abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89779642
Toevallig heb ik het vandaag nog gevraagd op het cb, omdat Leyla ook vrij sterk is. Bovenstaande antwoord kreeg ik.
Leyla mag lekker haar krachten oefenen door op de buikje te liggen. En proberen te draaien. Tuurlijk zit ze wel bij mij in bad, maar verder eigenlijk niet, ook omdat ze niet graag op je hangt, en zelfs zitten kan echt nog lang niet. Jen kon redelijk zitten rond de 6 maanden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89779713
Oh en Orea, leia is al bijna 5 maanden hè? Mex pas 2 maandjes, dat is echt een groot verschil.
pi_89779714
Ja dat zitten ook slecht? Hmm,dat is lastig zeg,hij wil het echt graag en raakt gefrustreerd als we hem niet helpen. Van mij mag die nog jaren liggen hoor. Had ook niet verwacht dat ze dat met twee maanden al gingen doen,gaan veels te snel die babietjes!
pi_89780010
Slecht, slecht... Ik deed jen ook vaak zittend neerzetten, die heeft er niets van over gehouden. Maar met Leyla heb ik gewoon niet zo'n haast. Ze vindt het prima in een platte wipper, platte buggy enz.
pi_89780248
Ja Leia gaat naar de 5 maanden, das waar..

Echt rechtop zet ik haar ook nog niet neer. In de wipper zit ze net een beetje hoger dan liggend. Merk dat ze dan nog dingen kan doen. Zet ik haar rechter dan hangt ze een beetje 1 kant op :D
pi_89780384
Ik heb je wipper nu iets omhoog en haar bedje ook, veel snot enzo.
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:22:16 #182
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89780871
Nathan 'zit' vaak op schoot, als je hem laat liggen gaat ie krijsen. Is vanaf het begin al. Hij wil graag wat zien en liggend ziet hij niet zoveel. In het wipstoeltje zit hij net niet liggend zeg maar, verrder overeind en hij gaat hangen, net als wat Orea zegt, dat ziet er niet uit vind ik dus dan maar platter.
Wat draaien betreft, ik heb hem een paar keer zien draaien van buik naar rug maar de laatste tijd niet meer. Wel draait hij vaak op zn zij vanaf zn rug.

Mn schoonzus is naar het Wilhelmina KZH geweest. Door het vele vloeien blijken de vliezen te zijn gebroken. Er is dus geen hoop meer. Ze is nu even thuis, dan kunnen ze na het weekend een beslissing nemen over inleiden e.d. Ze zijn blij dat we morgen even langskomen.
pi_89781019
Oh...Mex zit eigenlijk heel vaak, tegen ons aan of ondersteund door mn handen. Zo boert hij ook alleen.
In de wipper zit ie ook een stuk hoger dan jij omschrijft,maar zijn hoofd valt niet scheef.
pi_89781126
Wat erg pessie,veel sterkte toegewenst!
pi_89781585
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef Orea het volgende:
Maar als je kind steeds de benen strekt ;) deed Floris ook al snel, die kreeg Son volgens mij ook voor geen meter zittend of plat :P

Leia begint dat nu ook te doen! Benen strekken en dan breeduit lachen als ik haar rechtop op mijn benen heb staan :P (en natuurlijk houd ik haar vast dus ze 'staat' niet echt op haar benen)
Nog steeds niet :') Hij wilde trouwens ook nooit liggen. Tegenwoordig als k m op zn rug leg ligt ie binnen 3 seconden op zn buik :')

Oh en gisteren ofzo gooide hij zich achterover en met dezelfde vaart kwam ie omhoog :')
met eten zit ie tegenwoordig tussen ons in op t voedingskussen, hij zakt dan naar beneden en dan is t gelijk huilen...
hij houdt er echt niet van horizontaal te zijn, nou ja alleen op zn buik dus :)

Pessie wat erg zeg! :* sterkte allemaal!
pi_89782360
Vanaf wanneer deed ie dat al Sonnetje?
Niet meer zitten gaat hier niet meer lukken,net zoals Nathan vind Mex het ook veels te leuk om alles te zien, hij is ook al fan van BabyTV.
Als die ligt dan is het in de box om te kijken naar zijn mobiel of als hij even lekker bij ons wil liggen.
Staan kan ik nog wel tegenhouden natuurlijk, maar die stijve benen zitten wel vaak in de weg,haha
pi_89782452
uhm geen idee eigenlijk. Maar hij heeft altijd wel hele sterke benen gehad :)
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:05:17 #188
259886 pessie
pi_89785963
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:51 schreef Troeta het volgende:
Vanaf wanneer deed ie dat al Sonnetje?
Niet meer zitten gaat hier niet meer lukken,net zoals Nathan vind Mex het ook veels te leuk om alles te zien, hij is ook al fan van BabyTV.
Als die ligt dan is het in de box om te kijken naar zijn mobiel of als hij even lekker bij ons wil liggen.
Staan kan ik nog wel tegenhouden natuurlijk, maar die stijve benen zitten wel vaak in de weg,haha
Top Gear :')

En Nathan denkt dat ie zulke sterke buikspieren heeft dat ie vanuit ligstand omhoog kan komen. Vind ie niet leukt dat em dat niet lukt
pi_89787145
The voice of holland vond Mex net ook leuk,maar bij nick en simon ging die ineens huilen,haha

En dat doet hij ook ja,met zijn handjes gebald onder z'n kin en een gek bekkie, en dat is ook zijn poephouding.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:33:14 #190
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_89787312
Pessie, ik las nu pad van je schoonzusje. Wat erg! Jij ook veel sterkte. Het lijkt me best moeilijk om steun te geven als het zo dichtbij komt omdat je zelf nog zo'n hummeltje hebt.

We gaan zondagochtend op vakantie, dus we wilden even oefenen met Neve in haar nieuwe campingbedje. Helaas ging dat helemaal niet goed... Heb haar uiteindelijk maar weer in haar eigen bedje gelegd, want ze was helemaal overstuur. En nu weet ik niet goed of dat aan het bedje lag of dat ze gewoon door alle drukte van slag was.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zaterdag 11 december 2010 @ 08:30:51 #191
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89794722
Ik ben weer bijgelezen geloof ik.
Pessie wat verschrikkelijk voor je schoonzusje. Heel veel sterkte.

Tico eindelijk je machtiging *O* geweldig, dat zijn bedragen waar je niet vrolijk van wordt zeg :*

Ik snap even niets van het rekensommetje met voeding, Ik weet ook niet wat Ylana weegt nu, dus uitrekenen wordt lastig. Ze is gezelig en vrolijk en alert en helder en tevreden dus zal het wel goed zijn :D . Ze krijgt met de fles 120-130cc aangeboden en drinkt dan 100-120 op, prima dus.
Dinsdag weer prikjes, dan ook wegen en meten, ik ben benieuwd!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_89794862
gisteravond was zielig joh. je merkte echt aan floris dat ie niet lekker is. k haalde m ook uit zn slaapzak, hij was helemaal klam. Maar was ook na paracetamol zn temp was van 38,4 naar 37,1 gezakt. heb zn pyjamabroek maar uitgelaten en alleen een lakentje over m heen gelegd.
straks ook maar een hogere dosering paracetamol halen. heb nu 60mg, werkt wel maar minder lang
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:14:14 #193
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_89794921
Saffier, als je meisje happy is zal het inderdaad wel goed zitten toch. Ik neem steeds het laatste gewicht van het cb, plus het aantal weken sindsdien x 200 gram. En ik rond alles flink naar boven af.

Wat sneu voor Floris. Hopelijk gaat het snel beter!

Neve slaapt in haar campingbedje! *O*
Lanzarote here we come!
Ik heb bijna alles gepakt, online ingecheckt en vandaag een rustig dagje. Nog nooit zo'n stressvolle voorbereiding gehad. Normaal reis ik 8 keer per jaar, veel langer en verder, maar dit is by far het meest ingewikkelde! :D
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:26:42 #194
259886 pessie
pi_89795000
Hik alvast veel plezier!

Saffier ik heb geen flauw idee wat Nathan drinkt, laatst weigerde hij en heb ik 140cc afgekolfd en dat dronk hij op.Hij zag er tevreden uit na afloop dus ik denk dat hij ongeveer dat drinkt. Het gaat ook om het lichaamsgewicht he, en Ylana is meen ik net zoals Nathan, toch?

Tico, machtiging *O*

Son, zo sneu, zieke baby'tjes
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:56:03 #195
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89795267
Ik heb geen idee wat Nathan weegt nu, sorry :D
Ik gok dat Ylana tussen de 5700 gram en de 6000 gram is, ze groeit echt geen 200 gram per week meer, laatste keren was het +/-100 gram per week en de allerlaatste was een keertje 70 gram. Ik ga dus uit van die 100 gram per week, dan kom ik op de 5700.
Ze doet het lekker verder, daar gaat het om :Y

Son Beterschap :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_89795446
Beterschap met Floris, Sonnetje!

Neve gaat lekker op vakantie samen met haar papa en mama! Geniet ervan!

Fijn dat het zo goed gaat met je Ylana, Saffier!

Mijn dametje heeft geslapen vanaf 00.45 tot 9 uur :o
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89795618
Beterschap met floris!
Veel plezier op vakantie Hik! *O*

Wij hebben gister de gehoortest gehad. Mislukt bij beide oren.
Ik weet dat het kan komen door verkoudheid, verstopte oren etc maar ik vind het niet leuk.
Maar echt zorgen maak ik me niet.

Het is echt een heerlijk kereltje, Slaapt direct in de doek.
Geeft geen enkel protest geluid als X. hem plet :D
En zijn grote zus is heel lief voor hem *O*
  zaterdag 11 december 2010 @ 10:29:12 #198
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_89795634
Sonnetje: beterschap!
Orea: Kan Leia ook al draaien? Mijn Siebe die draait al wel naar zijn buik maar hij 'vergeet' dan zijn arm goed te doen, zodat hij vervolgens muurvast ligt en geen kant meer op kan :D

Verder hier alles goed (nog steeds) Siebe is morgen al 6 maanden!
kloep kloep
pi_89795848
Pessie, wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte. Je moet er toch niet aan denken dat zoiets je overkomt... zo hoorde ik laatst over iemand die op de school naast ons werkt waarvan zijn vriendin zwanger was van een tweeling dat ze bij een reguliere controle bij de gyn met 24 weken erachter kwamen dat beide kindjes overleden waren. Vreselijk :{
Tico, wat fijn dat je eindelijk de machtiging binnen hebt! *O*
Sonnetje, beterschap met Floris!
Saffier, wat fijn dat het zo goed gaat met Ylana.
Hik, heel veel plezier op vakantie! Is het nog mooi weer op Lanzarote?
Barbabientje, lekker slaapkopje heb je! :)
Pvoesss, vervelend van die gehoortest. Wanneer komen ze een tweede poging doen?
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:04:16 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89796148
En dan komen we ons hier ook melden....

Vooralsnog gaat alles goed dus behalve onze aanwezigheidsmelding niet veel te melden ;)

Als een modje ons in de OP zou kunnen zetten, thnx :*
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')