Whaaaa had jij een kaartjequote:Op dinsdag 7 december 2010 00:51 schreef Den_Haag het volgende:
avond
Maarten van Rossum was erg lachen
Gotver. Was jij daarbij? Bij van Rossem ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:51 schreef Den_Haag het volgende:
avond
Maarten van Rossum was erg lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope, broer had ze geritseldquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:03 schreef golfer het volgende:
Kaarten via je werk ofzo? Want toen wij ze wilde kopen waren ze binnen 2 uur uitverkocht.
Nee hoor, ik kom net uit bedquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:06 schreef Anthraxx het volgende:
Opgebleven vannacht om WoW te spelen?
Heel goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!!
vanaf 20.45u geslapen met 2x 's nachts een half uur onderbreking
Nouquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:13 schreef FutureFairytale het volgende:
nog een hoogtepunt
3500 vrienden op hyves
Ikke niet. Hoezo? Hebben jullie een PHP nerd nodig?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
Kent iemand nog een PHP Nerd die met spoed een baan zoekt?
Mooi zo! Dan ben je er misschien over een weekje eens helemaal vanafquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi zo! Dan ben je er misschien over een weekje eens helemaal vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:47 schreef LieLie het volgende:
[..]Da's irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Gezelligquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:50 schreef borisz het volgende:
Beterschap aan de zieken
Ik krijg een persoonlijkheidstest en een capaciteitentest toegestuurd in de mail van EY. Die mag ik invullen.
.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's irritantBeterschap
Ja, was nu ineens wel onder de 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel een voordeelquote:
Heel goedquote:
Beterschap voor jullie dan ook, DEquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, beterschap voor de zieken.
De mr is vannacht ook ziek geworden, is flink beroerd geweest. Voelt zich wel wat beter maar is erg gammel. Dus die heeft zelfs zijn afspraken afgebeld vandaag en blijft grotendeels in bed. De laatste keer dat de mr ziek was/thuis bleef is echt járen terug, dus hij voelt zich echt niet lekker blijkbaar
Ik ga straks maar een lekker soeppie in elkaar flansen voor ons (ik heb keelpijn, verder voel ik mij goed) zodat we iig makkelijk eten hebben vanavond. Zelf brood bakken laat ik er even bij in schieten.
Ik voel mij verder prima hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beterschap voor jullie dan ook, DE
Beterschap voor de mr!quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, beterschap voor de zieken.
De mr is vannacht ook ziek geworden, is flink beroerd geweest. Voelt zich wel wat beter maar is erg gammel. Dus die heeft zelfs zijn afspraken afgebeld vandaag en blijft grotendeels in bed. De laatste keer dat de mr ziek was/thuis bleef is echt járen terug, dus hij voelt zich echt niet lekker blijkbaar
Ik ga straks maar een lekker soeppie in elkaar flansen voor ons (ik heb keelpijn, verder voel ik mij goed) zodat we iig makkelijk eten hebben vanavond. Zelf brood bakken laat ik er even bij in schieten.
ja klopt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beterschap voor de mr!
Ik vind dat altijd zo zielig die mannen die nooit ziek zijn, als ze dan thuis blijven zijn ze ook echt beroerd
Wat heb je verder nog liggen om op te eten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben hier druk bezig een vreetbui te voorkomenHeb al wat kruidnootjes op (ingecalculeerd en toch wel 35 hele grammen
) en een rijstwafel en een boterham van de lunch en nog steeds trek
en Sarabi; zou het niet doen. dan blijf je kwakkelenquote:
Eiwitten, snel! gekookte eitje, paar plakken gerookte kip of een bakkie yoghurt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben hier druk bezig een vreetbui te voorkomenHeb al wat kruidnootjes op (ingecalculeerd en toch wel 35 hele grammen
ook al ongesteldquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
Brood, brood, brood en mandarijnenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat heb je verder nog liggen om op te eten?
Ik voel me yoghurt nog zitten dus zal ook wel een slankverantwoord dagje worden
ooh leuk DE! Japans mmmquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:02 schreef DarkElf het volgende:
heb wel vanochtend vast reservaties gedaan voor t weekend (ook al moet de mr nu niet aan eten denken, dat verandert vast weer snelen we hebben 2 eetafspraken staan komend weekend).
Japans wordt t zaterdag en zondag gaan we hier in de buurt, in t bos, wild eten
wat dude zegt! eiwitten!! neem 2 gekookt eitjes bij je ontbijt en je voorkomt echt dat hongergevoel! en tussendoor idd kip/yoghurt/kwark/tonijn etcquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Brood, brood, brood en mandarijnenEn rijstewafels. Nog een stuk of 4. Ik zal zo de kantine eens plunderen
Neequote:Op dinsdag 7 december 2010 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ook al ongesteld
rijstwafel telt niet mee he! heb je vanochtend normaal ontbeten?
Bij het onbijt TWEE eitjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat dude zegt! eiwitten!! neem 2 gekookt eitjes bij je ontbijt en je voorkomt echt dat hongergevoel! en tussendoor idd kip/yoghurt/kwark/tonijn etc
volgens mij krijg je er niets van (das al achterhaald) dus dat kan hoor, maar anders eet je alleen de eiwittenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij het onbijt TWEE eitjesElke dag?
Doe ik ook. Zalig! En lekker makkelijk en snel 's morgens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
en geen honger om tien/elf uurquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Doe ik ook. Zalig! En lekker makkelijk en snel 's morgens.
pffquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeOntbijten is voor mietjes. Dat doe ik niet
Gadverdamme man! Hoe kun je nou zo stom zijn om te denken dat ik ga ontbijten 's morgens
![]()
![]()
uitsmijters!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja ik wel althans. Maar ik lust sowieso niet graag brood.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
En dan zonder brood of zo? Alleen die twee eitjes?
Sorry, FFT. Ik werk aan mijn eetpatroon. Denk je nou werkelijk dat ik niet ontbijt?quote:
wat ik lekker vind is een bakje yoghurt met wat fruit/honing en lijnzaad bijv en 2 eitjes (nu doe ik dat niet meer omdat ik ei minder goed verdraag)quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
En dan zonder brood of zo? Alleen die twee eitjes?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja ik wel althans. Maar ik lust sowieso niet graag brood.
Ook een ideequote:Op dinsdag 7 december 2010 11:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat ik lekker vind is een bakje yoghurt met wat fruit/honing en lijnzaad bijv en 2 eitjes (nu doe ik dat niet meer omdat ik ei minder goed verdraag)
Bakken kan natuurlijk ook.Met een drup olijfolie in een anti-aanbakpan. Lekker met een tomaatje erop of een plakje ham.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ok. Ik ga het gewoon eens proberen
Er staat toch een grote doos met eitjes in de koelkast
zelf yoghurt maken, staat nog op mijn to do listquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook een ideeSowieso wilde ik toch al eens wat afwisseling in mijn ontbijt doen. Ik zat gister River Cottage te kijken en ik zag weer allemaal lekkere dingen voorbij komen als ontbijt
pannekoeken daargelaten btw
![]()
Het lijkt me echt iets voor jou jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zelf yoghurt maken, staat nog op mijn to do list
ik was niet serieusquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry, FFT. Ik werk aan mijn eetpatroon. Denk je nou werkelijk dat ik niet ontbijt?Dat is het allereerste wat er wordt in geramd: zorg voor een ontbijt. Daarnaast ben ik nooit iemand geweest die dat overslaat
vond het een beetje een domme opmerking van je![]()
Jawel, ik moet ook werken de komende 3 dagenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:36 schreef DarkElf het volgende:
en Lein, jij bent dus niet meer aanspreekbaar de komende dagen?
buiten dat danquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jawel, ik moet ook werken de komende 3 dagen
Poepen en nadenken gaat hier ook niet altijd goed samenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ipv de altijd flauwe, droge, simpele moppenscheurkalender hebben we voor komend jaar de Quest.. moeten we nog nadenken op de wc ook
hahaha mn beste vriendin noemt me nu "miss.behave" lekker dubbelquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:13 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe zou het met Aure en date zijn gegaan gisteren?
hihi dus jij hebt wel wat te doen voorlopigquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Balen LieLie, maar je zal er wel slank van wordenOp de korte termijn helaas, zodra je niet ziek meer bent is het *poef* daar zijn je kilo's weer
De postbode heeft de nieuwe uitbreiding van WoW gebracht O~Die is nu aan het installeren, dan kan ik mooi de afwas doen
Nouquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:58 schreef Aure het volgende:
hihi dus jij hebt wel wat te doen voorlopigtof!
haah leuk leuk! ik voel wat aankomenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef Aure het volgende:
[..]
hahaha mn beste vriendin noemt me nu "miss.behave" lekker dubbelmaar dat zegt genoeg toch?
![]()
anyway vervolgdate zit er ook aan te komen
schnellquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:58 schreef Leintjeuh het volgende:
2.0 MB/s, is dat snel of langzaam downloaden?
quote:
MB met hoofdletters, grapjasquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
Mbit of Mbyte dat is de vraag. De één is snel. De ander niet.
Je bent één van de weinige die het juist doetquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
MB met hoofdletters, grapjasPoepverdikkie wat duurt het toch LANG! Ik moet om 2 uur weg, ik hoop dat ik voor die tijd klaar ben met downloaden
Niet strooien, maar er steentjes op gooien. van die kleine kiezeltjes..quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is super glad hier in de tuin, moet ik met fijn of grof zeezout strooien?
Ik heb geen kiezelsquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:20 schreef AKnynke het volgende:
Niet strooien, maar er steentjes op gooien. van die kleine kiezeltjes..
Zout strooien is zo ontzettend slecht! Als je het toch wilt doen lijkt fijn me beter...
Ja, dat wist ik. We wonen in een boomkwekersdorp en ze zijn hier terughoudend met zout strooien. Ik heb alleen het houten bruggetje over de vijver gestrooid, er lag al geen sneeuw meer opquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:22 schreef AKnynke het volgende:
Je kunt beter een zoutoplossing verspreiden, schijnt...
http://dier-en-natuur.inf(...)heidbestrijding.html
in Zweden wordt sowieso helemaal niet gestrooid, alleen maar kiezeltjes gestrooid...quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. We wonen in een boomkwekersdorp en ze zijn hier terughoudend met zout strooien. Ik heb alleen het houten bruggetje over de vijver gestrooid, er lag al geen sneeuw meer op
in berlijn viel ons dat ook op, veel beter dan zout idd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
in Zweden wordt sowieso helemaal niet gestrooid, alleen maar kiezeltjes gestrooid...
Je wilde wat extra vlees op brood?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:39 schreef DarkElf het volgende:
net in mijn vinger gehakt met de kaasschaaf!bloedt lekker kan ik jullie vertellen
Ai dat klinkt niet zo prettigquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:39 schreef DarkElf het volgende:
net in mijn vinger gehakt met de kaasschaaf!bloedt lekker kan ik jullie vertellen
Auch! Mijn 'snee' is nog steeds niet dichtquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:39 schreef DarkElf het volgende:
Ik weetzzquote:
gezond!quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
Gekookt eitje en een kwarkje gescoordAlsmede een bekertje optimel
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weetzz
Goedzo vrouw, die zijn binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Hij zag het voor zich, maar de uitvoering heeft nog wat oefening nodigquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:55 schreef DarkElf het volgende:
t was een 'briljant' idee van de mr, en onhandig uitgevoerd door moi![]()
[..]
Ik weetzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de spoiler
Goedzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
Gekookt eitje en een kwarkje gescoordAlsmede een bekertje optimel
Te toevalligquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Is het niet wat toevallig dat de man die in enorme opspraak is, voor iets anders wordt vervolgd?
Ik ben echt een te groot watje....zou dat nooit durvenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Opluchting![]()
Ik zou best eens per 5 jaar een total bodyscan willen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:09 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is zo'n coole site:
http://mapofmetal.com/#/home
Voor de Metal liefhebbers
Ik ken het gevoel, maar zou het toch maar doen.....quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:05 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben echt een te groot watje....zou dat nooit durven
Ik zit nu ook al 3 jaar te zeggen dat ik die moedervlek moet weglaten halen maar het komt er maar niet van
Ik zou het eigenlijk ook rond deze tijd moeten doen want als ze het wegsnijden mag je ook niet even in de zon volgens mijquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, maar zou het toch maar doen.....
Ja prima, hoeft niet meer terug te komenquote:
Ja, wel aardig, verschil is volgens mij niet heel groot of zo. Je krijgt alleen een leuke samenvatting bovenaan op iemands pagina..quote:En is het wat dat nieuwe feestboekprofiel?
Ja mijn vriend werd er al helemaal blij vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:14 schreef DarkElf het volgende:
Angry brids liefhebbers hier? Er is een kerst uitvoering van nu
ik heb hem ook meteen aangeschaftquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja mijn vriend werd er al helemaal blij van
[..]
Ik weetzz
Lekker BluezzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ken er 2 die het ieder jaar doen. maar die komen om in het geld. ik zou zelf ook graag onderzocht willen worden.. je hoort te vaak dat mensen te laat erachterkomen dat ze iets ernstigs hebben en dat is best engquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Opluchting![]()
Graag gedaan, leuk is het he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:27 schreef kahlie het volgende:
Hey DE,
Nog bedankt voor de boekentip. Deverry boeken (alle 4) zijn nu uit
Tijd om verder te lezen....
Daarstraks de huishoudster een pasteis de belem gegeven en ze vindt hem ook erg lekker.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:14 schreef DarkElf het volgende:
Angry brids liefhebbers hier? Er is een kerst uitvoering van nu
laat Isa en Steer het niet horenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Opluchting![]()
Je moet er niet zoveel over nadenken. Als je er teveel over nadenkt wordt je des te banger en dat is echt niet goed voor je gemoedstoestand.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ken er 2 die het ieder jaar doen. maar die komen om in het geld. ik zou zelf ook graag onderzocht willen worden.. je hoort te vaak dat mensen te laat erachterkomen dat ze iets ernstigs hebben en dat is best eng
en ikkequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
laat Isa en Steer het niet horen
Ben het helemaal met je eens hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en ikke
totaal nutteloos zo'n scan. Tis een moment opname die een vals gevoel van veiligheid geeft. En je kan je geld beter gebruiken .
(vind ik dan he?)
Wel prettig, zo'n prive-verpleegsterquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:49 schreef DarkElf het volgende:
straks eens havermout rozijnkoekjes bakkeneens zien of de eetlust van de mr dan weer gaat werken
Hoewel hij net ook bouillon op heeft dus t gaat de goeie kant op.
Mag ik ook? Dan kan ik blijven lezen en mag je andere boekentips ook door geven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:49 schreef DarkElf het volgende:
straks eens havermout rozijnkoekjes bakkeneens zien of de eetlust van de mr dan weer gaat werken
Hoewel hij net ook bouillon op heeft dus t gaat de goeie kant op.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel prettig, zo'n prive-verpleegster
Bedankt he...ik ga nu visualiserenquote:
Als je bureaublad maar goed vastzit johquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
Bedankt he...ik ga nu visualiserenIk zit verdikkie op kantoor hoor
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je bureaublad maar goed vastzit joh![]()
Ik zit alvast wat outfitjes te bekijken voor m'n optreden
Mss ga ik wel in een jurk
Sorryquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bedankt he...ik ga nu visualiserenIk zit verdikkie op kantoor hoor
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
In zo'n jurkje als hierboven?
![]()
*houdt cam goed vast*
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tis net een zusje van Nigellahoe toepasselijk
Leukquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
op 16 dec loop ik misschien weer in verpleegsterpakje in 't Paard (Den Haag)
Oe...moet ik toch een keer langskomen op je werk denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar loop ik mijn werkdagen al in joh, niet meer speciaal![]()
Ik zal er niet zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
op 16 dec loop ik misschien weer in verpleegsterpakje in 't Paard (Den Haag)
Het zou je nog goed staan ook denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leukhet is jammer dat ik carnaval niet leuk vind want vind die pakjes echt geweldig
Hou je me nu voor de gek?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het zou je nog goed staan ook denk ik
Ik vind carnaval ook stom. Ik ben mijn man aan het omlullen dat ie met ons een weekje op vakantie gaat in de carnavals vakantie. Lukt tot nu toe niet echt goed moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leukhet is jammer dat ik carnaval niet leuk vind want vind die pakjes echt geweldig
Ik ben helemaal aleeheeenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel prettig, zo'n prive-verpleegster
Daar gaan we morgenavond mee verder denk ik!quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij zag het voor zich, maar de uitvoering heeft nog wat oefening nodig![]()
Dude wanneer komen de sjieke deuren voor de kast?
Vind hij carnaval wel leuk?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind carnaval ook stom. Ik ben mijn man aan het omlullen dat ie met ons een weekje op vakantie gaat in de carnavals vakantie. Lukt tot nu toe niet echt goed moet ik zeggen.
Neequote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Housewarmingparty voor jullie gaat dus een verkleedfeest wordenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeVolgens mij staat zoiets je echt wel leuk voor een verkleedfeest
Nou hij houdt van bierdrinken met vrienden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind hij carnaval wel leuk?
Maar vakantie is toch sowieso leuker
Ik kom verkleed als fotograafquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Housewarmingparty voor jullie gaat dus een verkleedfeest worden
Ga je toch alleenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou hij houdt van bierdrinken met vrienden.![]()
Ik wil naar Disneyland! Dat is een miljoen keer leuker!
Ja! Ik en Bente! Samen naar Disneyland!!!!!!!!!!quote:
Ik zou het wel weten. Absoluut optie 1!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou hij houdt van bierdrinken met vrienden.![]()
Ik wil naar Disneyland! Dat is een miljoen keer leuker!
quote:
snap ik goed. carnavalquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind carnaval ook stom. Ik ben mijn man aan het omlullen dat ie met ons een weekje op vakantie gaat in de carnavals vakantie. Lukt tot nu toe niet echt goed moet ik zeggen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten. Absoluut optie 1!
maar je bent nu klaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:38 schreef golfer het volgende:
Een friteuse echt goed reinigen kost toch best wel enige tijd, ben verdorie een half uur bezig geweest.
Nu niets, maar misschien deze week 's avonds een croquetje in mooi schoon vet mieteren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
maar je bent nu klaarwat ga je bakken?
En dan hopen dat-ie heel blijft?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu niets, maar misschien deze week 's avonds een croquetje in mooi schoon vet mieteren.
lekker hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu niets, maar misschien deze week 's avonds een croquetje in mooi schoon vet mieteren.
propjequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker hoorheb nu trek in kaassouffles en vlammetjes
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten. Absoluut optie 1!
Klotekarwei is dat altijd ja. Ik heb het toevallig vorige week nog gedaan! Blegh.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:38 schreef golfer het volgende:
Een friteuse echt goed reinigen kost toch best wel enige tijd, ben verdorie een half uur bezig geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik begin er niet eens aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Klotekarwei is dat altijd ja. Ik heb het toevallig vorige week nog gedaan! Blegh.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:07 schreef TAV74 het volgende:
Ben alweer thuis na een dagje overleggen. Moet nog wel e.e.a. doen, maar dat kan vanavond ook wel, ben nu moe en heb een beginnende hoofdpijn. Dus thee en een boekje op de bank
Lekker rustig aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor wat betreft de spoiler: goed advies aan jezelf!Alleen met zelfspot kun je overleven...
Goed om te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Jawel. Oud vet er uit, met keukenpapier schoonvegen, omspoelen, water er in tot minimale niveau, vaatwastabletje er in en aanzetten! Een aantal minuten laten pruttelen en je binnenbak en mandje zijn in ieder geval schoon!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aanIk heb het een aantal maal geprobeerd, maar goed schoon krijg ik hem echt niet
Tips?
Ik zal het eens proberen vanavondquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jawel. Oud vet er uit, met keukenpapier schoonvegen, omspoelen, water er in tot minimale niveau, vaatwastabletje er in en aanzetten! Een aantal minuten laten pruttelen en je binnenbak en mandje zijn in ieder geval schoon!
De rest gewoon met afwasmiddel schoonschrobben.
Dat is inderdaad precies zoals ik het ook doe. Die truc met die vaatwastablet werkt echt prima.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:09 schreef Tezz het volgende:
Jawel. Oud vet er uit, met keukenpapier schoonvegen, omspoelen, water er in tot minimale niveau, vaatwastabletje er in en aanzetten! Een aantal minuten laten pruttelen en je binnenbak en mandje zijn in ieder geval schoon!
De rest gewoon met afwasmiddel schoonschrobben.
Ben alweer thuis na een dagje overleggen. Moet nog wel e.e.a. doen, maar dat kan vanavond ook wel, ben nu moe en heb een beginnende hoofdpijn. Dus thee en een boekje op de bank
altijd op papier zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaan we weerquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:42 schreef LieLie het volgende:
Zusters?
Ik krijg nu best wel pijn in mijn rug en heupen en schouders.. Kan ik ibuprofen nemen? (enige dat we hebben) of beter paracetamol? Of niks op een bijna lege maag?
Lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:48 schreef Anthraxx het volgende:
.
Mijn baas heeft mij een loonsverhoging gegeven per volgende maand.
Dat moet je niet doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker
Mijn vlg. salaris is ook meer ivm eindejaarsuitkering.
Mag ook wel met mijn sch*tloontjegisteren heeft golfer toevallig eens opgezocht hoeveel de direkteur verdiend krijgt
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:48 schreef Anthraxx het volgende:
.
En ik heb geen idee wat er volgende maand hier gebeurd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:48 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik heb geen idee wat er volgende maand hier gebeurd.
WIA, WW, of toch gewoon ziekengeld?
Yups. Na 5 weken nog niets vernomen van een bepaalde instantie in Amsterdam.quote:
die werken altijd zo lekker snel hequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Na 5 weken nog niets vernomen van een bepaalde instantie in Amsterdam.
Dat dus!quote:
Ga je er nog achteraan bellen of niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Na 5 weken nog niets vernomen van een bepaalde instantie in Amsterdam.
Heb ze vorige week nog gebeld. Helpt dus ook niets.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ga je er nog achteraan bellen of niet?
Lekker danquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb ze vorige week nog gebeld. Helpt dus ook niets.
ik heb je toestraks iets teruggestuurd, verder niets gehadquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
lekker
reageer je niet meer op de DM?
Hoe laat waar?quote:
Nu, belletje ging netquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe laat waar?Ik heb weer trek
En alles is op
En de kantine is dicht
Oh...ik heb nog chocorijstwafels
Ja. Verdoriequote:
Ben je ongesteld ofzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe laat waar?Ik heb weer trek
En alles is op
En de kantine is dicht
Oh...ik heb nog chocorijstwafels
quote:
Zou zomaar kunnenquote:
Voorbereiding is goed, TAVjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Oja, dat zou goed kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Zou zomaar kunnenNeh...denk dat het komt omdat ik gewoon belachelijk vroeg begonnen ben vandaag en nog door moet tot 18:40
Maar zo gaat het geen succes worden natuurlijk
Komt goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja, dat zou goed kunnen inderdaad
Nog even volhoudenen niet teveel aan de lekkere koekjes van DE denken
Daar heb ik ook weer eens een keer zin in maar dat vergeet ik altijd als ik in de winkel staquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt goedIk heb nog 2 rijstewafels
Gehoordquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
laat Isa en Steer het niet horen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:34 schreef borisz het volgende:
Pff ik jaag mezelf alleen maar stress aan![]()
Beterschap Dudequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:58 schreef Duderella het volgende:
Ik ga even een uurtje ziekig op bed liggen. Man, ik heb hier echt geen tijd voor.
Ywquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef Den_Haag het volgende:
bedank voor al het gepraat over eten. Nu heb ik ook honger
Stomme fout dat ik een afspraak niet juist in plan. Ben dan direct bang dat die hele scriptie mis gaat. Want de probleemstelling + Rataplan was ook niet in orde en weet nu heel kort wat er mis mee is maar tijd was er nu niet om er uitgebreid over te praten.quote:
Boodschappenlijstje makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb ik ook weer eens een keer zin in maar dat vergeet ik altijd als ik in de winkel sta
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:02 schreef Tezz het volgende:
Echt, wat baal ik van mijn lichaam op het moment. Hersenschudding is nog niet uit mijn systeem zeg. Zo tegen de middag heb ik het gevoel op eieren te lopen, mijn smaakpapillen doen het nog wel maar ik heb geen trek en als het donker wordt krijg ik flauwe hoofdpijn. Blegh.
(Ben bang dat ik afgelopen weekend met die tapas toch iets te veel gas heb gegeven).
Jij ook beterschap, Dudequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:58 schreef Duderella het volgende:
Ik ga even een uurtje ziekig op bed liggen. Man, ik heb hier echt geen tijd voor.
propjequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef Den_Haag het volgende:
bedank voor al het gepraat over eten. Nu heb ik ook honger
Jouw baas is een grote uitbuiter zoals we al eerder gemeld hebben Tijd om een ander baantje te zoeken waar je wel gewaardeerd wordt!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:52 schreef FutureFairytale het volgende:
stom Golfer dat ze het niet wat sneller kunnen regelen voor je
en Anthraxx; gefeliciteerd met je verhoging!
ik zit boven het minimumloon dus vind mn baas dat ik geen verhoging krijg, ook al word ik ouder. nu 3 jaar hetzelfde salaris en geen eindejaarsuitkering, bonus of 13e maand helaas...
oja wel ¤ 100,- kerstgeld joehoe...
Je wordt lekker uitgebuit door je baas. Tijd om een andere werkgever te gaan zoeken!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:52 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zit boven het minimumloon dus vind mn baas dat ik geen verhoging krijg, ook al word ik ouder. nu 3 jaar hetzelfde salaris en geen eindejaarsuitkering, bonus of 13e maand helaas...
oja wel ¤ 100,- kerstgeld joehoe...
GMTAquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Je wordt lekker uitgebuit door je baas. Tijd om een andere werkgever te gaan zoeken!
Told you soquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:02 schreef Tezz het volgende:
Echt, wat baal ik van mijn lichaam op het moment. Hersenschudding is nog niet uit mijn systeem zeg. Zo tegen de middag heb ik het gevoel op eieren te lopen, mijn smaakpapillen doen het nog wel maar ik heb geen trek en als het donker wordt krijg ik flauwe hoofdpijn. Blegh.
(Ben bang dat ik afgelopen weekend met die tapas toch iets te veel gas heb gegeven).
nou ja zeg... dat zou iedereen moeten doen dus!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:57 schreef golfer het volgende:
En in het kader van de bezuinigingen hebben we vanmiddag via Independer wat vergelijkingen gemaakt t.a.v. onze ziektekostenverzekeraar en besloten om met ingang van 1-1-2011 over te stappen naar een andere ziektekostenverzekeraar. Scheelt al gauw 30 euro per maand en dan hebben we nog een uitgebreider pakket dan we hadden.
Ook maar niet kijken naar haar autovandezaak danquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz, niet kijken naar het salaris van je baas; moet ik ook niet doen.
Independer.nl dus, overzichtelijk en handigquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ja zeg... dat zou iedereen moeten doen dus!
dankje en jij ook he! kijk uit met je hoofdjequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:55 schreef Tezz het volgende:
Oh we hebben echt een ziekenboeg hier! Beterschap voor iedereen!
Die edit heeft het er alleen maar erger op gemaaktquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
P. & Golfer; jullie zijn te snel, heb ge-edit
quote:maar jullie hebben misschien wel gelijk. aan het begin was het voldoende maar het wordt nu toch wel erg karig in vergelijking met anderen in dezelfde industrie
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
CUL SC-reglement
Art 0. PdeHoog heeft altijd gelijk!
wat heeft ze? mn baas zei het vandaag nog toen iemand belde over mobiliteit van de zaak. hij zei: "waarom? we hebben maar 1 auto en 2 fietsen van de zaak". allebei van hemquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook maar niet kijken naar haar autovandezaak dan
ging jij nou eigenlijk gisteren nog vroeg naar huis omdat je vroeg op je werk was? volgens mij niet he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GMTA
Ik verveel me hier trouwensBen een beetje door mijn werk heen voor vandaag. Zo alleen nog ff met een amerikaan en een engelsman discussieren over wat er nou precies gedaan moet worden voor een nieuw project
De projectleider krijgt het niet helder of zo en vroeg of ik een poging wilde doen
ik ga direct kijken! thanksquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Independer.nl dus, overzichtelijk en handig
haha vergetenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die edit heeft het er alleen maar erger op gemaakt
[..]
[..]
Jawel hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ging jij nou eigenlijk gisteren nog vroeg naar huis omdat je vroeg op je werk was? volgens mij niet he?
was jij ook al niet lekker? nou moe.. blijf wel paracetamols slikken voor het geval dat het terugkomt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:01 schreef TAV74 het volgende:
Zo, even relaxed zitten lezen en paar minuten ingedut, hoofdpijn lijkt weer weggetrokken
Ja. Je pa heeft op zich gelijk, maar dat betekent niet dat je uitgebuit hoeft te worden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha vergeten
maar jullie vinden het dus stom? ik was bang dat ik me misschien aanstelde (blij zijn dat ik wat heb vanwege economie enzo.. wat mn vader altijd zegt).
Hoezo blijf? Hoofdpijn trekt ook wel weer weg..quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was jij ook al niet lekker? nou moe.. blijf wel paracetamols slikken voor het geval dat het terugkomt.
ik wil graag een keer goed en serieus met mn baas het erover hebben maar als ik alleen al begin lacht hij het al wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Je pa heeft op zich gelijk, maar dat betekent niet dat je uitgebuit hoeft te worden.
Plus: je kunt ook op zoek naar wat anders en pas ontslag nemen als je iets gevonden hebt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Je pa heeft op zich gelijk, maar dat betekent niet dat je uitgebuit hoeft te worden.
kan ook terugkomen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoezo blijf? Hoofdpijn trekt ook wel weer weg..
haha als jij begint te bellen stopt ze vanzelf wel als het een aardige muts isquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
GvdIk moet bellen en er begint hier een muts te stofzuigen
En anders komt het terug, ook daar ga ik vast niet dood aan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan ook terugkomen.
onee, positief blijven FF.. het blijft weg!
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha als jij begint te bellen stopt ze vanzelf wel als het een aardige muts is
Niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En anders komt het terug, ook daar ga ik vast niet dood aan.
Nou ja, dat weten we pas zeker na autopsie.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, dat weten we pas zeker na autopsie.
ik bel eigenlijk gewoon door alles heenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorDie muts is nu wel weggelopen maar nog steeds aan het zuigen
Ik zit nu gezellig naar een muziekje te luisteren
Helaas geen tof muziekje
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, dat weten we pas zeker na autopsie.
dat sowieso he!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Plus: je kunt ook op zoek naar wat anders en pas ontslag nemen als je iets gevonden hebt.
Maar jij bent een vrouw. Die hebben een natuurlijk instinct voor telefoneren zeker gezien de hoeveelheid minuten die ik mijn ma en zus zie bellenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik bel eigenlijk gewoon door alles heen
ja tis toch eigenlijk hetzelfde als live praten.. hou ik wel een half uurtje vol hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw. Die hebben een natuurlijk instinct voor telefoneren zeker gezien de hoeveelheid minuten die ik mijn ma en zus zie bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |