Die subtiele opmerkingen van Derksen zijn echt geweldigquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:47 schreef LudoSanders het volgende:
"We wilden ons inschrijven voor het songfestival, maar we waren geen homo."
Onvoorstelbaar dat die knakkers daar wekelijks om kunnen lachen. Dat filmpje van Blatter had ik na 2x ook wel helemaal gezien, maar een mannetje als Genee kan er volgens mij wel een keer of 25 in een jaar naar kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoeven we niet op wilfred te wachten
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef Zipportal het volgende:
Frank de Boer, de nieuwe Dennis van Wijk. Die heeft ook van die poepogen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thnx!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:26 schreef pberends het volgende:
yippie
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Wat laat jij je vaak kritisch uit over VI zeg, je hoeft niet te kijken hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:00 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat die knakkers daar wekelijks om kunnen lachen. Dat filmpje van Blatter had ik na 2x ook wel helemaal gezien, maar een mannetje als Genee kan er volgens mij wel een keer of 25 in een jaar naar kijken.
Het klopt dat ik wel eens wat 'kritiek' heb, maar toch blijf ik het geweldige tv vinden overall. Ik kan ook 3x op een maandagavond zeggen dat het weer lachen en genieten was, maar dat weten we nu zo onderhand wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat laat jij je vaak kritisch uit over VI zeg, je hoeft niet te kijken hoor.
Kom op zeg..hij heeft toch gewoon gelijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat laat jij je vaak kritisch uit over VI zeg, je hoeft niet te kijken hoor.
Dat is met verschillende iris-kleuren, De Boer en Bowie hebben echter een verschil in hun pupil grootte. Bij Bowie komt dat door een gevecht, bij De Boer weet ik niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heterochromie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |