We zouden hier toch geenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:21 schreef Penisbaard het volgende:
Hey Zwammel wat is jouw mening over Snaavelstopic dan?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef Henno het volgende:
Fucking ranzig dat schijfje augurk... zit je lekker die vormeloze massa weg te malen, en dan opeens *KRAK*
En je proeft daarna alleen nog maar augurk.
Nee, laat mensen zoals TS al die schijfjes maar opvreten.
Zijn YouTube account mag wat mij betreft verbannen worden naar Atlantis of Alcatraz oidquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:21 schreef Penisbaard het volgende:
Hey Zwammel wat is jouw mening over Snaavelstopic dan?
Omdat dat teveel moeite is. En ze halen het eraf omdat het gezond is/quote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef Zwappel het volgende:
Waarom bestelt zulk volk hun hamburger niet gewoon zonder augurk?
Alsof zo'n vettig stukje meegefrituurd augurk nog gezond is.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:07 schreef wise het volgende:
[..]
Omdat dat teveel moeite is. En ze halen het eraf omdat het gezond is/
nee dat niet, maar dat zien hun anders. Tis groen, dus gezond.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof zo'n vettig stukje meegefrituurd augurk nog gezond is.
Nee, het is augurk, dus kensersmerog.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:22 schreef wise het volgende:
[..]
nee dat niet, maar dat zien hun anders. Tis groen, dus gezond.
Moest ff een paar keer lezen wat hier nou staatquote:
Hoe duidelijk wil je het hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:58 schreef wise het volgende:
[..]
Moest ff een paar keer lezen wat hier nou staat
kanker smerig was duidelijker geweestquote:
Nee, omdat het kenser is.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:09 schreef wise het volgende:
[..]
kanker smerig was duidelijker geweest![]()
maar kenser is neergezet omdat er anders mensen gaan janken.
ditquote:Op woensdag 8 december 2010 11:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Teveel lading op 'kanker', daarom
Hallo Edwin ,wij wensen je veel succes,het is een hele onderneming maar aan je kuiten zal het niet liggen. geniet er vanquote:Op woensdag 8 december 2010 13:20 schreef Panzermaus het volgende:
ha ha ja bekend probleem dit ik ga zelf ook vaak naar de mc hey? gewoon omdat het goedkoop is ja.....kijk ik dna weer niet naar de kfc zag la
atst een filmpje over die kippen nou dta is geen pretje voor eendierenvriend als ik hey? maar ja de augurken eet ze altijd op krijg ik toch nog wat viteminen binnen ha ha ha nou oki doki toi toi edwin
Dit.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:08 schreef tralalala het volgende:
Hamburgers met uitjes, curry en mayo.![]()
Hamburgers met groente
ha ha ja bedankt zwapper....ik heb je een pmgestuurd ja ik maak graag vrienden online hey? misschien dat we kunnen helpen ha ha nou okay bey bey edwinquote:Op woensdag 8 december 2010 13:21 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Hallo Edwin ,wij wensen je veel succes,het is een hele onderneming maar aan je kuiten zal het niet liggen. geniet er van
Dat denk ik altijd als ik kippenpootjes eet maar dat werkt heul niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:23 schreef Raven_NL het volgende:
als je al die stukjes aan elkaar plakt heb je weer een hele augurk
Champignons dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit.
Als je een hamburger eet horen die vies vettig en vol calorieën te zitten.
daar horen geen groentes op
Zelfde met pizza's
Ui is groente. Kenzerjosti.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:08 schreef tralalala het volgende:
Hamburgers met uitjes, curry en mayo.![]()
Hamburgers met groente
Je weet wat ik bedoel; Konijnenvoerquote:Op woensdag 8 december 2010 16:28 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ui is groente. Kenzerjosti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |