Leuk om te zien dat terwijl hij afgeeft op dandybleu, zijn eigen video's gewoon veel slechter zijn.quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat terwijl hij afgeeft op dandybleu, zijn eigen video's gewoon veel slechter zijn.
Dat is de OP aanhouden manquote:
Haha, zelfs Bardo verslaat hem.quote:
Gare error Chrome op OSXquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beter wijzig je je post a mattie. Adblockers zijn bannable hier.
Jij moet geen ban krijgen. Het is leuk geweest zo. Ook dit topic is een Snaavelstopic geworden. Hoe krijgt hij het toch voor elkaar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bedenk me net dat ik nog leuke oude partyflock foto's van Snaavel heb.
Bans boeien me vrij weinigquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij moet geen ban krijgen. Het is leuk geweest zo. Ook dit topic is een Snaavelstopic geworden. Hoe krijgt hij het toch voor elkaar.
stoer hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bans boeien me vrij weinigZit toch meer in het fotoboek.
Ik leeg elke week mijn PM-box. Mijn forumaccount kan me gestolen worden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bans boeien me vrij weinigZit toch meer in het fotoboek.
Ik ook, maar nu heb ik al een hele tijd 0 pm's.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik leeg elke week mijn PM-box. Mijn forumaccount kan me gestolen worden.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu heb ik al een hele tijd 0 pm's.
watquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga jij maar telefonisch mensen bedreigen
Weten dat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik leeg elke week mijn PM-box. Mijn forumaccount kan me gestolen worden.
Doe even PM dan!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bedenk me net dat ik nog leuke oude partyflock foto's van Snaavel heb.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga jij maar telefonisch mensen bedreigen
We zouden hier toch geenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:21 schreef Penisbaard het volgende:
Hey Zwammel wat is jouw mening over Snaavelstopic dan?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef Henno het volgende:
Fucking ranzig dat schijfje augurk... zit je lekker die vormeloze massa weg te malen, en dan opeens *KRAK*
En je proeft daarna alleen nog maar augurk.
Nee, laat mensen zoals TS al die schijfjes maar opvreten.
Zijn YouTube account mag wat mij betreft verbannen worden naar Atlantis of Alcatraz oidquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:21 schreef Penisbaard het volgende:
Hey Zwammel wat is jouw mening over Snaavelstopic dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |