abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89650484
nou, welterusten dan maar :W :P :*
Ja doei.
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:20:19 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89650531
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef V1z0R het volgende:
Shhhht! Twente speelt! :( :P
Nachtwacht kijkt ook al :P. Mannen :{w.

@ Mini: het antwoord is al gegeven in een filmtopic ;). Het is niet Apocalypse Now. Die heb ik ook geprobeerd, maar daarvoor ziet het screenshot er ook te nieuw uit :P. AN is al een oudje :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:20:33 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89650541
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
nou, welterusten dan maar :W :P :*
:'(.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:21:35 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89650610
Ik ben trouwens niet verder gekomen dan ik gisteravond zei. Sommige screenshots zeggen me totaal niets en bij sommige kan ik echt niet op de filmtitel komen.

Ben benieuwd hoe ver jij komt. Ik had bij de eerste 14/30 en bij de tweede 17/30 :).

En ik ben nog eentje met 100 screenshots aan het doen. Daar ben ik nu halverwege :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:23:21 #155
236335 neen
schone schijn
pi_89650712
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef V1z0R het volgende:
Shhhht! Twente speelt! :( :P
Wel even een ander niveau dan FC Emmen. Ga je de 17e ook naar Emmen? Als het niet wordt afgelast :')
het lijkt niet wat het is
pi_89650719
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nachtwacht kijkt ook al :P. Mannen :{w.

@ Mini: het antwoord is al gegeven in een filmtopic ;). Het is niet Apocalypse Now. Die heb ik ook geprobeerd, maar daarvoor ziet het screenshot er ook te nieuw uit :P. AN is al een oudje :).
Da's waar ja, en daar was de zee ook niet zo blauw. Ik ga het antwoord nog niet opzoeken, eerst nog wat zelf proberen.

Ik ga er vanavond eens voor zitten. :)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_89651023
Mag ik hier even zielig doen? Hier thuis lachen ze me alleen maar uit }:|
Mijn duimnagel klapte net om :X en het doet zo'n pijn.. en het bloed. :'(
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_89651067
Ik denk dat ik mijn vraag hier wel stellen kan.

Ben 1 meter 91 en weeg op dit moment 78 kilo. BMI = 22 en mijn taille omtrek is 87 cm. Nu wil ik sinds tijden weer gaan sporten, heb al drie jaar niet veel aan sport gedaan. Kan ik direct beginnen met krachttraining of moet er eerst nog een paar kilo af om de spieren goed eruit te laten zien. Heb geen vetrol, alleen het is wel duidelijk dat ik een tijd niet aan sport heb gedaan.
pi_89651142
Klinkt pijnlijk Swietje... :*

aMpz: als je spieren kweekt komt dat afvallen vanzelf, dus waarom zou je wachten. :)
pi_89651346
quote:
aMpz: als je spieren kweekt komt dat afvallen vanzelf, dus waarom zou je wachten. :)
Dus als ik mij aan een voedingschema ga houden en begin met sporten dan komt het vanzelf goed. Heb verhalen gehoord dat sommige met lichte overwicht hun vet niet kwijtraakte. Hoef echt geen wasbord, ben geen 16 jaar. Maar een beetje strak is altijd beter natuurlijk.
pi_89651627
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef neen het volgende:

[..]

Wel even een ander niveau dan FC Emmen. Ga je de 17e ook naar Emmen? Als het niet wordt afgelast :')
Waarschijnlijk niet, heb die dag teamdag op het werk, zal dus wel semi-verplicht borrelen worden na de tijd. :')

aMpz, heel kort, nee!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89651786
quote:
Ampz, heel kort, nee!
Oke mooi. Het is nu toch koud buiten, nu alleen nog een sportschool regelen.
pi_89652487
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:33 schreef aMpz het volgende:

[..]

Dus als ik mij aan een voedingschema ga houden en begin met sporten dan komt het vanzelf goed. Heb verhalen gehoord dat sommige met lichte overwicht hun vet niet kwijtraakte. Hoef echt geen wasbord, ben geen 16 jaar. Maar een beetje strak is altijd beter natuurlijk.
Spieren verbranden zelfs in rust meer energie, dus hoe sneller je spieren kweekt, hoe beter. :)

Maar, vertel eens wat meer over jezelf?
pi_89652740
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Spieren verbranden zelfs in rust meer energie, dus hoe sneller je spieren kweekt, hoe beter. :)

Maar, vertel eens wat meer over jezelf?
Waar doel je op, voorstellen?
pi_89652827
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef aMpz het volgende:

[..]

Waar doel je op, voorstellen?
Ja, het is hier gebruikelijk dat nieuwe mensen even kort vertellen wie ze zijn, wat ze willen bereiken en hoe ze dat aan gaan pakken. :)
pi_89652878
Starship troopers?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89653362
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:58 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ja, het is hier gebruikelijk dat nieuwe mensen even kort vertellen wie ze zijn, wat ze willen bereiken en hoe ze dat aan gaan pakken. :)
Oke op die manier.

Ik heb alle tijd om te gaan fitnessen, vorige maand besloten een jaar geen verplichtingen te hebben. Financieel ben in namelijk onafhankelijk. Maar te veel sporten werkt alleen maar tegen je, drie á vier keer per week lijkt mij het meest geschikt. Ben 19 jaar woon in Almere en tot mijn 16e heb ik altijd gevoetbald alleen zoals de meeste jongeren rond die leeftijd krijgen dan andere interesses. Sinds die tijd heb ik weinig gedaan aan sport, voetballen met vrienden was de enige inspanning. Maar in de zomer voetbalde ik vaak drie keer per week zeker twee uur. Dus heb altijd mijn conditie behouden.

Ik heb niet de verwachting om binnen drie maanden ontzettend gespierd te zijn. Wil gewoon gezond gaan leven en met mijn lichaam bezig zijn. Volgend jaar ga ik op wereldreis, rond mei vertrek ik. Tegen die tijd wil ik er weer gezond uit zien.
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:08:57 #168
331 Merel
Be here now.
pi_89653518
Zo, net klaar met werken. En zoooo blij dat m'n meeting van morgenochtend 8:00 is gecancelled. Dat zou een beetje te veel van het goede zijn.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_89654061
Ik vind tot 10 uur werken op zich al veel van het goede. :o Heb je het nog lang zo druk?
pi_89654646
aMpz, binnen drie maanden wordt je echt niet ontzettend gespierd.

Wanneer je oefeningen gaat doen in de sportschool, indien er weinig begeleiding is, kijk dan even naar deze filmpjes.
Daarin wordt goed uitgelegd hoe je de oefeningen moet doen, ook qua ademhaling.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89654739
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef V1z0R het volgende:
aMpz, binnen drie maanden wordt je echt niet ontzettend gespierd.

Wanneer je oefeningen gaat doen in de sportschool, indien er weinig begeleiding is, kijk dan even naar deze filmpjes.
Daarin wordt goed uitgelegd hoe je de oefeningen moet doen, ook qua ademhaling.
Volgens mij las je mijn post verkeerd. Ik heb NIET de verwachting om binnen drie maanden ontzettend gespierd te zijn.

Bedankt voor het filmpje, kan zeker handig zijn.
pi_89655114
Hoi!

Lijstje
O: 1x geroosterd brood met 1 roerei
T: stukje ontbijtkoek, appel
L: 200 ml witlofsoep, 150 gr salade, bruine bol met kaas en rauwkost
T: banaan, handje pepernoten
D: 250 gr ceasar salade met alleen parmezaanse kaas en beetje dressing, tomatensoep
T: 2 guylian bonbons

Niet slecht :) alleen had graag wat meer groente gegeten ipv in soep verwerkt :P
pi_89655195
Oh en ik heb maar 4035 posts :')
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:42:46 #174
331 Merel
Be here now.
pi_89655686
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind tot 10 uur werken op zich al veel van het goede. :o Heb je het nog lang zo druk?
Neuh, heb vanavond juist gebruikt om alles weg te werken. Vind het ook niet erg voor een keertje, heb nu vrij stressloos en zonder afleiding door kunnen werken, en dat voorkomt dat ik verderop écht in de knoop raak met m'n tijd. En ik compenseer die uren heus wel :)

Ontopic: pizza laten bezorgen op werk. Niet te vreten :(
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_89656825
1741, sinds mei 2004 :')

Sorry aMpz, was voetbal kijken en was zeer spannend te noemen. Had dus maar m'n halve aandacht erbij.

Succes in ieder geval!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')