1. Dat pasje "guarantees" geen fuck zolang het niet door Flickr zelf is goedgekeurd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:19 schreef Susteren het volgende:
This pass guarantees that the owner is an official Fickr user. No additional rights are granted. The owner of this pass has all the rights to his photos. Please do not disturb the owner of this pass while photographing in public places.
wut.. staat op jouw visitekaartjes dan niet dat je een officiele Fok!-user bent?quote:
Truequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef Omniej het volgende:
Trek gewoon een fotovest aan Susteren, dan ziet iedereen meteen dat je pro bent. Hoef je ook nooit een pasje te laten zien.
Nee joh, gewoon doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef Susteren het volgende:
Laat maar, toch best nutteloos zon pasje
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik wou dit dus al altijd vragen, waar kan je eigenlijk zo'n pasjes maken als een ID kaart? zegmaar dezelfde stof alleen andere teksten enzo erop?
mvg
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
nee, dat bedoel ik niet. maar zeg maar een pasje zelf maken. eigen logo enzo erop, zonder die hologram. Maar gewoon dat het zelfde stof is en echt erop is gedrukt en niet op is geplakt
Ik denk dat ik gewoon visitekaartjes voor mn site (www.mincomedia.com) laat drukkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon doen
Waarom druk je geen visitekaartjes met daarop je naam/flickr url? Stuk nuttiger dan zo'n neppas
en waarom vervang je dat flickr logo dan niet door een logo van je site?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon visitekaartjes voor mn site (www.mincomedia.com) laat drukken.
DEZE SWA GAAT SHIT FAKEN G NIET VERTROUWE DIE PARA SHITquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik wou dit dus al altijd vragen, waar kan je eigenlijk zo'n pasjes maken als een ID kaart? zegmaar dezelfde stof alleen andere teksten enzo erop?
mvg
Weten Microsoft, HP, Canon en Adobe dat ze partners van jou zijn?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon visitekaartjes voor mn site (www.mincomedia.com) laat drukken.
Ik wilde het ff vullenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
Weten Microsoft, HP, Canon en Adobe dat ze partners van jou zijn?
Lijkt me stug met zo'n topic.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
Weten Microsoft, HP, Canon en Adobe dat ze partners van jou zijn?
Niet haten op deze baas.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt me stug met zo'n topic.
Dit is wel weer een gevalletje van hun logo gebruiken zonder toestemming.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik wilde het ff vullen. Komen binnenkort echte sites op die ik heb gemaakt
.
Gast, echt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik wilde het ff vullen. Komen binnenkort echte sites op die ik heb gemaakt
.
Nee, ik gewoon ff om op te vullen met random logo's, binnenkort komen er logo's van sites op te staan die k heb gemaakt, maar die mensen zijn nog bezig met hun logo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:29 schreef Omniej het volgende:
Oef, je mobiele nummer op FOK! zetten.... Zou je dat nou wel doen?
Ik zie trouwens ook dat je o.a. Canon, Microsoft, HP en Adobe als partners hebt op je site? Weten die bedrijven daar ook vanaf?
Is ook gewoon voor opvulling, alles is nog niet af.quote:
trolquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:30 schreef Zwappel het volgende:
[..]
DEZE SWA GAAT SHIT FAKEN G NIET VERTROUWE DIE PARA SHIT
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |