abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 april 2011 @ 11:14:20 #126
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_95798229
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:09 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Objectief is baffen niet smeriger als mannen het doen. Objectief is baffen baffen, verder geen waarde oordeel, dus je ondergraaft niks.

Subjectief heb ik er geen problemen mee als ik het mannen zie doen.
Je kunt je niet voorstellen dat het likken van een (harige) mannenanus anders is dan dat van een vrouw?
Maar zou jij het doen in een doubledate, een man ook baffen?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_95798340
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:14 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je kunt je niet voorstellen dat het likken van een (harige) mannenanus anders is dan dat van een vrouw?
Maar zou jij het doen in een doubledate, een man ook baffen?
An sich is een mannenanus niet anders dan die van een vrouw, goed eventueel wat haar, maar zolang het schoon is, zie ik geen probleem om het wel bij een vrouw en niet bij een man te doen. Maar hoe ik twee mannen die daar mee bezig zijn vind, is puur subjectief.
  donderdag 21 april 2011 @ 11:18:37 #128
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_95798383
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

An sich is een mannenanus niet anders dan die van een vrouw, goed eventueel wat haar, maar zolang het schoon is, zie ik geen probleem om het wel bij een vrouw en niet bij een man te doen. Maar hoe ik twee mannen die daar mee bezig zijn vind, is puur subjectief.
Ik vroeg of jij dat ook doet, want je bent bi, dus sex met mannen is voor jou niet vreemd.
pi_95798473
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:18 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik vroeg of jij dat ook doet, want je bent bi, dus sex met mannen is voor jou niet vreemd.
Ik heb het wel eens gedaan ja. Maar ik zie niet in wat voor verschil het maakt of ik het bij een man of een vrouw doe, of dat een vrouw het mij doet. Het blijft een anus waar je aan likt. En zolang die schoon is, kan dat best lekker zijn.
  donderdag 21 april 2011 @ 11:22:42 #130
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_95798512
Meeste vrouwen hebben trouwens ook haar rond de anus.
  donderdag 21 april 2011 @ 11:26:05 #131
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_95798618
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb het wel eens gedaan ja. Maar ik zie niet in wat voor verschil het maakt of ik het bij een man of een vrouw doe, of dat een vrouw het mij doet. Het blijft een anus waar je aan likt. En zolang die schoon is, kan dat best lekker zijn.
Van een vrouw beffen, naar een uitstapje lijkt me toch anders. Bij een vrouw ben je toch al met de tong bezig.
Visueel lijkt me dat wel raar, een man die een andere man zijn anus likt.
  donderdag 21 april 2011 @ 11:26:44 #132
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_95798636
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Meeste vrouwen hebben trouwens ook haar rond de anus.
Dat is soms zo, maar het is veel minder.
pi_95798689
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:26 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Van een vrouw beffen, naar een uitstapje lijkt me toch anders. Bij een vrouw ben je toch al met de tong bezig.
Visueel lijkt me dat wel raar, een man die een andere man zijn anus likt.
Van de lul is het een kleine stap naar de zak (en dat gebeurt vrij vaak bij het pijpen) en vanaf daar een kleine stap naar de anus. Dus nogmaals, ik zie nog steeds geen verschil.

Dan kun je net zo goed zeggen dat een vrouw die een man baft een raar gezicht is.
  donderdag 21 april 2011 @ 11:33:33 #134
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_95798864
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Van de lul is het een kleine stap naar de zak (en dat gebeurt vrij vaak bij het pijpen) en vanaf daar een kleine stap naar de anus. Dus nogmaals, ik zie nog steeds geen verschil.

Dan kun je net zo goed zeggen dat een vrouw die een man baft een raar gezicht is.
Ik bedoel het likken. Bij een vrouw doe je al likken, bij een man is dat toch wel een andere actie.
Overigens lijkt me het toch dat je dat bij een man bewust moet doen, terwijl het bij een vrouw als per ongeluk kan gebeuren.

Baffen vind ik persoonlijk niet hygienisch.
Ik vind het minder raar als een man het bij een vrouw doet. Als een vrouw dat bij een man doet, vind ik al minder, maar enfin.
Ik vind het psychologisch raar, een man die een andere man de kont kust, om het even plastisch te zeggen, helemaal als het een man betreft die geen homo is, maar bi.
pi_95798900
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:33 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik bedoel het likken. Bij een vrouw doe je al likken, bij een man is dat toch wel een andere actie.
Overigens lijkt me het toch dat je dat bij een man bewust moet doen, terwijl het bij een vrouw als per ongeluk kan gebeuren.

Baffen vind ik persoonlijk niet hygienisch.
Ik vind het minder raar als een man het bij een vrouw doet. Als een vrouw dat bij een man doet, vind ik al minder, maar enfin.
Ik vind het psychologisch raar, een man die een andere man de kont kust, om het even plastisch te zeggen, helemaal als het een man betreft die geen homo is, maar bi.
En ik haak weer af. Want dit wordt wederom een homofobe Thunderbitch discussie. Aju plu :W
  donderdag 21 april 2011 @ 11:36:09 #136
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_95798966
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En ik haak weer af. Want dit wordt wederom een homofobe Thunderbitch discussie. Aju plu :W
Waarom is iemand meteen homofoob? Nouja, als je geen antwoord hebt, kun je dat ook gewoon zeggen. Even goede vrienden.
pi_95799442
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waarom is iemand meteen homofoob? Nouja, als je geen antwoord hebt, kun je dat ook gewoon zeggen. Even goede vrienden.
You make me laugh, lieve schat je bent niet meteen homofoob, die reputatie heb je in de loop van maaaaaaaaaanden opgebouwd. Geeft niet hoor, ik neem het je niet kwalijk. Maar ik ga niet meer met je in discussie zodra je die kant op gaat :)
  donderdag 21 april 2011 @ 12:09:42 #138
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_95800257
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

You make me laugh, lieve schat je bent niet meteen homofoob, die reputatie heb je in de loop van maaaaaaaaaanden opgebouwd. Geeft niet hoor, ik neem het je niet kwalijk. Maar ik ga niet meer met je in discussie zodra je die kant op gaat :)
Je hoeft niet in discussie, je kunt gewoon antwoord geven toch?
Het beroerde is dat als je anders denkt over dingen, dat je meteen homofoob bent, en telkens weer. Ik ben niet homofoob, ik ben voor open en eerlijk.
pi_95800327
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je hoeft niet in discussie, je kunt gewoon antwoord geven toch?
Het beroerde is dat als je anders denkt over dingen, dat je meteen homofoob bent, en telkens weer. Ik ben niet homofoob, ik ben voor open en eerlijk.
Nee, je bent homofoob, iedereen op FOK! weet het, behalve jij. En een discussie met jou over iets wat ook maar iets te maken heeft met twee mannen die seks hebben geeft jou alleen maar een platform om die ten toon te spreiden. Dus nee, ik ga niet op je vraag in.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:18:35 #140
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_95800569
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, je bent homofoob, iedereen op FOK! weet het, behalve jij. En een discussie met jou over iets wat ook maar iets te maken heeft met twee mannen die seks hebben geeft jou alleen maar een platform om die ten toon te spreiden. Dus nee, ik ga niet op je vraag in.
Nah, niet iedereen vindt een ander direct homofoob.
Ik vind mezelf niet homofoob, ik heb er niet zoveel mee, maar dat is het dan ook. Ik moet wel zeggen dat ik dat onderhand wel zou kunnen worden door de reacties als deze (echte normale homo's, heb ik helemaal geen problemen mee). Natuurlijk zijn er veel mensen die gauw geneigd zijn die kant op te redeneren, maar er zijn nog verstandige mensen.
Je maakt een denkfout, ik ben hooguit een vreemde eend in de bijt, ik ben niet doorsnee. Het verschil is, dat ik dat niet erg vind, ik hoef niet in het pulletje te passen. Ik geef mijn mening, ook al weet ik dat er genoeg zullen zijn die mij daarop zullen aanspreken.
Wat blijkt, is dat je geen antwoord wil geven omdat je geen goed antwoord hebt.
Maar prima, geen antwoord is ook een antwoord. Dan kunnen we het dan hierbij laten.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:35:37 #141
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_95801158
Waar geeft hij dan geen antwoord op hij maakt toch duidelijk wat hij er van vind? En nu probeer jij hem ervan te overtuigen dat het wel anders is als je een mannen anus of een vrouwen anus likt.... En omdat hij aangeeft geen zin te hebben om mee te gaan in jouw stugge discussiëren waarbij jij geen milimeter van je visie wilt bij draaien heeft hij in een keer geen goed antwoord meer?

Wacht ik gooi meteen nog wat termen er bij die waarschijnlijk gaan vallen zijn we daar ook meteen van af :P

Evolutie.
Niet ervoor gemaakt.
Tegen de natuur in.
Afwijking.
Maar pijpen is wel lekker en je mond mag dat wel omdat dat natuurlijk niet tegen de natuur is...

*pakt lucifer uit zak en gooit het bij het hoopje er bij.....
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  donderdag 21 april 2011 @ 12:38:12 #142
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_95801244
En de meest kromme stelling vind ik nog dat je blijkbaar homo's eerder elkaar ziet baffen dan bi mannen? Want wat is het verschil? Waarom mogen homo's dat wel en bi's niet?
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  donderdag 21 april 2011 @ 13:17:40 #143
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_95802792
ach dat jullie er nog op ingaan thunderbitch heeft een anus fobie. en ze probeert iedereen ervan te overtuigen dat haar waarheid , De Waarheid is het lijkt godnondeju wel een Jehova's getuige...
pi_95803229
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:17 schreef AntiChrist het volgende:
ach dat jullie er nog op ingaan thunderbitch heeft een anus fobie. en ze probeert iedereen ervan te overtuigen dat haar waarheid , De Waarheid is het lijkt godnondeju wel een Jehova's getuige...
Ik ga er dus niet op in :) Daarom haakte ik af :)
  donderdag 21 april 2011 @ 13:29:07 #145
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_95803314
En ik moet wat tijd doden op het werk :P
  donderdag 21 april 2011 @ 15:06:11 #146
201543 FokR
What's it all about?
pi_95807181
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het lijkt mij raar om te zien, een man die de anus van een andere man likt.
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jij vindt alles raar als het maar een klein beetje in de buurt komt van homoseksualiteit :')
Nee als het maar een klein beetje in de buurt komt van een anus.
Of zelfs het woord anus.

@ ThunderBitch, maak je inbox 's ff leeg.

[ Bericht 13% gewijzigd door FokR op 21-04-2011 15:11:31 ]
You know what I mean?
pi_95807596
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:06 schreef FokR het volgende:

[..]

[..]

Of zelfs het woord anus.

Dat ook ja. Anus- en homofoob :)
  donderdag 21 april 2011 @ 15:53:50 #148
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_95809005
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:35 schreef Lon3 het volgende:
Waar geeft hij dan geen antwoord op hij maakt toch duidelijk wat hij er van vind? En nu probeer jij hem ervan te overtuigen dat het wel anders is als je een mannen anus of een vrouwen anus likt.... En omdat hij aangeeft geen zin te hebben om mee te gaan in jouw stugge discussiëren waarbij jij geen milimeter van je visie wilt bij draaien heeft hij in een keer geen goed antwoord meer?

Wacht ik gooi meteen nog wat termen er bij die waarschijnlijk gaan vallen zijn we daar ook meteen van af :P

Evolutie.
Niet ervoor gemaakt.
Tegen de natuur in.
Afwijking.
Maar pijpen is wel lekker en je mond mag dat wel omdat dat natuurlijk niet tegen de natuur is...

*pakt lucifer uit zak en gooit het bij het hoopje er bij.....
Dit gebeurt er dan ........ :)
  donderdag 21 april 2011 @ 15:54:27 #149
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_95809033
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:06 schreef FokR het volgende:

[..]

[..]

Of zelfs het woord anus.

O is die vol? Gefixt, ik dacht dat je een bericht kreeg als ie vol was.

[ Bericht 5% gewijzigd door ThunderBitch op 21-04-2011 16:10:36 ]
  donderdag 21 april 2011 @ 15:55:55 #150
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_95809102
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ga er dus niet op in :) Daarom haakte ik af :)
Maak dat de kat wijs. Maar goed, nu wordt het inderdaad een pedante discussie, zo met Lonnie erbij enzo. Brothers in arms. :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')