ik dacht even dat het Uri geller wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef SEMTEX het volgende:
Steve Jobs (van Apple) vroeger en nu.. het gerucht gaat dat-ie niet lang meer te leven heeft:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat kon verwijderd worden d.m.v. een operatie en was daarna ook gewoon weg. Nu zou het dan zijn teruggekomen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Ole het volgende:
Steve Jobs heeft al heel lang alvleesklierkanker. Voor zover mij bekend is dat ongeneeslijk, en is hij in een ver stadium
ja het is terugquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat kon verwijderd worden d.m.v. een operatie en was daarna ook gewoon weg. Nu zou het dan zijn teruggekomen.
Primeurjagers:quote:Op 14 januari 2009 liet Jobs via een e-mail aan het personeel van Apple weten dat zijn gezondheidsproblemen complexer waren dan hij aanvankelijk dacht en dat hij verlof nam tot eind juni 2009. [3] Op 29 juni 2009 hervatte Jobs het werk, na een levertransplantatie ruim twee maanden eerder in Memphis. [4]
Op 17 januari 2011 kondigde Jobs via een e-mail aan het personeel van Apple dat hij zich weer om medische reden terugtrekt uit het bedrijf. In de e-mail staat dat hij zo spoedig mogelijk wil terugkeren en dat hij ondanks zijn afwezigheid betrokken blijft bij strategische beslissingen van Apple en dat hij aanblijft als CEO. De dagelijkse leiding heeft hij overgedragen aan Tim Cook[5].
quote:'Apple-baas Steve Jobs heeft nog maar 6 weken te leven'
Dit bericht is geplaatst op 17-02-2011 om 01:00:00
Apple-baas Steve Jobs is opgenomen in een kliniek voor behandeling met chemotherapie en zou nog maar zes weken te leven heeft.
Steve Jobs stervende? De 55-jarige Jobs lijdt aan pancreaskanker (alvleesklier). Eind januari kondigde de topman aan dat hij met ziekteverlof zou gaan om zich op zijn gezondheid te concentreren.
Het lijkt inmiddels slechter met hem te gaan. Jobs is opgenomen in een kliniek in Californië, waar ook de overleden acteur Patrick Swayze behandeld werd.
Op basis van foto's aan de kliniek van een uitgeteerde Jobs zegt een dokter in het Amerikaanse tabloidblad 'National Enquirer' dat de Jobs er "terminaal" uitziet. "Ik geef hem nog zes weken", zegt de arts.
Ja, maar die 6 weken slaat natuurlijk nergens op. Iemand die Jobs nooit in het echt ziet baseert dat op een fotoquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:52 schreef Ole het volgende:
[..]
ja het is terug
dit staat op wiki
[..]
Primeurjagers:
[..]
Dit kan niet!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:49 schreef SEMTEX het volgende:
Tony Danza anno jaren 80:
[ afbeelding ]
Tony Danza anno 2011:
[ afbeelding ]
Damn! Kijk, hij zich er op zich niet slecht uit (hoewel zijn gezicht wel heel mager lijkt, maar dat kan aan de foto liggen). Maar het is zo anders...quote:Op zondag 27 februari 2011 14:55 schreef kvd het volgende:
[..]
lees net dat hij over 2 maanden gewoon al 60 wordt
maar goed, er zit ook zo's 30 jaar tussen die 2 foto's. Het zou niet goed zijn als hij niet veranderd was (dan zou hij wel naar het het topic over verspookte celebs mogenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Damn! Kijk, hij zich er op zich niet slecht uit (hoewel zijn gezicht wel heel mager lijkt, maar dat kan aan de foto liggen). Maar het is zo anders...
Oh jeugdsentimentquote:Op zondag 27 februari 2011 14:49 schreef SEMTEX het volgende:
Tony Danza anno jaren 80:
[ afbeelding ]
Tony Danza anno 2011:
[ afbeelding ]
Natuurlijk, dat is ook wel zo. Maar om 1 of andere manier heb ik van Tony Danza nog altijd het beeld van die 1e foto. Een kerel die dan wel ouder wordt, maar altijd dat jeugdige blijft houden. Dat is dus niet waar.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:09 schreef kvd het volgende:
[..]
maar goed, er zit ook zo's 30 jaar tussen die 2 foto's. Het zou niet goed zijn als hij niet veranderd was (dan zou hij wel naar het het topic over verspookte celebs mogen) En ik haal hem er nog wel uit hoor, als die eerste foto er niet had bijgestaan had ik ook nog wel geweten dat het Tony is
Ja, ook Chevy Chase wordt ooit een oude man.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:08 schreef Maraca het volgende:
Chevy Chase
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Zag onlangs dat Chevy meespeelde in de Comedy Central serie Community. Het duurde even voordat ik doorhad dat die oude man Chevy was
Ik heb teveel films van hem gezien toen hij nog een stuk jonger was.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ook Chevy Chase wordt ooit een oude man.
Oh gelukkig, ben dus niet de enige die dat dachtquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik dacht even dat het Uri geller was
Niks anders aan.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:31 schreef Sushimonster het volgende:
Ik weet niet of ze al voorbij zijn gekomen maarrr:
[ afbeelding ]
Piepjonge Ben en Dean Saunders.
Vind hem toen hij jong was een beetje lijken op Jim Morrison.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:08 schreef Maraca het volgende:
Chevy Chase
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Zag onlangs dat Chevy meespeelde in de Comedy Central serie Community. Het duurde even voordat ik doorhad dat die oude man Chevy was
Ik zie het ook jaquote:Op zondag 27 februari 2011 22:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vind hem toen hij jong was een beetje lijken op Jim Morrison.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |