Whaaaa had jij een kaartjequote:Op dinsdag 7 december 2010 00:51 schreef Den_Haag het volgende:
avond
Maarten van Rossum was erg lachen
Gotver. Was jij daarbij? Bij van Rossem ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:51 schreef Den_Haag het volgende:
avond
Maarten van Rossum was erg lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope, broer had ze geritseldquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:03 schreef golfer het volgende:
Kaarten via je werk ofzo? Want toen wij ze wilde kopen waren ze binnen 2 uur uitverkocht.
Nee hoor, ik kom net uit bedquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:06 schreef Anthraxx het volgende:
Opgebleven vannacht om WoW te spelen?
Heel goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!!
vanaf 20.45u geslapen met 2x 's nachts een half uur onderbreking
Nouquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:13 schreef FutureFairytale het volgende:
nog een hoogtepunt
3500 vrienden op hyves
Ikke niet. Hoezo? Hebben jullie een PHP nerd nodig?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
Kent iemand nog een PHP Nerd die met spoed een baan zoekt?
Mooi zo! Dan ben je er misschien over een weekje eens helemaal vanafquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi zo! Dan ben je er misschien over een weekje eens helemaal vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:47 schreef LieLie het volgende:
[..]Da's irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Gezelligquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:50 schreef borisz het volgende:
Beterschap aan de zieken
Ik krijg een persoonlijkheidstest en een capaciteitentest toegestuurd in de mail van EY. Die mag ik invullen.
.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's irritantBeterschap
Ja, was nu ineens wel onder de 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel een voordeelquote:
Heel goedquote:
Beterschap voor jullie dan ook, DEquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, beterschap voor de zieken.
De mr is vannacht ook ziek geworden, is flink beroerd geweest. Voelt zich wel wat beter maar is erg gammel. Dus die heeft zelfs zijn afspraken afgebeld vandaag en blijft grotendeels in bed. De laatste keer dat de mr ziek was/thuis bleef is echt jįren terug, dus hij voelt zich echt niet lekker blijkbaar
Ik ga straks maar een lekker soeppie in elkaar flansen voor ons (ik heb keelpijn, verder voel ik mij goed) zodat we iig makkelijk eten hebben vanavond. Zelf brood bakken laat ik er even bij in schieten.
Ik voel mij verder prima hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beterschap voor jullie dan ook, DE
Beterschap voor de mr!quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, beterschap voor de zieken.
De mr is vannacht ook ziek geworden, is flink beroerd geweest. Voelt zich wel wat beter maar is erg gammel. Dus die heeft zelfs zijn afspraken afgebeld vandaag en blijft grotendeels in bed. De laatste keer dat de mr ziek was/thuis bleef is echt jįren terug, dus hij voelt zich echt niet lekker blijkbaar
Ik ga straks maar een lekker soeppie in elkaar flansen voor ons (ik heb keelpijn, verder voel ik mij goed) zodat we iig makkelijk eten hebben vanavond. Zelf brood bakken laat ik er even bij in schieten.
ja klopt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beterschap voor de mr!
Ik vind dat altijd zo zielig die mannen die nooit ziek zijn, als ze dan thuis blijven zijn ze ook echt beroerd
Wat heb je verder nog liggen om op te eten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben hier druk bezig een vreetbui te voorkomenHeb al wat kruidnootjes op (ingecalculeerd en toch wel 35 hele grammen
) en een rijstwafel en een boterham van de lunch en nog steeds trek
en Sarabi; zou het niet doen. dan blijf je kwakkelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |