Lijkt het je nou ranzig, Of is het wel okee?quote:Op donderdag 23 december 2010 04:46 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Nou nou. Het lijkt mij ook ronduit ranzig. Anaal neuken, ok. Maar je gaat mij niet vertellen dat het daar blinkend schoon is, hoe goed je je ook wast. En dat is het sowieso niet als je 'm erin steekt. Of was jij je anus ook van binnen uit na iedere poepbeurt?
Maargoed, laat degenen die t wel waarderen er verder lekker van genieten, voor mij hoeft t niet.
Dit dus.quote:Op maandag 18 april 2011 12:56 schreef Pan.da het volgende:
*kick
Gisteren belde mijn vriendin mij op en daarbij vertelde ze dat ik weer behoorlijk 'naughty' was geweest.
Na een avond stappen en drinken geile seks gehad en ja, ik heb haar aarsje gelikt. Geilheid + flink aangeschoten + schoon aarsje = niet nadenken maar met je gezicht tussen haar billen
Of ik het zou doen als ik niet zoveel gedronken had? Ik weet het niet eigenlijk. Het is en blijft natuurlijk niet hygiënisch.
Doe je dat eigenlijk ook bij mannen?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:54 schreef Jurgen1990 het volgende:
zelfs in een aangeschoten bui heb ik nog nooit aan baffen gedaande gedachte is er dan zelfs nog eens niet, dan denk ik liever gewoon aan beffen op dat moment (A)
Huh, hoezo die vraag?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe je dat eigenlijk ook bij mannen?
Hij doet niet aan baffen, dus ik denk het niet, ook beffen niet, kan niet namelijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe je dat eigenlijk ook bij mannen?
Oeps, sorry Jurgen1990, ik heb het verkeerde bericht gequote.quote:Op donderdag 21 april 2011 06:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij doet niet aan baffen, dus ik denk het niet, ook beffen niet, kan niet namelijk.
Ik had het eigenlijk aan jou willen vragen, dus bij deze, doe je het ook bij mannen (baffen)?quote:
Ik zie niet waarom niet. Andere (waaronder mijn vriendin) doet het ook bij mij. Mits schoon kan het gewoon.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oeps, sorry Jurgen1990, ik heb het verkeerde bericht gequote.
[..]
Ik had het eigenlijk aan jou willen vragen, dus bij deze, doe je het ook bij mannen (baffen)?
Het lijkt mij raar om te zien, een man die de anus van een andere man likt.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom niet. Andere (waaronder mijn vriendin) doet het ook bij mij. Mits schoon kan het gewoon.
Jij vindt alles raar als het maar een klein beetje in de buurt komt van homoseksualiteitquote:Op donderdag 21 april 2011 09:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het lijkt mij raar om te zien, een man die de anus van een andere man likt.
Nee hoor, sommige homo's vind ik best wel okay. Dit is objectief gezien wel een beetje too much, als je je dat visualiseert, toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij vindt alles raar als het maar een klein beetje in de buurt komt van homoseksualiteit
Nee, zeker niet objectief.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige homo's vind ik best wel okay. Dit is objectief gezien wel een beetje too much, als je je dat visualiseert, toch?
Ja hoor. Zo objectief als maar kan. Maar wat is jouw objectieve mening erover?quote:
Objectieve mening? *proest*quote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja hoor. Zo objectief als maar kan. Maar wat is jouw objectieve mening erover?
Geef jouw mening, die is dan toch wel objectief?quote:
Een mening is altijd SUBjectief schatquote:Op donderdag 21 april 2011 10:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geef jouw mening, die is dan toch wel objectief?
Juist, wilde ik al zeggen, maar dan ondergraaf ik jouw opmerking over het objectief zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een mening is altijd SUBjectief schat
Objectief is baffen niet smeriger als mannen het doen. Objectief is baffen baffen, verder geen waarde oordeel, dus je ondergraaft niks.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Juist, wilde ik al zeggen, maar dan ondergraaf ik jouw opmerking over het objectief zijn.
Je kunt hooguit proberen zo objectief mogelijk te zijn.
Nu we het eens zijn, wat is jouw subjectieve/objectieve mening over het baffen.
Je kunt je niet voorstellen dat het likken van een (harige) mannenanus anders is dan dat van een vrouw?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Objectief is baffen niet smeriger als mannen het doen. Objectief is baffen baffen, verder geen waarde oordeel, dus je ondergraaft niks.
Subjectief heb ik er geen problemen mee als ik het mannen zie doen.
An sich is een mannenanus niet anders dan die van een vrouw, goed eventueel wat haar, maar zolang het schoon is, zie ik geen probleem om het wel bij een vrouw en niet bij een man te doen. Maar hoe ik twee mannen die daar mee bezig zijn vind, is puur subjectief.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt je niet voorstellen dat het likken van een (harige) mannenanus anders is dan dat van een vrouw?
Maar zou jij het doen in een doubledate, een man ook baffen?
Ik vroeg of jij dat ook doet, want je bent bi, dus sex met mannen is voor jou niet vreemd.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
An sich is een mannenanus niet anders dan die van een vrouw, goed eventueel wat haar, maar zolang het schoon is, zie ik geen probleem om het wel bij een vrouw en niet bij een man te doen. Maar hoe ik twee mannen die daar mee bezig zijn vind, is puur subjectief.
Ik heb het wel eens gedaan ja. Maar ik zie niet in wat voor verschil het maakt of ik het bij een man of een vrouw doe, of dat een vrouw het mij doet. Het blijft een anus waar je aan likt. En zolang die schoon is, kan dat best lekker zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vroeg of jij dat ook doet, want je bent bi, dus sex met mannen is voor jou niet vreemd.
Van een vrouw beffen, naar een uitstapje lijkt me toch anders. Bij een vrouw ben je toch al met de tong bezig.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan ja. Maar ik zie niet in wat voor verschil het maakt of ik het bij een man of een vrouw doe, of dat een vrouw het mij doet. Het blijft een anus waar je aan likt. En zolang die schoon is, kan dat best lekker zijn.
Dat is soms zo, maar het is veel minder.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Meeste vrouwen hebben trouwens ook haar rond de anus.
Van de lul is het een kleine stap naar de zak (en dat gebeurt vrij vaak bij het pijpen) en vanaf daar een kleine stap naar de anus. Dus nogmaals, ik zie nog steeds geen verschil.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Van een vrouw beffen, naar een uitstapje lijkt me toch anders. Bij een vrouw ben je toch al met de tong bezig.
Visueel lijkt me dat wel raar, een man die een andere man zijn anus likt.
Ik bedoel het likken. Bij een vrouw doe je al likken, bij een man is dat toch wel een andere actie.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van de lul is het een kleine stap naar de zak (en dat gebeurt vrij vaak bij het pijpen) en vanaf daar een kleine stap naar de anus. Dus nogmaals, ik zie nog steeds geen verschil.
Dan kun je net zo goed zeggen dat een vrouw die een man baft een raar gezicht is.
En ik haak weer af. Want dit wordt wederom een homofobe Thunderbitch discussie. Aju pluquote:Op donderdag 21 april 2011 11:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoel het likken. Bij een vrouw doe je al likken, bij een man is dat toch wel een andere actie.
Overigens lijkt me het toch dat je dat bij een man bewust moet doen, terwijl het bij een vrouw als per ongeluk kan gebeuren.
Baffen vind ik persoonlijk niet hygienisch.
Ik vind het minder raar als een man het bij een vrouw doet. Als een vrouw dat bij een man doet, vind ik al minder, maar enfin.
Ik vind het psychologisch raar, een man die een andere man de kont kust, om het even plastisch te zeggen, helemaal als het een man betreft die geen homo is, maar bi.
Waarom is iemand meteen homofoob? Nouja, als je geen antwoord hebt, kun je dat ook gewoon zeggen. Even goede vrienden.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik haak weer af. Want dit wordt wederom een homofobe Thunderbitch discussie. Aju plu
You make me laugh, lieve schat je bent niet meteen homofoob, die reputatie heb je in de loop van maaaaaaaaaanden opgebouwd. Geeft niet hoor, ik neem het je niet kwalijk. Maar ik ga niet meer met je in discussie zodra je die kant op gaatquote:Op donderdag 21 april 2011 11:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom is iemand meteen homofoob? Nouja, als je geen antwoord hebt, kun je dat ook gewoon zeggen. Even goede vrienden.
Je hoeft niet in discussie, je kunt gewoon antwoord geven toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
You make me laugh, lieve schat je bent niet meteen homofoob, die reputatie heb je in de loop van maaaaaaaaaanden opgebouwd. Geeft niet hoor, ik neem het je niet kwalijk. Maar ik ga niet meer met je in discussie zodra je die kant op gaat
Nee, je bent homofoob, iedereen op FOK! weet het, behalve jij. En een discussie met jou over iets wat ook maar iets te maken heeft met twee mannen die seks hebben geeft jou alleen maar een platform om die ten toon te spreiden. Dus nee, ik ga niet op je vraag in.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hoeft niet in discussie, je kunt gewoon antwoord geven toch?
Het beroerde is dat als je anders denkt over dingen, dat je meteen homofoob bent, en telkens weer. Ik ben niet homofoob, ik ben voor open en eerlijk.
Nah, niet iedereen vindt een ander direct homofoob.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, je bent homofoob, iedereen op FOK! weet het, behalve jij. En een discussie met jou over iets wat ook maar iets te maken heeft met twee mannen die seks hebben geeft jou alleen maar een platform om die ten toon te spreiden. Dus nee, ik ga niet op je vraag in.
Ik ga er dus niet op inquote:Op donderdag 21 april 2011 13:17 schreef AntiChrist het volgende:
ach dat jullie er nog op ingaan thunderbitch heeft een anus fobie. en ze probeert iedereen ervan te overtuigen dat haar waarheid , De Waarheid is het lijkt godnondeju wel een Jehova's getuige...
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het lijkt mij raar om te zien, een man die de anus van een andere man likt.
Nee als het maar een klein beetje in de buurt komt van een anus.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij vindt alles raar als het maar een klein beetje in de buurt komt van homoseksualiteit
Dat ook ja. Anus- en homofoobquote:Op donderdag 21 april 2011 15:06 schreef FokR het volgende:
[..]
[..]
Nee als het maar een klein beetje in de buurt komt van een anus.
Of zelfs het woord anus.
@ ThunderBitch, maak je inbox 's ff leeg.
Dit gebeurt er dan ........quote:Op donderdag 21 april 2011 12:35 schreef Lon3 het volgende:
Waar geeft hij dan geen antwoord op hij maakt toch duidelijk wat hij er van vind? En nu probeer jij hem ervan te overtuigen dat het wel anders is als je een mannen anus of een vrouwen anus likt.... En omdat hij aangeeft geen zin te hebben om mee te gaan in jouw stugge discussiëren waarbij jij geen milimeter van je visie wilt bij draaien heeft hij in een keer geen goed antwoord meer?
Wacht ik gooi meteen nog wat termen er bij die waarschijnlijk gaan vallen zijn we daar ook meteen van af
Evolutie.
Niet ervoor gemaakt.
Tegen de natuur in.
Afwijking.
Maar pijpen is wel lekker en je mond mag dat wel omdat dat natuurlijk niet tegen de natuur is...
*pakt lucifer uit zak en gooit het bij het hoopje er bij.....
O is die vol? Gefixt, ik dacht dat je een bericht kreeg als ie vol was.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:06 schreef FokR het volgende:
[..]
[..]
Nee als het maar een klein beetje in de buurt komt van een anus.
Of zelfs het woord anus.
@ ThunderBitch, maak je inbox 's ff leeg.
Maak dat de kat wijs. Maar goed, nu wordt het inderdaad een pedante discussie, zo met Lonnie erbij enzo. Brothers in arms.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga er dus niet op inDaarom haakte ik af
quote:
Ik zou haar wel eens flink in haar kontje willen nemen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:02 schreef Lon3 het volgende:
[..]
![]()
Stiekem heb ik door deze discussies een fantasie ontwikkeld dat ik Thunderbitch een keer tegen kom en ik dan een ritueel erotisch getint dansje voor haar doe. En dan de crème de la crème een kersje met mijn anus op pak en zij zie er lekker uit mag slurpen.
Hiervoor zou ik zelfs mijn billen laten harsen zodat ze niet al te mannelijk uitzien. Mmmmmmmmmmmm......……
Natte droom van iedereen volgens mij
FTW! What's your pleasure.....quote:Op donderdag 21 april 2011 16:02 schreef Lon3 het volgende:
[..]
![]()
Stiekem heb ik door deze discussies een fantasie ontwikkeld dat ik Thunderbitch een keer tegen kom en ik dan een ritueel erotisch getint dansje voor haar doe. En dan de crème de la crème een kersje met mijn anus op pak en zij zie er lekker uit mag slurpen.
Hiervoor zou ik zelfs mijn billen laten harsen zodat ze niet al te mannelijk uitzien. Mmmmmmmmmmmm......……
Natte droom van iedereen volgens mij
Mag je helegaar niet. Mijn kontje is eenrichtingsverkeer hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou haar wel eens flink in haar kontje willen nemen.
Heuj heuj ik vertegenwoordig mijn mening en alleen maar mijn meningquote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs. Maar goed, nu wordt het inderdaad een pedante discussie, zo met Lonnie erbij enzo. Brothers in arms.
Klopt, niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Heuj heuj ik vertegenwoordig mijn mening en alleen maar mijn mening
En stiekem vind ik je ook nog best grappig en heb ook wel respect voor je
Tegenpolen hebben ook aantrekkingskracht hè
Of het nou wel of niet mag, het lijkt me wel wat. Daarbij moet je het gewoon eens proberen, misschien vind je het heerlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mag je helegaar niet. Mijn kontje is eenrichtingsverkeer hoor.
Nah, doe maar niet joh, ik hoef niet alles te doen wat god verboden heeft. Er is nog zoveel moois om de diepte in te gaan qua gevoelens. Misschien later, ooit, als ik mijn grenzen moet verleggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of het nou wel of niet mag, het lijkt me wel wat. Daarbij moet je het gewoon eens proberen, misschien vind je het heerlijk
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, niets is wat het lijkt.
En ja, ik ben best wel grappig hoor, als je humor hebt.
mag verleggen bedoel jequote:Op donderdag 21 april 2011 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nah, doe maar niet joh, ik hoef niet alles te doen wat god verboden heeft. Er is nog zoveel moois om de diepte in te gaan qua gevoelens. Misschien later, ooit, als ik mijn grenzen moet verleggen.
Precies, als je wil uitdelen, moet je ook kunnen incasseren.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:18 schreef Lon3 het volgende:
[..]en je kan tegen een stootje... Dat kan niet iedereen zeggen
dat maakt het ook leuk om even een schopje uit te delen :x
Alles mag, niets MOET (gelukkig maar).quote:
En boffen is als je na het beffen niet hoeft te baffen.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:50 schreef Sofia90 het volgende:
Ik kende dat niet eensik dacht is een ander woord voor beffen... maar gadverdamme zeg
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En boffen is als je na het beffen niet hoeft te baffen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja er komt voorvocht uit maar dat is alleen bij homo's hoor.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoe schoon je jezelf ook maakt, het lijkt me niet fris.
Ik heb begrepen dat er ook vocht uit komt. (Als ik lieg, dan lieg ik in commissie).
Als iemand er zelf op kick om te baffen is het nog anders, dan wanneer iemand het doet om jou een plezier te doen.
Leg uit. Bijzonder....quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja er komt voorvocht uit maar dat is alleen bij homo's hoor.....
Elke discussie waarin iets anders dan het missionaris standje wordt besproken sta jij op je achterste benen.Heb je misschien smetvrees ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoe schoon je jezelf ook maakt, het lijkt me niet fris.
Ik heb begrepen dat er ook vocht uit komt. (Als ik lieg, dan lieg ik in commissie).
Als iemand er zelf op kick om te baffen is het nog anders, dan wanneer iemand het doet om jou een plezier te doen.
En dat weet iedereen nu wel op Fok!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mag je helegaar niet. Mijn kontje is eenrichtingsverkeer hoor.
Het kan zijn dat iemand last heeft van anale incontinentie, door een infectie, verstoorde darmflora, soa of een andere aandoening.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Er komt geen vocht uit een anus, hoe kom je daar nou weer bij?
Valt reuze mee hoor, er zijn genoeg leuke standjes. Er is meer dan een standje, het zit allemaal toch tussen de oren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Elke discussie waarin iets anders dan het missionaris standje wordt besproken sta jij op je achterste benen.Heb je misschien smetvrees ofzo?
Er komt geen vocht uit een anus, hoe kom je daar nou weer bij?
Bij jou heb ik het tegenovergestelde. Heft mekaar mooi op. Opgelost.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dat weet iedereen nu wel op Fok!![]()
Het is serieus zo erg dat als ik jouw naam zie staan ik meteen aan "anusfobie"moet denken...
Dat maak jij niet uit. Laten we het zo zeggen, ik heb genoeg redenen. Als ik niemand vermoord heb, mag ik daar zeker ook niets over zeggen (beetje extreem voorbeeld natuurlijk). Als ik mijn kont afveeg word ik er nooit geil van.quote:Op maandag 25 april 2011 13:16 schreef WatskeZegt het volgende:
Ik vindt dat je er open voor moet staan, heb je het weleens geprobeerd dan ThunderBitch? Zo nee, dan vindt ik niet dat je zulke dingen stomweg moet roepen.
Als je had opgelet in eerdere discussies zou je weten dat ik eprsoonlijk anale sex niet geweldig vind, maar ik ben er ook niet tegen zoals jij, boeit mij het wat een ander doet.quote:Op maandag 25 april 2011 13:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, er zijn genoeg leuke standjes. Er is meer dan een standje, het zit allemaal toch tussen de oren.
[..]
Bij jou heb ik het tegenovergestelde. Heft mekaar mooi op. Opgelost.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:21 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is Eh ?
Beffen is kut-likken, baffen is kont-likken en boffen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kont afvegen na het schijten vergelijken met baffen is ook wel redelijk extreem hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat maak jij niet uit. Laten we het zo zeggen, ik heb genoeg redenen. Als ik niemand vermoord heb, mag ik daar zeker ook niets over zeggen (beetje extreem voorbeeld natuurlijk). Als ik mijn kont afveeg word ik er nooit geil van.
Jij mag er wel van genieten natuurlijk.
Dit bewijst dat het mij ook geen moer kan schelen wie wat wel of niet doet.quote:Op maandag 25 april 2011 13:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je had opgelet in eerdere discussies zou je weten dat ik eprsoonlijk anale sex niet geweldig vind, maar ik ben er ook niet tegen zoals jij, boeit mij het wat een ander doet.
Be my guest. Eh.... ik bedoel, veel plezier ermee, not my cup of tea. Er is nog een heel lijf om te likken, dus ik vermaak me wel.quote:Op maandag 25 april 2011 14:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je kont afvegen na het schijten vergelijken met baffen is ook wel redelijk extreem hoor.
Ik snap dat er normaal gesproken een harde of in sommige gevallen zachte of vloeibare bruine substantie uit komt, maar mits goed schoongemaakt is het voor mij geen probleem om mijn hoofd tussen 2 welgevormde billen te plaatsen.
Ieuw!!!! Daar komt zweet uit!quote:Op maandag 25 april 2011 17:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Be my guest. Eh.... ik bedoel, veel plezier ermee, not my cup of tea. Er is nog een heel lijf om te likken, dus ik vermaak me wel.
Vrouwen schijnen dat opwindend te vinden. Maareh, ik doe liever zachte kusjes. Moet wel vers zweet zijn natuurlijk, anders stinkt het ook.quote:
Ben je ook gek op zweetluchtquote:
VIS voor mij.quote:
Sushi, daar kan ik wel in komen, een echte kerel eet visquote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
VIS voor mij.Al moet ik zeggen dat ik een heeeeeeeelllleeee erge anaal freak ben.
zo heeft iedereen z'n eigen smaak, maar inderdaad:quote:Op maandag 25 april 2011 21:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sushi, daar kan ik wel in komen, een echte kerel eet vis, maar verder
Zweet hoeft voor mij ook niet speciaal hoor, maar toch liever dan dat andere, je weet wel....![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 21:43 schreef Raggingbull het volgende:
Niet geschoten is natuurlijk ook altijd mis.
Jawel hoor, alleen niet volgens Thunderbitch, want een mannenanus is iets heel anders dan een vrouwenanusquote:
Ja, hij is hariger, EN psychologisch anders. Vraag een man of hij een andere man zijn kont zou willen kussen? Bij een vrouw gaat hij in ieder geval verder, denk ik. Een man geeft hij hooguit een kus op de wang (over het algemeen dan).quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen niet volgens Thunderbitch, want een mannenanus is iets heel anders dan een vrouwenanus
Het ligt er in ieder geval aan door wie, als je hetero bent.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |