Om daarna te ejectenquote:Op maandag 6 december 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bestandsoverdracht in progress...l-a-n-g-z-a-a-m
Woah!quote:
Slettebak ben ik he?quote:Op maandag 6 december 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor ordinaire versierpoging![]()
[..]
ik ben net begonnen er mee
Misschien eens op mijn werk zetten. oh wacht... Krijg ik weer gezeik met de systeembeheerdersquote:
ongelofelijkquote:Op maandag 6 december 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah!![]()
[..]
Slettebak ben ik he?
ja hoezo?quote:Op maandag 6 december 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien eens op mijn werk zetten. oh wacht... Krijg ik weer gezeik met de systeembeheerders
Persoonlijk vind ik dat geen probleem, je bent niet de langste geweestquote:Op maandag 6 december 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 1.83Dus ietsjes groter, maar ben je wel stoer dan?
![]()
In dat geval:quote:Op maandag 6 december 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah!![]()
[..]
Slettebak ben ik he?
Ik ben trots op jequote:Op maandag 6 december 2010 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mensen, deze eend zwaait nu wel af.
Tata
trustequote:Op maandag 6 december 2010 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tata
Sla je slag!quote:
iPhone 3GS was de beste die ik me kon veroorlovenquote:Op maandag 6 december 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe koop eens een echte telefoon
Ja, dat was zeker een leuke dagquote:Op maandag 6 december 2010 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me nog Koninginnedag 2005 herinneren![]()
Toen Stu, D_H en ik het podium deelden. Ik won de dag met 1137, D_h had er 160 in het voorlaatste uur maar nam genoegen met de koppositie voor het jaar en Stu kiende precies uit op 1000 voor de dagDat was lachen
![]()
Slaap zachtquote:Op maandag 6 december 2010 23:14 schreef Giertje het volgende:
ik lees morgen wel hoever et is ik ga slapen
quote:
We hebben het allemaal samen gedaan.quote:
Slaap ze.quote:
Welterusten WWquote:Op maandag 6 december 2010 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tata
alleen dan zou hij wel minder vol moeten zijnquote:
Slaap zequote:Op maandag 6 december 2010 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tata
quote:Op maandag 6 december 2010 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeg je anders hier:
'Hoi, zal ik bij jou de koffieroom even bijvullen?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |