Evenementen tellen ookquote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik heb maar 1 band live gezien, ik ben niet zo een concertganger, dat was een paar jaar geleden, EWF met Barry White in Ahoy.
Oh en Spargo.
Verder alleen bij evenementen of zo.
Neem je tijd jongen, neem je tijd.quote:Op maandag 13 december 2010 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ja zeg, weet je hoeveel werk dat is tante Pisces?
Nou dan telt Koninginnedag op het Museumplein ook wel meequote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Evenementen tellen ook
Zolang er een artiest voor je neus staat op te treden mag je 'm meetellen
Ken jij Karina irl?quote:Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Baby you and me, I want to talk it over
quote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan telt Koninginnedag op het Museumplein ook wel mee
Alsof ik zoveel tijd over hebquote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neem je tijd jongen, neem je tijd.
Je wanna talked it over zei je netquote:
Mijn zusje heeft nog ergens het singletje liggen volgens mijquote:Op maandag 13 december 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hij kent het liedje
(voor zover ik weet niet in ieder geval)
Ik zong een stukje, ik impliceerde nietsquote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je wanna talked it over zei je net
Ik heb er 4 jaar over gedaan om het te kunnen waarderenquote:
en toch is het helemaal waarquote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
Dat is hun nieuwe stokpaardje, het is geen liedje, maar een productie.
Ja disco is tofquote:Op maandag 13 december 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
Het blijft een kwestie van smaak, ik vond de disconummers ook leuker.
Die met dat donkere haar bedoel je?quote:
Och wees blij dat we geen 10 minuten sing-off krijgenquote:Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja bij de vorige aflevering of daarvoor ging het juist zo lekker vlot die eliminatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |