Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik weet het.quote:Op maandag 6 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar ligt ZwolleEn Hoogeveen
Faler dat heb ik dus net op tijd gedaanquote:
aan mij denk ikquote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
aan wie lag dat nou dat het zo lang duurde??
Welterusten DMquote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
Veel te hard zelfs...
Maar goed, ik ga slapen, tot morgenochtend in topic 5387.
Ja, kudtmods!quote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat duurde lang... Als je nou eens niet door het slotje gepost had, dan konden we eerder hier verder
quote:Op maandag 6 december 2010 22:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het.
En ik las iets over tranen.Niet huilen.
quote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat duurde lang... Als je nou eens niet door het slotje gepost had, dan konden we eerder hier verder
En dat was weer post 302quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
Veel te hard zelfs...
Het glas kan altijd sneller gevuld worden.quote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef Giertje het volgende:
Snelste gevulde topics
21.60 posts per minuut - [KSC #2254] Multitaksi
DaMart zat te mucken als een aapquote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar watr duurde dat nieuwe topic lang zeg
slaap ze DMquote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
Veel te hard zelfs...
Slaap lekker Martquote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
Veel te hard zelfs...
De sixpack kun je vergetenquote:
Dat ging in 15:24 ja. Deze kan snellerquote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het glas kan altijd sneller gevuld worden.
quote:
Bij jou niet nee.quote:
hoeft ook niet..zacht moet je zijnquote:
Ik gebruik altijd PIquote:
Klwopt, moesten allang Bij pagina 5 zijnquote:
In dat geval:quote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En sorry, iets met week van de maand en hormonen en een kut dag![]()
Maar lief
Vlak bij mij woont zequote:
Nee, dat zit bij mij ingebakken.quote:
we gaan een record verbrekenquote:Op maandag 6 december 2010 22:57 schreef Giertje het volgende:
ziezo ben weer bij meer tijd aan scrollen gespendeerd dan aan posten
Ik heb standaard Piquote:
Oh, quoteverkloten ook?quote:
scrollen is met deze topics wel een kunst jah!!quote:Op maandag 6 december 2010 22:57 schreef Giertje het volgende:
ziezo ben weer bij meer tijd aan scrollen gespendeerd dan aan posten
ja, ik wil het niet meer zien!quote:
Nee, hoor, dinsdag.quote:
Slaap lekker martquote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
Veel te hard zelfs...
Kan ik er wat aan doen dat jullie een topic volposten als er nog 290 posts te gaan zijn en ik wat wil typenquote:
nee hoor, blind met 10 vingers en het toetsenbord zit op het schermquote:Op maandag 6 december 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
eigenlijk kijk je meer naar je tobo dan naar je scherm
anders kon ik toch niet zeggen dattie crashtequote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dat geval:
* armen spreidt en Marijke een knuffel geeft*
Doei Mart, vuile saboteur van de vorige Lapoquote:
Die banaan.quote:
nou, de 24equote:Op maandag 6 december 2010 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus als er ergens een meet is moet ik jullie oppikken, zeg maar.
papa dag?quote:Op maandag 6 december 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
En dan mag ik weer werken na deze papadag
op de laptop zou ik niet eens bij het postveld komenquote:Op maandag 6 december 2010 22:58 schreef Stuart het volgende:
Ik heb het gevoel dat we te langzaam gaan
Ja!quote:Op maandag 6 december 2010 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus als er ergens een meet is moet ik jullie oppikken, zeg maar.
dat moet ookquote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jezus, gaan we nog met een moordend-tempo door.
Ik haak af jongens.
Notoire veelposterquote:
hahahaquote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op de laptop zou ik niet eens bij het postveld komen
Je wil RZ wel berijden jaquote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!![]()
Mag ik dan ook een stukje rijden?
wat ben je nou voor een nep-eend?quote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jezus, gaan we nog met een moordend-tempo door.
Ik haak af jongens.
Sorryquote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wie? WIJ??quote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hebben we nu ruzie?
EN daarna Goedmaakseks?
Nog nooit gegetenquote:
Eendje die het op de laptop moet volgen en als een gek scrollt met zijn neppe muis.quote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat ben je nou voor een nep-eend?
Een schande voor het gevogelte!quote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat ben je nou voor een nep-eend?
knuffeluh???quote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarschuwing:Ik ben een klefbek.
Ik heb niet eens een muisquote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eendje die het op de laptop moet volgen en als een gek scrollt met zijn neppe muis.
dacht ik ja. Geen flamingo wil je meer kennenquote:
Niet zeiken maar posten!quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!![]()
Mag ik dan ook een stukje rijden?
Op je windowsquote:
Ander keertje weerquote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef Barretje80 het volgende:
Jah! daar is het reactie veld weer!!
maar ehm.. hoe zit het met de kwaliteits posts??
Dan een extra knuffel voor jouquote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En sorry, iets met week van de maand en hormonen en een kut dag![]()
Maar lief
:d Nou eigenlijk had ik het over zijn autoquote:
Sudo grep goedmaakseksquote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hebben we nu ruzie?
EN daarna Goedmaakseks?
Immer.quote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef Barretje80 het volgende:
Ik zal mijn best doenquote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niet zeiken maar posten!
Geintjuh
quote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarschuwing:Ik ben een klefbek.
Idem dito, lang leven het touch-pad dat als muis moet dienen.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dacht ik ja. Geen flamingo wil je meer kennen
sudo grep plankgastopicquote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
:d Nou eigenlijk had ik het over zijn autoMaar zonder foto durf ik nog geen uitspraken te doen
[..]
Sudo grep goedmaakseks
wink wink, nudge nudgequote:
quote:
Die is Momenteel heel laag, volgende topic beter!quote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef Barretje80 het volgende:
tien is voor homo'squote:Op maandag 6 december 2010 23:01 schreef Giertje het volgende:
gaan we voor een vol topic in 10 min ofzo
dat is dus kutquote:Op maandag 6 december 2010 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Idem dito, lang leven het touch-pad dat als muis moet dienen.
Ik hou de spatie maar ingedrukt.
Nee, Marijke en ik natuurlijk, duhquote:
Eigen schuld... nu op pagina 3, wedden dat deze alweer door het slotje van 3 topics verder gaat... irritant gespamquote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doei Mart, vuile saboteur van de vorige Lapo
zoiets jaquote:Op maandag 6 december 2010 23:01 schreef Giertje het volgende:
gelukkig maar.quote:
Hierna houdt het opquote:Op maandag 6 december 2010 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigen schuld... nu op pagina 3, wedden dat deze alweer door het slotje van 3 topics verder gaat... irritant gespam.
ik post me rotquote:
zo ken ik je weerquote:Op maandag 6 december 2010 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar ik zal de naam van de eendenpossé hooghouden en dan nog even helpen dit topic vol te flooden.
Waar val je op?quote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
:d Nou eigenlijk had ik het over zijn autoMaar zonder foto durf ik nog geen uitspraken te doen
[..]
dat schiet toch niet op want dan gaat DaMart wel weer mucken over een uur of zoquote:Op maandag 6 december 2010 23:01 schreef Giertje het volgende:
Linkerhand.quote:
Laden is helemaal drama. De processor / verbinding heeft gewoon moeite met jullie.quote:
Oh ja, datquote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat schiet toch niet op want dan gaat DaMart wel weer mucken over een uur of zo
dat telt allang niet meerquote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:
I need no helpquote:
Nee, morgenochtend, dan is hij zeker uit de lijst met snelst gevulde topicsquote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja daarna stoppen we ermee ouwuhquote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel ff de laatste hoor, ik typ me de tandjes
Hi Fles!!!quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja daarna stoppen we ermee ouwuh
Sudo grep Marijkequote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Sudo grep goedmaakseks
Stop ze in je doos.quote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
mijn handen zijn te koud om snel te typen
Op lief en zachtaardig, maar ook een beetje stoerquote:
Ikquote:Op maandag 6 december 2010 23:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus, wie heeft er allemaal al zin in de vakantie?
Alheowel, dat typt niet makkelijker.quote:
Nou nou nou, das ook weer een beetje vreemdquote:
Nee, geen tijd om te antwoordenquote:
Jij typt met je doos?quote:Op maandag 6 december 2010 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alheowel, dat typt niet makkelijker.
ik hou het ook niet meer bijquote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel ff de laatste hoor, ik typ me de tandjes
Jaaaaaaaquote:Op maandag 6 december 2010 23:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus, wie heeft er allemaal al zin in de vakantie?
Oh ja, je was 14.quote:Op maandag 6 december 2010 23:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nou nou nou, das ook weer een beetje vreemd
Heerlijkquote:Op maandag 6 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, geen tijd om te antwoordenIk ervaar stress!
Niet hopen man, niet hopenquote:Op maandag 6 december 2010 23:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Op het volgende topic komt een slotje van 2 dagen. We hebben zoveel geflood dat dat wel terecht is.
nu nog fonduen?quote:Op maandag 6 december 2010 23:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hou het ook niet meer bij![]()
NCIS kijken en fonduen![]()
![]()
laters
Zie verbetering, ooit.quote:
We delete it.quote:
Ik zou Danny groot gelijk geven.quote:
Dat lief en zachtaardig en een klein beetje stoer lukt wel, maar dat lang wordt een probleem.quote:Op maandag 6 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op lief en zachtaardig, maar ook een beetje stoerEn lang
![]()
Jij?
Oke.quote:
Nee, met zijn volle zakquote:
wat is niet lang dan?quote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lief en zachtaardig en een klein beetje stoer lukt wel, maar dat lang wordt een probleem.
Wat ga je winnen?quote:
Teer kinderzieltje hč?quote:
ik heb gewoon sigaretten maar ffquote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef Giertje het volgende:
ik heb geen eens tijd om een peukie te draaien zo snel gaat et hier
Als ST en ik typen, nah, niet vol meer hoor!quote:
Wie is jouw Marijke?quote:
moe?quote:
Ah, daar was een gezegd e over.quote:
quote:
Een ban voor bagger.quote:
ik was wel wat anders met jou van planquote:Op maandag 6 december 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ST en ik typen, nah, niet vol meer hoor!
quote:
die 0,002 sec tekort kwam voor goud gisterenquote:
Oh, bondage?quote:Op maandag 6 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was wel wat anders met jou van plan
quote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lief en zachtaardig en een klein beetje stoer lukt wel, maar dat lang wordt een probleem.
Letterposts zijn zo 2009quote:
dat is zuurquote:Op maandag 6 december 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die 0,002 sec tekort kwam voor goud gisteren
Stelletje seksmaniakken!quote:Op maandag 6 december 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ST en ik typen, nah, niet vol meer hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |