ik post me rotquote:
zo ken ik je weerquote:Op maandag 6 december 2010 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar ik zal de naam van de eendenpossé hooghouden en dan nog even helpen dit topic vol te flooden.
Waar val je op?quote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
:d Nou eigenlijk had ik het over zijn autoMaar zonder foto durf ik nog geen uitspraken te doen
[..]
dat schiet toch niet op want dan gaat DaMart wel weer mucken over een uur of zoquote:Op maandag 6 december 2010 23:01 schreef Giertje het volgende:
gaan we voor een vol topic in 10 min ofzo
Linkerhand.quote:
Laden is helemaal drama. De processor / verbinding heeft gewoon moeite met jullie.quote:
Oh ja, datquote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat schiet toch niet op want dan gaat DaMart wel weer mucken over een uur of zo
dat telt allang niet meerquote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:
I need no helpquote:
Nee, morgenochtend, dan is hij zeker uit de lijst met snelst gevulde topicsquote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja daarna stoppen we ermee ouwuhquote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel ff de laatste hoor, ik typ me de tandjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |