Dat is niet om te lachen, ik heb mijn scheermesjes al bij de handquote:
Sorry? Als iemand mijn account met pixels hackt, dan hackt hij mijn leven? Sinds wanneer bestaat mijn leven uit slechts pixels?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:22 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand je account hackt, dan hackt ie in feite je leven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen, ik heb mijn scheermesjes al bij de hand
Ik de lengte snijden geeft meer succesquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen, ik heb mijn scheermesjes al bij de hand
Want andere mensen in die game zijn ook slechts virtueel en pixels (aka bots), alleen jij speelt daar als een 'echt iemand'.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:24 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Sorry? Als iemand mijn account met pixels hackt, dan hackt hij mijn leven? Sinds wanneer bestaat mijn leven uit slechts pixels?
srry almachtigequote:Op dinsdag 7 december 2010 00:23 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Sorry mensen, maar ik heb geen respect voor no-lifers![]()
![]()
hoe krijgen ze dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef ufopiloot het volgende:
En 525 cook in de guild, belachelijk eigenlijk dat iemand een feat krijgt omdat hij meer geluk heeft met inloggen, een paar andere guildies zijn al aan het huilen op vent omdat zij niet kunnen inloggen
Ik vind het ook belachelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef ufopiloot het volgende:
En 525 cook in de guild, belachelijk eigenlijk dat iemand een feat krijgt omdat hij meer geluk heeft met inloggen, een paar andere guildies zijn al aan het huilen op vent omdat zij niet kunnen inloggen
Je kon bij de nieuwe cooking dailies een Box of Meat krijgen, die heeft hij op z'n alts gehaald en van andere mensen gekocht. Daar had hij genoeg vlees mee om naar 525 te komen. Stelt niks voor.quote:
Je kunt beter in een lekker wijf zittenquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:26 schreef Ezio het volgende:
Kijk die Deathwing dan naar je grijnzen vanaf het login screen, wat een smiecht
Hij weet heel goed wat er aan de hand is en hij is helemaal in zijn nopjes hoor, wat een smeerlapquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:26 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Je kunt beter in een lekker wijf zitten
pssst.. je weet toch wel dat Deathwing niet echt bestaat he? Het zijn maar pixels hoor.. Je kan gewoon lekker gaan slapen, echt!quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:26 schreef Ezio het volgende:
Kijk die Deathwing dan naar je grijnzen vanaf het login screen, wat een smiecht
Net als jouw sekslevenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:28 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
pssst.. je weet toch wel dat Deathwing niet echt bestaat he? Het zijn maar pixels hoor.. Je kan gewoon lekker gaan slapen, echt!
En waarom ben jij nu niet aan het neuken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:28 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
pssst.. je weet toch wel dat Deathwing niet echt bestaat he? Het zijn maar pixels hoor.. Je kan gewoon lekker gaan slapen, echt!
Working as intendedquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:29 schreef nikk het volgende:
De verontwaardiging snap ik niet zo. Dit was toch te verwachten?
Zegt iemand met een AC avatarquote:
je mag aannemen dat blizz van de vorige expansions heeft geleerdquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:29 schreef nikk het volgende:
Zegt iemand met een fappende UIquote:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Beter fappen dan questen en pissen in een fles, sukkelquote:
Met Wotlk zat ik om 0:10 op die boot hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:29 schreef nikk het volgende:
Hij staat op connecting nog dat ene stapje verder naar succes.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Hij staat op succes.....NOG EFFE DAT ENE STAPJE VERDER!
het stapje "disconnected from server"?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Hij staat op succes.....NOG EFFE DAT ENE STAPJE VERDER!
DIt is toch wel een momentje he????quote:
Gast, het is inderdaad een beetje nerdy om nu te gaan spelen, maar voor sommige is het leuk, een hobby, iets leuks om te doen eens in de twee jaar. Maar als je hier zit om half 1 op een dinsdagnacht om alleen maar op die mensen te zeiken en te trollen heb je zelf écht grotere problemenquote:
Questen is gaaf.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:32 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Beter fappen dan questen en pissen in een fles, sukkel
Ik zie je al een paar topics reageren (volg deze reeks nog niet zo lang), maar ik begrijp werkelijk niet wat je in deze reeks te zoeken hebt (nofi).quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:33 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Gast, het is inderdaad een beetje nerdy om nu te gaan spelen, maar voor sommige is het leuk, een hobby, iets leuks om te doen eens in de twee jaar. Maar als je hier zit om half 1 op een dinsdagnacht om alleen maar op die mensen te zeiken en te trollen heb je zelf écht grotere problemenZielig, gewoon zielig
Wat een onzin zegquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:37 schreef Migwi het volgende:
Pft, kutspel, je mag nog geeneens PvPen zonder een gazillion guards op je dak te krijgen
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik zie je al een paar topics reageren (volg deze reeks nog niet zo lang), maar ik begrijp werkelijk niet wat je in deze reeks te zoeken hebt (nofi).
Succes met je leven man. Maak er wat vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:40 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Mensen, succes met jullie virtuele wereld en virtuele vriendjes![]()
![]()
![]()
Niet vergeten om te gaan plassen he??? En het vooral melden hier als je al flink bent geleveld![]()
![]()
Ik ga ff lekker een pilsje pakken![]()
stoer, en nu opkankerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:40 schreef Ben_op_FOK het volgende:
![]()
![]()
Niet vergeten om te gaan plassen he??? En het vooral melden hier als je al flink bent geleveld![]()
![]()
Alleen drinken en ondertussen lopen fokken is geen sadness wil je zeggen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:40 schreef Ben_op_FOK het volgende:
![]()
![]()
Niet vergeten om te gaan plassen he??? En het vooral melden hier als al flink bent geleveld![]()
![]()
Dit.quote:
moet gewoon een ban op staan, dan houdt hij zijn muil welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |