Valt reuze mee hoor, er zijn genoeg leuke standjes. Er is meer dan een standje, het zit allemaal toch tussen de oren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Elke discussie waarin iets anders dan het missionaris standje wordt besproken sta jij op je achterste benen.Heb je misschien smetvrees ofzo?
Er komt geen vocht uit een anus, hoe kom je daar nou weer bij?
Bij jou heb ik het tegenovergestelde. Heft mekaar mooi op. Opgelost.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dat weet iedereen nu wel op Fok!![]()
Het is serieus zo erg dat als ik jouw naam zie staan ik meteen aan "anusfobie"moet denken...
Dat maak jij niet uit. Laten we het zo zeggen, ik heb genoeg redenen. Als ik niemand vermoord heb, mag ik daar zeker ook niets over zeggen (beetje extreem voorbeeld natuurlijk). Als ik mijn kont afveeg word ik er nooit geil van.quote:Op maandag 25 april 2011 13:16 schreef WatskeZegt het volgende:
Ik vindt dat je er open voor moet staan, heb je het weleens geprobeerd dan ThunderBitch? Zo nee, dan vindt ik niet dat je zulke dingen stomweg moet roepen.
Als je had opgelet in eerdere discussies zou je weten dat ik eprsoonlijk anale sex niet geweldig vind, maar ik ben er ook niet tegen zoals jij, boeit mij het wat een ander doet.quote:Op maandag 25 april 2011 13:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, er zijn genoeg leuke standjes. Er is meer dan een standje, het zit allemaal toch tussen de oren.
[..]
Bij jou heb ik het tegenovergestelde. Heft mekaar mooi op. Opgelost.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:21 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is Eh ?
Beffen is kut-likken, baffen is kont-likken en boffen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kont afvegen na het schijten vergelijken met baffen is ook wel redelijk extreem hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat maak jij niet uit. Laten we het zo zeggen, ik heb genoeg redenen. Als ik niemand vermoord heb, mag ik daar zeker ook niets over zeggen (beetje extreem voorbeeld natuurlijk). Als ik mijn kont afveeg word ik er nooit geil van.
Jij mag er wel van genieten natuurlijk.
Dit bewijst dat het mij ook geen moer kan schelen wie wat wel of niet doet.quote:Op maandag 25 april 2011 13:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je had opgelet in eerdere discussies zou je weten dat ik eprsoonlijk anale sex niet geweldig vind, maar ik ben er ook niet tegen zoals jij, boeit mij het wat een ander doet.
Be my guest. Eh.... ik bedoel, veel plezier ermee, not my cup of tea. Er is nog een heel lijf om te likken, dus ik vermaak me wel.quote:Op maandag 25 april 2011 14:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je kont afvegen na het schijten vergelijken met baffen is ook wel redelijk extreem hoor.
Ik snap dat er normaal gesproken een harde of in sommige gevallen zachte of vloeibare bruine substantie uit komt, maar mits goed schoongemaakt is het voor mij geen probleem om mijn hoofd tussen 2 welgevormde billen te plaatsen.
Ieuw!!!! Daar komt zweet uit!quote:Op maandag 25 april 2011 17:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Be my guest. Eh.... ik bedoel, veel plezier ermee, not my cup of tea. Er is nog een heel lijf om te likken, dus ik vermaak me wel.
Vrouwen schijnen dat opwindend te vinden. Maareh, ik doe liever zachte kusjes. Moet wel vers zweet zijn natuurlijk, anders stinkt het ook.quote:
Ben je ook gek op zweetluchtquote:
VIS voor mij.quote:
Sushi, daar kan ik wel in komen, een echte kerel eet visquote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
VIS voor mij.Al moet ik zeggen dat ik een heeeeeeeelllleeee erge anaal freak ben.
zo heeft iedereen z'n eigen smaak, maar inderdaad:quote:Op maandag 25 april 2011 21:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sushi, daar kan ik wel in komen, een echte kerel eet vis, maar verder
Zweet hoeft voor mij ook niet speciaal hoor, maar toch liever dan dat andere, je weet wel....![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 21:43 schreef Raggingbull het volgende:
Niet geschoten is natuurlijk ook altijd mis.
Jawel hoor, alleen niet volgens Thunderbitch, want een mannenanus is iets heel anders dan een vrouwenanusquote:
Ja, hij is hariger, EN psychologisch anders. Vraag een man of hij een andere man zijn kont zou willen kussen? Bij een vrouw gaat hij in ieder geval verder, denk ik. Een man geeft hij hooguit een kus op de wang (over het algemeen dan).quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen niet volgens Thunderbitch, want een mannenanus is iets heel anders dan een vrouwenanus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |