Stop er dan maar meequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:19 schreef Susteren het volgende:
Ik wil liever ook geen dingen doen die niet legaal zijn, dus vraag ik me tevens af of dit toegestaan is.
Hoezo datquote:
Ook al over gedacht idd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Kun je dan niet beter visitekaartjes met je Flickr-url laten drukken?
Uhm, ik bedoel: stoor me alsjeblieft niet wanneer ik op publieke plekken fotografeerquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:25 schreef Yngwie het volgende:
"Please do not disturb the owner of this pass while photographing in public places."
Volgens mij bedoel je iets anders dan wat hier staat
edit- laat maarquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:26 schreef florisje het volgende:
wat is Fickr?
wel gaaf dat je de regels van alle landen in de wereld kent...
er staat nu: als je op publieke plaatsen aan het fotograferen bent mag je me niet storen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:27 schreef Susteren het volgende:
[..]
Uhm, ik bedoel: stoor me alsjeblieft niet wanneer ik op publieke plekken fotografeer![]()
Mijn engelse grammatica is nog niet zo goed
aha.... uhm...quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:29 schreef florisje het volgende:
[..]
er staat nu: als je op publieke plaatsen aan het fotograferen bent mag je me niet storen.
Niet echtquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:32 schreef TallMan het volgende:
Heb je toestemming van flickr om hun logo te gebruiken?
Maar waarschijnlijk zien ze het pasje pas nadat ze al gestoord hebben.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:27 schreef Susteren het volgende:
[..]
Uhm, ik bedoel: stoor me alsjeblieft niet wanneer ik op publieke plekken fotografeer![]()
Mijn engelse grammatica is nog niet zo goed
Nee, wel user, staat ook op pasje: official flickr userquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:33 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me wel. Ben je officieel Flickr fotograaf?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
Niet echt
Dat is dus nodig?
Maar als de c1000 het mars logo in hun advertentieblad zetten hoeven ze dat toch ook niet?
Eerst toestemming vragen dus.quote:TRADEMARK INFORMATION
You agree that all of Yahoo!s trademarks, trade names, service marks and other Yahoo! logos and brand features, and product and service names are trademarks and the property of Yahoo! Inc. (the "Yahoo! Marks"). Without Yahoo!'s prior permission, you agree not to display or use in any manner the Yahoo! Marks.
Ooh okeyquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee, wel user, staat ook op pasje: official flickr user
Je bent user, ja. Maar official user? Daarnaast rust er gewoon copyright op het Flickr logo, toestemming vragen dus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee, wel user, staat ook op pasje: official flickr user
Nergens, want er zit een hologram opquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik wou dit dus al altijd vragen, waar kan je eigenlijk zo'n pasjes maken als een ID kaart? zegmaar dezelfde stof alleen andere teksten enzo erop?
mvg
nee, dat bedoel ik niet. maar zeg maar een pasje zelf maken. eigen logo enzo erop, zonder die hologram. Maar gewoon dat het zelfde stof is en echt erop is gedrukt en niet op is geplaktquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:38 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nergens, want er zit een hologram op
Die zijn er waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:40 schreef Susteren het volgende:
Weet iemand een (misschien minder bekende) image hosting site waarvan het waarschijnlijker is dat ik het logo mag gebruiken?
1. Dat pasje "guarantees" geen fuck zolang het niet door Flickr zelf is goedgekeurd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:19 schreef Susteren het volgende:
This pass guarantees that the owner is an official Fickr user. No additional rights are granted. The owner of this pass has all the rights to his photos. Please do not disturb the owner of this pass while photographing in public places.
wut.. staat op jouw visitekaartjes dan niet dat je een officiele Fok!-user bent?quote:
Truequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef Omniej het volgende:
Trek gewoon een fotovest aan Susteren, dan ziet iedereen meteen dat je pro bent. Hoef je ook nooit een pasje te laten zien.
Nee joh, gewoon doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef Susteren het volgende:
Laat maar, toch best nutteloos zon pasje
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik wou dit dus al altijd vragen, waar kan je eigenlijk zo'n pasjes maken als een ID kaart? zegmaar dezelfde stof alleen andere teksten enzo erop?
mvg
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
nee, dat bedoel ik niet. maar zeg maar een pasje zelf maken. eigen logo enzo erop, zonder die hologram. Maar gewoon dat het zelfde stof is en echt erop is gedrukt en niet op is geplakt
Ik denk dat ik gewoon visitekaartjes voor mn site (www.mincomedia.com) laat drukkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon doen
Waarom druk je geen visitekaartjes met daarop je naam/flickr url? Stuk nuttiger dan zo'n neppas
en waarom vervang je dat flickr logo dan niet door een logo van je site?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon visitekaartjes voor mn site (www.mincomedia.com) laat drukken.
DEZE SWA GAAT SHIT FAKEN G NIET VERTROUWE DIE PARA SHITquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef PizzaMizza het volgende:
mvg
Weten Microsoft, HP, Canon en Adobe dat ze partners van jou zijn?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon visitekaartjes voor mn site (www.mincomedia.com) laat drukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |