SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvdIk ben van pindavlees
Klopt, maar een huis slopen duurt ook altijd een aantal dagen dus het is een beginquote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jol was slechts een deel van het probleem daar imo
Hoeveel tijd heb je nodig dan? Er zit een knopje: Open volgend deel. Kwestie van TT aanpassen en gaaaaaaaan met die banaanquote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef klootzzz het volgende:
Je bent me te snel af! Maar bedankt![]()
Zal even mijn laatste post editen.
Geen idee of ik gewonnen heb...quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, maar een huis slopen duurt ook altijd een aantal dagen dus het is een begin
Prijs al binnen flap?
een knopje Open volgend deel? die ken ik ook nog niet..quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je nodig dan? Er zit een knopje: Open volgend deel. Kwestie van TT aanpassen en gaaaaaaaan met die banaan
De eerste keer duurt altijd wat langer he, met alles!quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je nodig dan? Er zit een knopje: Open volgend deel. Kwestie van TT aanpassen en gaaaaaaaan met die banaan
Nou da's nog eens nieuws dan, hoop dat we niet miskleunen met wederom een verkeerde trainer aanstellen of het te vroeg naar vorenschuiven van oud-top spelers zoals nu bijv F. de Boer.quote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef Drassss het volgende:
Nee het staat nu overal + op de Ajax site zelf. Officieel dus
In de TT staat dat je de wiki pagina moet copieren misschien een ideetje om dat te verwijderen om missverstanden te voorkomen!quote:
Je hebt gelijk, de OP moet herzien wordenquote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef klootzzz het volgende:
[..]
In de TT staat dat je de wiki pagina moet copieren misschien een ideetje om dat te verwijderen om missverstanden te voorkomen!
Zal de volgende keer wat taak bewuster zijn.
Ja klopt maar als het goed is wordt dat dus niet meer in de begroting meegenomen, maar het is voor mij onbegrijpelijk dat bijv. een Slop, financieel directeur, al 12 jaar wanbeleid mag voeren en hij niet allang weg is gestuurd.quote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Drassss het volgende:
Tja F. de Boer gaat nu naar voren geschoven worden.. Ze moeten gewoon eens rustig bouwen aan een team. Helaas kan dat niet en moeten ze elk jaar eigenlijk 1/2e worden voor CL gelden.. Succes dus
Zolang ze maar van Van Den Brom afblijvenquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Ja klopt maar als het goed is wordt dat dus niet meer in de begroting meegenomen, maar het is voor mij onbegrijpelijk dat bijv. een Slop, financieel directeur, al 12 jaar wanbeleid mag voeren en hij niet allang weg is gestuurd.
Louis of Co kunnen de club helpen anders zie ik het somber in en zal mijn hart verder bloeden.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zolang ze maar van Van Den Brom afblijven
Joh...wat gekquote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jammer.. zou er graag vanaf willen..
Niet hoog genoeg in de concentratie en geil voor de goal ?-)quote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jammer.. zou er graag vanaf willen..
Dat ben ik met je eens. Maar er is momenteel geen "heilige" die bij Ajax aan de slag wil en kan volgens mijquote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef klootzzz het volgende:
Vind V/d Brom en Huistra inderdaad goede trainers maar nog net even te licht voor de slangenkuil die Ajax tegenwoordig is.
Ach, Ajax komt er wel weer uit. Als het hier in Den Haag lukt, lukt het bij Ajax helemaalquote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef klootzzz het volgende:
Eigenlijk triest de staat waarin de traditionele (top)clubs van Nederland verkeren, waar zijn de tijden van goed voorzitterschap ala Van Raaij, de Grote Kale Leider en Van Praag.
Die hebben allemaal contracten tot het eind van dit seizoen....quote:Op maandag 6 december 2010 21:56 schreef Drassss het volgende:
Het mooie is gewoon dat ze nu met x aantal bejaarden/prutspelers zitten in Amsterdam( Ooijer/Mido/Atouba/Ooijer.
Klopt maar ze hebben ditmaal geen langdurige contracten en zitten aan prestatiecontracten vast. Maak me meer zorgen om non-voetballers als Lindgren, De Zeeuw, De Jong, Sno, etc.quote:Op maandag 6 december 2010 21:56 schreef Drassss het volgende:
Het mooie is gewoon dat ze nu met x aantal bejaarden/prutspelers zitten in Amsterdam( Ooijer/Mido/Atouba/Ooijer.
Dat is ook het enige positieve puntje, maar die gasten kunnen het nu zeker vergeten en een seizoenskaart kopen hehe.quote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die hebben allemaal contracten tot het eind van dit seizoen....
de zeeuw is toch geen non-voetballer?quote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Klopt maar ze hebben ditmaal geen langdurige contracten en zitten aan prestatiecontracten vast. Maak me meer zorgen om non-voetballers als Lindgren, De Zeeuw, De Jong, Sno, etc.
Dit seizoen wel ... evenals Enoh trouwensquote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de zeeuw is toch geen non-voetballer?
Eerste seizoenshelft dacht ik inderdaad ook dat hij een versterking was , maar sindsdien is het echt bagger met Demy, verdedigt niet mee, loopt zich niet vrij voor de opbouw. Enige wat ie eigenlijk goed doet is de afvallende bal veroveren maar dan schiet ie weer vanaf een onmogelijke hoek de bal de tweede ring in.quote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de zeeuw is toch geen non-voetballer?
Yep dus 10x 17 jarige van 1.5 miljoen en die tot 20jaar (WC) optrainen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Flappekz het volgende:
Maar goed, laten we maar weer ontopic gaan..
Ik zou niet kijken naar die 1,5M, maar vooral naar de stats met eventuele specialiteiten. Met wat voor stats ben je van plan te gaan beginnen?quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Yep dus 10x 17 jarige van 1.5 miljoen en die tot 20jaar (WC) optrainen.
quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Flappekz het volgende:
Maar goed, laten we maar weer ontopic gaan..
Moet me nog even goed orienteren op de transfermarkt en door de huidige inflatie heenkijken maar volgens deze tool zou ik 17jaar jong met min. Redelijk verdedigen op hun 20ste met WC verdedigen moeten kunnen afleveren. Dus richt me voorlopig even daarop en kijken wat ik precies kan kopen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou niet kijken naar die 1,5M, maar vooral naar de stats met eventuele specialiteiten. Met wat voor stats ben je van plan te gaan beginnen?
Met jouw budget kun je wel hoger inkopen. Denk aan goed of zelfs uitstekend verdedigen met redelijk passen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Moet me nog even goed orienteren op de transfermarkt en door de huidige inflatie heenkijken maar volgens deze tool zou ik 17jaar jong met min. Redelijk verdedigen op hun 20ste met WC verdedigen moeten kunnen afleveren. Dus richt me voorlopig even daarop en kijken wat ik precies kan kopen.
Zal even aan de slag gaan en hier terug rapporteren!
Denk dat ik het vleugelspel veel hoger ga inkopen, iets van Formidabel/Uitmuntend of zo als die dan laat 17jaar of jong 18 zijn, so be it. Daar zal waarschijnlijk het meeste geld in gaan denk ik zo.quote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met jouw budget kun je wel hoger inkopen. Denk aan goed of zelfs uitstekend verdedigen met redelijk passen.
Ook nog een optie: Met redelijk vleugelspel
Ah. Nieuw bloed. Wat is je teamnaam?quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:19 schreef Rauzer het volgende:
Feli Flappekz, nog net gewonnen!
En TV ook gefeliciteerd!
quote:Datum Van Aan Prijs TSI toen
06-12-2010 TeamKoekje Bauwerk 632 000 ¤ 920
30-11-2010 SPORTIVA F.C. TeamKoekje 173 000 ¤ 820
Nah wie geeft er nou iets wat kerst gerelateerd is met Sinterklaas.quote:Op maandag 6 december 2010 19:29 schreef DutchieBre het volgende:
Ik kreeg vorig jaar voor de kerst een kerstboom van mijn schoonouders met Sinterklaas ..
Dank je !
GefeliciFlapsteerd!quote:
Nee. Moet voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:07 schreef elby1988 het volgende:
Vraagje in het thema; hoe was het ook al weer?
Ik speel nu mijn jeugd en heb net de training gewisseld tijdens de wedstrijd. Dat gaat toch nog? Omdat training direct na de wedstrijd is?
quote:Bel Wouter-Jan van Gilpen
Ja? Oh, hallo Outpost76!
Hoor eens, Ger Clephas is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer matig zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Leuke speler.quote:
Das een leuke om te promoveren!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Leuke speler.
Ik heb vandaag een 17 jarige speler met goed positiespel en matig passen gepromoveerd.
Alle drie de scouts hadden 17 jarige k*t spelers in de aanbieding.
Alle drie maar geweigerd, komt volgende week wel weer..
Mijn laatste interessante speelt inmiddels al bij de grote jongens...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das een leuke om te promoveren!![]()
![]()
Mja ik had vorige week een 15 jarige redelijk allrounder en nu deze. Zal volgende week wel weer huilen met de pet op zijn.
Betekend dat buitengewoon potentieel dat ie dan ergens uitstekend kan halen?quote:Gerbrand van Hoof (93230876)
15 jaar en 27 dagen, volgende verjaardag: 02-03-2011
Speler kan pas gepromoveerd worden over 197 dagen.
Team: RKDEO A1
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 29-11-2010 20:02 (7 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend (max. matig)
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend (max. zwak)
Scoren: zwak (max. onbekend)
Spelhervatting: onbekend
6 * op t middenveld
Opmerkingen trainer:
03-12-2010 19:15
Wedstrijd Gerbrand van Hoof: In vergelijking met zijn teamgenoten heeft hij een buitengewoon potentieel.
03-12-2010 19:15
Wedstrijd Omdat we ook Passen trainen, heb ik Gerbrand van Hoof bestudeerd tijdens de wedstrijd. Ik denk dat hij zwak kan worden hierin voor hij de jeugdacademie verlaat.
Commentaar van de scout
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Gerbrand van Hoof.
Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Dat begrijp ik echt niet he. Ok ik heb niet zo veel talentjes als Nixx maar ik heb er toch altijd wel een paar lopen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn laatste interessante speelt inmiddels al bij de grote jongens...
Dat is niet te zeggen....maar met de huidige bekende stats zou ie weleens heel hoog in verdedigen én vleugel kunnen halenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Betekend dat buitengewoon potentieel dat ie dan ergens uitstekend kan halen?
Ik heb echt helemaal nix, best naar...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik echt niet he. Ok ik heb niet zo veel talentjes als Nixx maar ik heb er toch altijd wel een paar lopen.
Dan hoop ik maar op verdedigen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is niet te zeggen....maar met de huidige bekende stats zou ie weleens heel hoog in verdedigen én vleugel kunnen halen
Lijkt mij ook ruk. Heb je al eens van scouts gewisseld? Ik weet dat ze zeggen dat dat niets uitmaakt maar bij mij helpt t weer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal nix, best naar...
Mja, misschien van de week eens doen. Maar volgens mij is het gewoon puur toevalquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ruk. Heb je al eens van scouts gewisseld? Ik weet dat ze zeggen dat dat niets uitmaakt maar bij mij helpt t weer.
Dan heb ik zeker iedere keer dat ik dat doe toeval.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, misschien van de week eens doen. Maar volgens mij is het gewoon puur toeval
Mijn pijlen staan de laatste tijd gericht op twee spelers die uitstekend verdedigen kunnen halen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef Outpost76 het volgende:
Dat begrijp ik echt niet he. Ok ik heb niet zo veel talentjes als Nixx maar ik heb er toch altijd wel een paar lopen.
Heb nu 3 nieuwe scouts: Joran, Joran en Jordan. Ben benieuwd wat ze komende week voor moois brengenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker iedere keer dat ik dat doe toeval.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mijn pijlen staan de laatste tijd gericht op twee spelers die uitstekend verdedigen kunnen halen.
18 jarige die nu op 7.8 verdedigen staat met max redelijk PM en matig vleugel
16 jarige die nu op 7.4 verdedigen staat met max redelijk vleugel en matig passen
Beide staan opgesteld als vleugel verdediger met primair verdedigen en secundair vleugel.
Op de vleugel posities staat twee vleugelspeler (15 jaar en 16 jaar) met max goed vleugel.
Daarnaast zijn deze leuk om in passen omhoog te krijgen :quote:. Thys van der Wulp
16 jaar en 10 dagen
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: redelijk (max. redelijk)
Positiespel: matig (max. redelijk)
Vleugelspel: zwak (max. zwak)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend (max. matig)
Laatste wedstrijd: 02-12-2010 (Middenvelder)
En ik hoop dat deze snel nog ff stijgen wil:quote:Tobias Maat
16 jaar en 32 dagen [Onvoorspelbaar]
Verdedigen: slecht (max. slecht)
Positiespel: matig (max. matig)
Vleugelspel: onbekend (max. zwak)
Passen: onbekend (max. goed)
Scoren: onbekend
Matthias van Slooten
16 jaar en 86 dagen [Onvoorspelbaar]
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: matig (max. matig)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: matig (max. redelijk)
Passen: redelijk (max. goed)
Scoren: onbekend (max. zwak)
9. Olger Brunott
16 jaar en 29 dagen [Krachtig]
Verdedigen: matig (max. matig)
Positiespel: waardeloos (max. onbekend)
Passen: matig (max. redelijk)
Scoren: zwak (max. zwak)
quote:Reggie van Randwijck
17 jaar en 82 dagen [Onvoorspelbaar]
Verdedigen: slecht (max. slecht)
Positiespel: matig (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. goed)
Scoren: onbekend
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb nu 3 nieuwe scouts: Joran, Joran en Jordan. Ben benieuwd wat ze komende week voor moois brengen
Deze voornamen komen het dichtst in de buurt bij mijn echte voornaamquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb 2 weken geleden ook wat gezocht. Eigenlijk naar een van den Bosch mja die zijn er niet. Toen maar 2 met mijn voornaam aangenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |