Wat een paupers! Ik stel voor om deze infantielen massaal op te zoeken en plat te branden. Dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef Zwappel het volgende:
Je kent het wel.
Je gaat met wat mensen naar de Mac, wat al klachtwaardig is op zich en dan bestel je van die euroknaller hamburgers.
Dan heb je er altijd van die mensen die dat stukje augurk gaan zoeken en die er vervolgens tussenuit vissen.
Op zich is dit meestal niet zo erg, tot dat sommigen het bij jou neer gooien. Natuurlijk wil je dit niet hebben en pleur je hem weer terug etc
En dat schijfje augurk maakt zo'n hamburger gewoon compleet. Zonder dat schijfje augurk is een hamburger geen hamburger meer.
Waarom bestelt zulk volk hun hamburger niet gewoon zonder augurk?
quote:Op maandag 6 december 2010 22:40 schreef OEM het volgende:
Probeer de gemiddelde baviaan achter de kassa maar eens uit te leggen dat je er geen augurk op wil.
Dat concludeer je omdat mensen ooit een stuk augurk aan mijn kant hebben gepleurt?quote:
Waarom?quote:
Misschien omdat de smaak van die augurk teveel overheerst? Of omdat ie gewoon ronduit smerig is?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:44 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Waarom?
Verklaar de filosofie die erachter zit waarom die augurk er tussenuit moet
Ja. Dat was niet gebeurd als je niet altijd het pispaaltje bent.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:29 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dat concludeer je omdat mensen ooit een stuk augurk aan mijn kant hebben gepleurt?
Ranzig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:44 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Waarom?
Verklaar de filosofie die erachter zit waarom die augurk er tussenuit moet
Ik begrijp dat TS niet in de Mac gezien wil worden.quote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef Zwappel het volgende:
Je kent het wel.
Je gaat met wat mensen naar de Mac, wat al klachtwaardig is op zich en dan bestel je van die euroknaller hamburgers.
Dan heb je er altijd van die mensen die dat stukje augurk gaan zoeken en die er vervolgens tussenuit vissen.
Ik ben het pispaaltje, dus ik word overal mee naar binnen gesleurd. Of ik het nu wil of niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:51 schreef Ikzanik het volgende:
[..]
Ik begrijp dat TS niet in de Mac gezien wil worden.
Hoe kan TS dan last hebben van mensen die wel in de Mac zijn?
Wanneer gaan wij ook alweer naar de McDonald's dan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die vieze zure augurk verpest die karton/lijm smaak van de hamburger
Geen goede plek voor ons.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij ook alweer naar de McDonald's dan.
Is dat mogelijk? Die hamburgers zijn toch allemaal standaardquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef classpc het volgende:
Laat die losers gewoon een hamburger zonder augurk bestellen. Dit is gewoon een verspilling van een lekkers als augurk.
In dit geval is meer smaak niet echt positief te noemen (dat geldt voor dat hele ding trouwens)quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:47 schreef Zwappel het volgende:
Die augurken hebben misschien wel meer smaak als die schoenzool die erop ligt idd
Laten we hier geen probleem van maken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En het leeftijdsverschil dan. Hoeveel betaal je bij.
Dat probleem was er altijd al, we hoeven het niet te maken. Hoe lossen we het op.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laten we hier geen probleem van maken.
Doen alsof we allebei 13 zijn, en dan giechelen als onze schouders tegen elkaar komen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat probleem was er altijd al, we hoeven het niet te maken. Hoe lossen we het op.
preciuesquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die vieze zure augurk verpest die karton/lijm smaak van de hamburger
Wat, onze schouders tegen elkaar. Wat kom jij intiem doen dan. Dat doe ik alleen met mijn zusje 's ochtends hoor. 'Veel plezier en voorzichtig'.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doen alsof we allebei 13 zijn, en dan giechelen als onze schouders tegen elkaar komen.
Of het gewoon accepteren.
Wat doe jij allemaal met je zusje dangquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat, onze schouders tegen elkaar. Wat kom jij intiem doen dan. Dat doe ik alleen met mijn zusje 's ochtends hoor. 'Veel plezier en voorzichtig'.
a ha a mattie gwn 's ochtends voor ze naar school gaat tog knuffel doen ;pquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal met je zusje dang![]()
Laten wij maar eens veel plezier maken..Maar voorzichtig blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |