kwam ze maar een weekje oid.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 9 december 2010 @ 09:31:14 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89708957
Oeh, Jore! Zet hem op! *O*
pi_89709042
Ik dacht inderdaad ook dat haar moeder en zus (toch?) een weekje zouden komen. Hopelijk is ze gewoon druk en maak ik me druk om niets ;) .
  donderdag 9 december 2010 @ 09:38:42 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89709124
Taart anyone?

Het idee van die bolle buik vind ik nog wel leuk (voor op een babyshower oid), maar die voetjes en handjes...
pi_89709298
Die handjes en voetjes zijn inderdaad minder..
  donderdag 9 december 2010 @ 09:56:40 #68
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89709536
Go Jore Go!! *O* *O* *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_89709979
Oh BE, die handjes en voetjes zijn idd minder. Dacht in eerste instantie zelfs: wat zijn dat nou voor bulten? Tot ik goed ging kijken.
De tante van mijn beste vriendin maakt ook zulke taarten en die had er voor mijn vriendin 1 gemaakt. Maar dan met een dichte jurk en zonder handjes en voetjes, die was errug leuk!
  donderdag 9 december 2010 @ 10:34:44 #70
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89710456
Van harte Diesz. Succes Jore.

Wij hadden gisteren met het werk een verhuizing; gisteren inpakken en morgen weer uitpakken. Maar toch iets te veel gedaan.
Mn rug doet erg zeer, mn buik is erg hard.

Gisteravond stond ik (ongekleed) voor de spiegel in de hal en opeens vocht langs mn benen.... echt raar. Maar heb geroken was wel urine. Maar echt zo maf. Was bang dat het vruchtwater was, maar het rook absoluut niet zoet.
Verder de kleine gisteravond en vanochtend nog gevoeld. Als het nog een keer gebeurd ga ik met de dokter en/of VK bellen, want dan is het wel raar. Iemand iets soortgelijks meegemaakt?
(ga nu weer werken, dus reageer niet zo snel als jullie vragen hebben ;) )
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_89710660
J-net, dat kan ja. Bekkenbodemspier die het allemaal niet meer trekt. Enne, geloof niet alle praatjes dat het erbij hoort, want je kan er echt wel wat aan doen. Even contact opnemen met een bekkenbodemfysio voor tips.
  donderdag 9 december 2010 @ 10:47:20 #72
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89710816
Ja ik dacht ook aan bekkenbodemtraining inderdaad, ga dat wel even uitzoeken vanavond.
Gisteren heb ik gewoon echt te veel gedaan; bijna net zoveel als ik zou doen als ik niet zwanger ben. Mn hele lijf en leden schreeuwt nu dat ik gisteren niet zo stom had moeten doen ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_89710950
Tja, dat is niet slim J-net, maar daar heb je nou ook weinig meer aan. Lekker rustig aan doen dan vandaag.
  donderdag 9 december 2010 @ 10:53:38 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89710981
Die taart is creepy.
Hier alles ok. Buiten hand niet veel te vertellen. Geen kwaaltjes en ik voel gewoon weinig.
Vandaag gaan mijn gedachten uit naar een bevriend stel. Ze zijn al 2 jaar bezig, nu eerste iui. Ik hoop het zo voor ze!
  donderdag 9 december 2010 @ 10:55:25 #75
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89711018
@jnet: bel anders nu nog ff voor je naar kantoor gaat.
Gewoon ter geruststelling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')