Slaap ze.quote:
Dat is een ouwe bak man....quote:Op maandag 6 december 2010 23:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
iPhone 3GS was de beste die ik me kon veroorloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Welterusten Giertjequote:Op maandag 6 december 2010 23:14 schreef Giertje het volgende:
ik lees morgen wel hoever et is ik ga slapen
Ik ga niet terug trekken hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alleen dan zou hij wel minder vol moeten zijn
Iets met mijn patent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Jij ookquote:
trustequote:Op maandag 6 december 2010 23:14 schreef Giertje het volgende:
ik lees morgen wel hoever et is ik ga slapen
hahahahaquote:
Pfff krijg het warm johquote:Op maandag 6 december 2010 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeg je anders hier:
'Hoi, zal ik bij jou de koffieroom even bijvullen?'
Prima telefoon hoorquote:Op maandag 6 december 2010 23:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
iPhone 3GS was de beste die ik me kon veroorloven
MPG drinkt het zwart.quote:Op maandag 6 december 2010 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeg je anders hier:
'Hoi, zal ik bij jou de koffieroom even bijvullen?'
quote:Op maandag 6 december 2010 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met mijn patent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
oh, dan hou ik nog wel even vastquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef RealZeus het volgende:
Huh, wat is dit?Ik doe F5 en er is geen post bij gekomen
quote:Op maandag 6 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is een ouwe bak man....Ik had hiervoor ook 3 jaar lang een goedkoop ding, wat tevens ook m'n eerste was, deze zal ook wel wat jaartjes mee gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft iig al wel m'n pinpas verneukt
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Nee, wel dat ik nummers bij bepaalde seizoenen vind horen.quote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens, voordat ik ga slapen wil ik wat vragen.
Hebben jullie ook bepaalde nummers die jullie kut vinden, tenzij het ijskoud is? Of andersom, nummers die jullie in de zomer liefhebben, maar in de winter haten?
Ik kijk wel link uitquote:
Proestquote:Op maandag 6 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dan hou ik nog wel even vast
Ik ga daar even over nadenken. Maar Mariah Herry met All I want for x-mas is altijd erg.quote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hebben jullie ook bepaalde nummers die jullie kut vinden, tenzij het ijskoud is? Of andersom, nummers die jullie in de zomer liefhebben, maar in de winter haten?
ja in de winter haat ik -15quote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat weet ik wel joh. Bedoelde dat ook meer naar hem toe omdat hij deed alsof het een 2e keus wasquote:
ik heb dat nogal met 3quote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |