Whaaaa had jij een kaartjequote:Op dinsdag 7 december 2010 00:51 schreef Den_Haag het volgende:
avond
Maarten van Rossum was erg lachen
Gotver. Was jij daarbij? Bij van Rossem ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:51 schreef Den_Haag het volgende:
avond
Maarten van Rossum was erg lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope, broer had ze geritseldquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:03 schreef golfer het volgende:
Kaarten via je werk ofzo? Want toen wij ze wilde kopen waren ze binnen 2 uur uitverkocht.
Nee hoor, ik kom net uit bedquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:06 schreef Anthraxx het volgende:
Opgebleven vannacht om WoW te spelen?
Heel goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!!
vanaf 20.45u geslapen met 2x 's nachts een half uur onderbreking
Nouquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:13 schreef FutureFairytale het volgende:
nog een hoogtepunt
3500 vrienden op hyves
Ikke niet. Hoezo? Hebben jullie een PHP nerd nodig?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
Kent iemand nog een PHP Nerd die met spoed een baan zoekt?
Mooi zo! Dan ben je er misschien over een weekje eens helemaal vanafquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi zo! Dan ben je er misschien over een weekje eens helemaal vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:47 schreef LieLie het volgende:
[..]Da's irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Gezelligquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:50 schreef borisz het volgende:
Beterschap aan de zieken
Ik krijg een persoonlijkheidstest en een capaciteitentest toegestuurd in de mail van EY. Die mag ik invullen.
.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's irritantBeterschap
Ja, was nu ineens wel onder de 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel een voordeelquote:
Heel goedquote:
Beterschap voor jullie dan ook, DEquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, beterschap voor de zieken.
De mr is vannacht ook ziek geworden, is flink beroerd geweest. Voelt zich wel wat beter maar is erg gammel. Dus die heeft zelfs zijn afspraken afgebeld vandaag en blijft grotendeels in bed. De laatste keer dat de mr ziek was/thuis bleef is echt járen terug, dus hij voelt zich echt niet lekker blijkbaar
Ik ga straks maar een lekker soeppie in elkaar flansen voor ons (ik heb keelpijn, verder voel ik mij goed) zodat we iig makkelijk eten hebben vanavond. Zelf brood bakken laat ik er even bij in schieten.
Ik voel mij verder prima hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beterschap voor jullie dan ook, DE
Beterschap voor de mr!quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, beterschap voor de zieken.
De mr is vannacht ook ziek geworden, is flink beroerd geweest. Voelt zich wel wat beter maar is erg gammel. Dus die heeft zelfs zijn afspraken afgebeld vandaag en blijft grotendeels in bed. De laatste keer dat de mr ziek was/thuis bleef is echt járen terug, dus hij voelt zich echt niet lekker blijkbaar
Ik ga straks maar een lekker soeppie in elkaar flansen voor ons (ik heb keelpijn, verder voel ik mij goed) zodat we iig makkelijk eten hebben vanavond. Zelf brood bakken laat ik er even bij in schieten.
ja klopt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beterschap voor de mr!
Ik vind dat altijd zo zielig die mannen die nooit ziek zijn, als ze dan thuis blijven zijn ze ook echt beroerd
Wat heb je verder nog liggen om op te eten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben hier druk bezig een vreetbui te voorkomenHeb al wat kruidnootjes op (ingecalculeerd en toch wel 35 hele grammen
) en een rijstwafel en een boterham van de lunch en nog steeds trek
en Sarabi; zou het niet doen. dan blijf je kwakkelenquote:
Eiwitten, snel! gekookte eitje, paar plakken gerookte kip of een bakkie yoghurt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben hier druk bezig een vreetbui te voorkomenHeb al wat kruidnootjes op (ingecalculeerd en toch wel 35 hele grammen
ook al ongesteldquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
Brood, brood, brood en mandarijnenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat heb je verder nog liggen om op te eten?
Ik voel me yoghurt nog zitten dus zal ook wel een slankverantwoord dagje worden
ooh leuk DE! Japans mmmquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:02 schreef DarkElf het volgende:
heb wel vanochtend vast reservaties gedaan voor t weekend (ook al moet de mr nu niet aan eten denken, dat verandert vast weer snelen we hebben 2 eetafspraken staan komend weekend).
Japans wordt t zaterdag en zondag gaan we hier in de buurt, in t bos, wild eten
wat dude zegt! eiwitten!! neem 2 gekookt eitjes bij je ontbijt en je voorkomt echt dat hongergevoel! en tussendoor idd kip/yoghurt/kwark/tonijn etcquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Brood, brood, brood en mandarijnenEn rijstewafels. Nog een stuk of 4. Ik zal zo de kantine eens plunderen
Neequote:Op dinsdag 7 december 2010 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ook al ongesteld
rijstwafel telt niet mee he! heb je vanochtend normaal ontbeten?
Bij het onbijt TWEE eitjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat dude zegt! eiwitten!! neem 2 gekookt eitjes bij je ontbijt en je voorkomt echt dat hongergevoel! en tussendoor idd kip/yoghurt/kwark/tonijn etc
volgens mij krijg je er niets van (das al achterhaald) dus dat kan hoor, maar anders eet je alleen de eiwittenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij het onbijt TWEE eitjesElke dag?
Doe ik ook. Zalig! En lekker makkelijk en snel 's morgens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
en geen honger om tien/elf uurquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Doe ik ook. Zalig! En lekker makkelijk en snel 's morgens.
pffquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeOntbijten is voor mietjes. Dat doe ik niet
Gadverdamme man! Hoe kun je nou zo stom zijn om te denken dat ik ga ontbijten 's morgens
![]()
![]()
uitsmijters!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja ik wel althans. Maar ik lust sowieso niet graag brood.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
En dan zonder brood of zo? Alleen die twee eitjes?
Sorry, FFT. Ik werk aan mijn eetpatroon. Denk je nou werkelijk dat ik niet ontbijt?quote:
wat ik lekker vind is een bakje yoghurt met wat fruit/honing en lijnzaad bijv en 2 eitjes (nu doe ik dat niet meer omdat ik ei minder goed verdraag)quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
En dan zonder brood of zo? Alleen die twee eitjes?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja ik wel althans. Maar ik lust sowieso niet graag brood.
Ook een ideequote:Op dinsdag 7 december 2010 11:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat ik lekker vind is een bakje yoghurt met wat fruit/honing en lijnzaad bijv en 2 eitjes (nu doe ik dat niet meer omdat ik ei minder goed verdraag)
Bakken kan natuurlijk ook.Met een drup olijfolie in een anti-aanbakpan. Lekker met een tomaatje erop of een plakje ham.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ok. Ik ga het gewoon eens proberen
Er staat toch een grote doos met eitjes in de koelkast
zelf yoghurt maken, staat nog op mijn to do listquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook een ideeSowieso wilde ik toch al eens wat afwisseling in mijn ontbijt doen. Ik zat gister River Cottage te kijken en ik zag weer allemaal lekkere dingen voorbij komen als ontbijt
pannekoeken daargelaten btw
![]()
Het lijkt me echt iets voor jou jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zelf yoghurt maken, staat nog op mijn to do list
ik was niet serieusquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry, FFT. Ik werk aan mijn eetpatroon. Denk je nou werkelijk dat ik niet ontbijt?Dat is het allereerste wat er wordt in geramd: zorg voor een ontbijt. Daarnaast ben ik nooit iemand geweest die dat overslaat
vond het een beetje een domme opmerking van je![]()
Jawel, ik moet ook werken de komende 3 dagenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:36 schreef DarkElf het volgende:
en Lein, jij bent dus niet meer aanspreekbaar de komende dagen?
buiten dat danquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jawel, ik moet ook werken de komende 3 dagen
Poepen en nadenken gaat hier ook niet altijd goed samenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ipv de altijd flauwe, droge, simpele moppenscheurkalender hebben we voor komend jaar de Quest.. moeten we nog nadenken op de wc ook
hahaha mn beste vriendin noemt me nu "miss.behave" lekker dubbelquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:13 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe zou het met Aure en date zijn gegaan gisteren?
hihi dus jij hebt wel wat te doen voorlopigquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Balen LieLie, maar je zal er wel slank van wordenOp de korte termijn helaas, zodra je niet ziek meer bent is het *poef* daar zijn je kilo's weer
De postbode heeft de nieuwe uitbreiding van WoW gebracht O~Die is nu aan het installeren, dan kan ik mooi de afwas doen
Nouquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:58 schreef Aure het volgende:
hihi dus jij hebt wel wat te doen voorlopigtof!
haah leuk leuk! ik voel wat aankomenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef Aure het volgende:
[..]
hahaha mn beste vriendin noemt me nu "miss.behave" lekker dubbelmaar dat zegt genoeg toch?
![]()
anyway vervolgdate zit er ook aan te komen
schnellquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:58 schreef Leintjeuh het volgende:
2.0 MB/s, is dat snel of langzaam downloaden?
quote:
MB met hoofdletters, grapjasquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
Mbit of Mbyte dat is de vraag. De één is snel. De ander niet.
Je bent één van de weinige die het juist doetquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
MB met hoofdletters, grapjasPoepverdikkie wat duurt het toch LANG! Ik moet om 2 uur weg, ik hoop dat ik voor die tijd klaar ben met downloaden
Niet strooien, maar er steentjes op gooien. van die kleine kiezeltjes..quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is super glad hier in de tuin, moet ik met fijn of grof zeezout strooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |