Die is online wel te vinden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Puala het volgende:
Jazeker. heteluch + gril of alleen hete lucht.
Bedenk me net alleen dat het boekje met de gebruiksaanwijzing niet meer in leven is..
Inderdaad! Merk en type is vaak voldoende!quote:
Waar woon je dan? Ik heb er ook nog 1 over namelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:30 schreef Lastpost het volgende:
Jammer dat het zover weg is, die had ik meer dan goed kunnen gebruiken.
Ik woon in de omgeving van Rotterdam (Rhoon om precies te zijn).quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik heb er ook nog 1 over namelijk
Mmm.. Dan is Eindhoven dus ook nog best een stukkie...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik woon in de omgeving van Rotterdam (Rhoon om precies te zijn).
zit zij ook op fok?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:11 schreef brunette82 het volgende:
pm onderweg, hier kan ik een vriendin blij mee maken
ik las zonet ff de FAQ. . .quote:
Maar het valt te proberen natuurlijkquote:- hulpvragen voor mensen die je via via kent, of goede bedoelingen voor een weeskind ergens anders. Hoe goed en lief bedoeld ook, dit forum is puur bedoeld voor FOK!kers onderling.
ooh, nee, sorry dat wist ik niet...regels zijn regels...quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik las zonet ff de FAQ. . .
[..]
Maar het valt te proberen natuurlijk
Ik zal het zeker onthouden! uit mijn hoofd zijn er nog meer fokkers met magnetrons in de aanbieding, maar dat weet ik niet 100% zekerquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:13 schreef seasushi het volgende:
Ha!. mooi. Maar mochten de haken en ogen niet uit de weg geruimd kunnen worden houd ik mij aanbevolen.
Het gaat hier niet om een Fok'ker, dus wat mij betreft gaat de magnetron naar sallyquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:11 schreef brunette82 het volgende:
pm onderweg, hier kan ik een vriendin blij mee maken
Oh echt? Dat is erg tofquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:05 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om een Fok'ker, dus wat mij betreft gaat de magnetron naar sally
Dat is niet eerlijk, jij was eerder.quote:
Dat begrijp ik, daar gaat het ook niet om. Dat is alleen maar tof van je.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:16 schreef brunette82 het volgende:
beequeen, naar mijn weten, en zie vorige pagina, was ik nummer 1 hoor.
Maar omdat het voor een vriendin van mij bedoeld was, en het geen fok'ker is, gaat het over
en is het niet meer dan logisch om het af te staan aan een Fok' ker
o dat heb ik niet gezien, sorry..nou,ja, dan moet seasushi gewoon even een pm sturen naar TSquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, daar gaat het ook niet om. Dat is alleen maar tof van je.![]()
Seasushi reageerde eerder dan Sally. Dáár gaat het mij om.
Geen probleem !quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:51 schreef Puala het volgende:
ik heb al eerder gezegd, ik heb een dame in mijn pm hangen die eerder was. het gaat om iemand met een goed verhaal maar ze wilt annoniem blijven. aangezien ik op het moment herstellende ben van een operatie is het me ontschoten het hier in het topic te zetten.. sorry.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:51 schreef brunette82 het volgende:
Naar wie het ook gaat, je maakt er altijd iemand mee blij!
En, trouwens, sterkte, gaat het een beetje?
Ah ja, die post had ik wel gezien, hoor. Ik had alleen niet meer steeds teruggelezen, dus ik was ook de strekking een beetje vergetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:51 schreef Puala het volgende:
ik heb al eerder gezegd, ik heb een dame in mijn pm hangen die eerder was. het gaat om iemand met een goed verhaal maar ze wilt annoniem blijven. aangezien ik op het moment herstellende ben van een operatie is het me ontschoten het hier in het topic te zetten.. sorry.
Oh lief!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef Turbomuis het volgende:
Misschien een optie voor de wachtrij: ik heb er ook nog 1
(In Eindhoven)
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:00 schreef seasushi het volgende:
He! ik zie mijn naam hier weer!
Ik wil nog steeds!
Hiep hoi!
Als we de wachtrij hanteren ben jij degene die in aanmerking komt voor die van Turbomuisquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh lief!
* Sally hoopt nog in aanmerking te komen voor 1 van beide
En wanneer ligt de mijne bij jou achterin de auto?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh lief!
* Sally hoopt nog in aanmerking te komen voor 1 van beide
De combimagnetron staat inmiddels bij Seasushi op zijn plek, de handleiding is gevonden en Seasushi is heeeel blijquote:Op zondag 9 januari 2011 13:20 schreef Puala het volgende:
De combi magnetron ligt achterin de auto bij Seasushi
Mocht de auto voor Sally een probleem zijn kan ik wel wat regelenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En wanneer ligt de mijne bij jou achterin de auto?
Hoi! Wat fijn dat de combi-dinges nog beschikbaar isquote:Op zondag 9 januari 2011 13:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En wanneer ligt de mijne bij jou achterin de auto?
Hey, wat liefquote:Op zondag 9 januari 2011 17:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Mocht de auto voor Sally een probleem zijn kan ik wel wat regelen
Hoiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:55 schreef Puala het volgende:
Ik heb het tankstation gevonden. Ik hoop dat ie het weer gaat doen. Anders is het wel heel veel moeite voor niets geweest![]()
Oef! Jee... nou, raar hoor, zo warm is het niet op m'n zolder, en voordat ik 'm daar naartoe bracht deettie het nog prima (op dat draaien na dan). Dacht ik. Maar blijkbaar heb ik dan inderdaad heel veel mazzel gehad... Wel balen hoor... voel me ook wel lullig, levensgevaarlijk spul weggeven...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:03 schreef Sally het volgende:
Hmz, ik heb de magnetron aan de achterkant eens opengeschroefd (ik ben niet voor niets een dochter van een elektronicus, die oude tv's nakeek en bij niet goed werken ging slopen, waar ik dan naast zat en onderdeeltjes op mocht bergen maar let op: da's geen elektricien, hoor).
En wat ik aantrof (het viel eruit) waren twee gesmolten stukken (rotorbladen) van een plastieken ventilatordinges, die rond een as hoorden die niet meer rond kon draaien omdat er plastic overheen gesmolten was. Onder het asje een flinke koperspoel - wederom met allerlei hardgeworden smurrie er overheen; en nog wat meer overduidelijk te heet geworden gesmolten connectors en draadomhulsels die naar de koperspoel gingen.
Het geheel van as en spoel zat scheef tegen de achterwand, wat geplakt (vanwege de hitte) bleek te zijn. Ik dacht al net nadat ik de buitenste kap eraf had: het asje staat scheef... dat kan nooit goed zijn voor een ventilator om en evenwicht te blijven.
De ventilator aan de achterkant kon dus helemaal niet meer draaien...
Turbomuis: het is een wonder dat je geen kortsluiting hebt gehad!
Ik dacht nog dat een nieuwe ventilator het zou oplossen, maar de as stond scheef en toen bleek dat er nog meer plastic eroverheen gesmolten was. Ik ben aan het twijfelen: zal ik het ding ter reparatie aan mijn vader voorleggen, waarbij er onderdelen besteld moeten worden, of toch maar netjes wecyclelen?Echter, het contact tussen mij en m'n vader is niet zo jofel... Mss iemand anders in mijn omgeving zoeken die consumentenelektronica nakijkt/repareert?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |