Ik ben bijna thuis!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pff, huis aan de kant, stofgezogen en nasi gekookt.
Nu ff zitten.
Waarvan 39999 van jou afkomstig zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
40.000 onbenullige berichtjes op dit forum!
![]()
Nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarvan 39999 van jou afkomstig zijn.
quote:
En dat terwijl je tussendoor van username gewisseld bent?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik sta in de top 100 viel me op vandaag...
Oh, ik snap die opmerking nu pasquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
40.000 onbenullige berichtjes op dit forum!
![]()
Ach, het heeft me weer wat opgeleverdquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ik snap die opmerking nu pas. Dan slaat die van mij ook nergens op
.
Ik heb bijna 56000 berichtjes.
Ja, jequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, het heeft me weer wat opgeleverd.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef Viking84 het volgende:
Oh en opnieuw heb ik de opmerking van XM pas in tweede instantie door. Godverdrie, ik ben echt niet scherp.
Dankje!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Ewelina het volgende:
XM, ik vind je nieuwe kerstava echt uitstekend bij je passen!
Ja? Ik niet.Heb die ooit op onzichtbaar gezet en het lukt me in de nieuwe layout niet om de postcount weer op zichtbaar te zetten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:37 schreef Viking84 het volgende:
@ Tink: je kunt het postaantal gewoon in je profiel zien!
20754 posts heb jij. Je kunt gerust slapen vannacht.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja? Ik niet.Heb die ooit op onzichtbaar gezet en het lukt me in de nieuwe layout niet om de postcount weer op zichtbaar te zetten.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
20754 posts heb jij. Je kunt gerust slapen vannacht.
Could have fooled me!quote:
In before the edit!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Vingeren...
Wacht, dat typte ik niet.
Deze post quote ik voor het nageslacht!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Vingeren...
Wacht, dat typte ik niet.
Ik ben dan ook al 30.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je faalt met smileys én editten. De aftakeling is ingezet
.
Slaap lekker uniekje!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Jonge knappe vrouwen, bah
Bis morgen slankies
Ga rap richting de 31 zelfsquote:
Ik ben 26 en ik moest een tijd geleden in Groningen ook m'n ID laten zien om alcohol te kopen bij de Lidl.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:58 schreef neen het volgende:
Ik ben 23 en moest m'n id laten zien om bier te kopen
Nachtwacht kijkt ook alquote:
Wel even een ander niveau dan FC Emmen. Ga je de 17e ook naar Emmen? Als het niet wordt afgelastquote:
Da's waar ja, en daar was de zee ook niet zo blauw. Ik ga het antwoord nog niet opzoeken, eerst nog wat zelf proberen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nachtwacht kijkt ook al. Mannen
.
@ Mini: het antwoord is al gegeven in een filmtopic. Het is niet Apocalypse Now. Die heb ik ook geprobeerd, maar daarvoor ziet het screenshot er ook te nieuw uit
. AN is al een oudje
.
Dus als ik mij aan een voedingschema ga houden en begin met sporten dan komt het vanzelf goed. Heb verhalen gehoord dat sommige met lichte overwicht hun vet niet kwijtraakte. Hoef echt geen wasbord, ben geen 16 jaar. Maar een beetje strak is altijd beter natuurlijk.quote:aMpz: als je spieren kweekt komt dat afvallen vanzelf, dus waarom zou je wachten.
Waarschijnlijk niet, heb die dag teamdag op het werk, zal dus wel semi-verplicht borrelen worden na de tijd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef neen het volgende:
[..]
Wel even een ander niveau dan FC Emmen. Ga je de 17e ook naar Emmen? Als het niet wordt afgelast
Oke mooi. Het is nu toch koud buiten, nu alleen nog een sportschool regelen.quote:Ampz, heel kort, nee!
Spieren verbranden zelfs in rust meer energie, dus hoe sneller je spieren kweekt, hoe beter.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:33 schreef aMpz het volgende:
[..]
Dus als ik mij aan een voedingschema ga houden en begin met sporten dan komt het vanzelf goed. Heb verhalen gehoord dat sommige met lichte overwicht hun vet niet kwijtraakte. Hoef echt geen wasbord, ben geen 16 jaar. Maar een beetje strak is altijd beter natuurlijk.
Waar doel je op, voorstellen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Spieren verbranden zelfs in rust meer energie, dus hoe sneller je spieren kweekt, hoe beter.
Maar, vertel eens wat meer over jezelf?
Ja, het is hier gebruikelijk dat nieuwe mensen even kort vertellen wie ze zijn, wat ze willen bereiken en hoe ze dat aan gaan pakken.quote:
Oke op die manier.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, het is hier gebruikelijk dat nieuwe mensen even kort vertellen wie ze zijn, wat ze willen bereiken en hoe ze dat aan gaan pakken.
Volgens mij las je mijn post verkeerd. Ik heb NIET de verwachting om binnen drie maanden ontzettend gespierd te zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef V1z0R het volgende:
aMpz, binnen drie maanden wordt je echt niet ontzettend gespierd.
Wanneer je oefeningen gaat doen in de sportschool, indien er weinig begeleiding is, kijk dan even naar deze filmpjes.
Daarin wordt goed uitgelegd hoe je de oefeningen moet doen, ook qua ademhaling.
Neuh, heb vanavond juist gebruikt om alles weg te werken. Vind het ook niet erg voor een keertje, heb nu vrij stressloos en zonder afleiding door kunnen werken, en dat voorkomt dat ik verderop écht in de knoop raak met m'n tijd. En ik compenseer die uren heus welquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind tot 10 uur werken op zich al veel van het goede.Heb je het nog lang zo druk?
Ah, lekker door kunnen werken is inderdaad wel fijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Neuh, heb vanavond juist gebruikt om alles weg te werken. Vind het ook niet erg voor een keertje, heb nu vrij stressloos en zonder afleiding door kunnen werken, en dat voorkomt dat ik verderop écht in de knoop raak met m'n tijd. En ik compenseer die uren heus wel
Ontopic: pizza laten bezorgen op werk. Niet te vreten
Als je op de hoofdrijbanen gaat lopen wel jaquote:Op woensdag 8 december 2010 08:19 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemoggel! (oh wat haat ik het als mensen dat zeggen).
XM, zijn de wegen begaanbaar?.
timing is nogal onhandig (maar ja, wanneer niet). bright side: lekker veel tijd om dexter te kijkenquote:Op woensdag 8 december 2010 07:59 schreef motorbloempje het volgende:
mogge.. ik blijf weer/nog een dagje in bed... blergh...
Hoooooooooi!!! Terug van vakantie? Waar was je ook weer?quote:
Thanks!quote:Op woensdag 8 december 2010 09:10 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Beterschap Mo! Bloed snuiten is al over hoop ik?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |