Nah wie geeft er nou iets wat kerst gerelateerd is met Sinterklaas.quote:Op maandag 6 december 2010 19:29 schreef DutchieBre het volgende:
Ik kreeg vorig jaar voor de kerst een kerstboom van mijn schoonouders met Sinterklaas ..
Dank je !
GefeliciFlapsteerd!quote:
Nee. Moet voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:07 schreef elby1988 het volgende:
Vraagje in het thema; hoe was het ook al weer?
Ik speel nu mijn jeugd en heb net de training gewisseld tijdens de wedstrijd. Dat gaat toch nog? Omdat training direct na de wedstrijd is?
quote:Bel Wouter-Jan van Gilpen
Ja? Oh, hallo Outpost76!
Hoor eens, Ger Clephas is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer matig zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Leuke speler.quote:
Das een leuke om te promoveren!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Leuke speler.
Ik heb vandaag een 17 jarige speler met goed positiespel en matig passen gepromoveerd.
Alle drie de scouts hadden 17 jarige k*t spelers in de aanbieding.
Alle drie maar geweigerd, komt volgende week wel weer..
Mijn laatste interessante speelt inmiddels al bij de grote jongens...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das een leuke om te promoveren!![]()
![]()
Mja ik had vorige week een 15 jarige redelijk allrounder en nu deze. Zal volgende week wel weer huilen met de pet op zijn.
Betekend dat buitengewoon potentieel dat ie dan ergens uitstekend kan halen?quote:Gerbrand van Hoof (93230876)
15 jaar en 27 dagen, volgende verjaardag: 02-03-2011
Speler kan pas gepromoveerd worden over 197 dagen.
Team: RKDEO A1
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 29-11-2010 20:02 (7 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend (max. matig)
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend (max. zwak)
Scoren: zwak (max. onbekend)
Spelhervatting: onbekend
6 * op t middenveld
Opmerkingen trainer:
03-12-2010 19:15
Wedstrijd Gerbrand van Hoof: In vergelijking met zijn teamgenoten heeft hij een buitengewoon potentieel.
03-12-2010 19:15
Wedstrijd Omdat we ook Passen trainen, heb ik Gerbrand van Hoof bestudeerd tijdens de wedstrijd. Ik denk dat hij zwak kan worden hierin voor hij de jeugdacademie verlaat.
Commentaar van de scout
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Gerbrand van Hoof.
Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Dat begrijp ik echt niet he. Ok ik heb niet zo veel talentjes als Nixx maar ik heb er toch altijd wel een paar lopen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn laatste interessante speelt inmiddels al bij de grote jongens...
Dat is niet te zeggen....maar met de huidige bekende stats zou ie weleens heel hoog in verdedigen én vleugel kunnen halenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Betekend dat buitengewoon potentieel dat ie dan ergens uitstekend kan halen?
Ik heb echt helemaal nix, best naar...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik echt niet he. Ok ik heb niet zo veel talentjes als Nixx maar ik heb er toch altijd wel een paar lopen.
Dan hoop ik maar op verdedigen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is niet te zeggen....maar met de huidige bekende stats zou ie weleens heel hoog in verdedigen én vleugel kunnen halen
Lijkt mij ook ruk. Heb je al eens van scouts gewisseld? Ik weet dat ze zeggen dat dat niets uitmaakt maar bij mij helpt t weer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal nix, best naar...
Mja, misschien van de week eens doen. Maar volgens mij is het gewoon puur toevalquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ruk. Heb je al eens van scouts gewisseld? Ik weet dat ze zeggen dat dat niets uitmaakt maar bij mij helpt t weer.
Dan heb ik zeker iedere keer dat ik dat doe toeval.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, misschien van de week eens doen. Maar volgens mij is het gewoon puur toeval
Mijn pijlen staan de laatste tijd gericht op twee spelers die uitstekend verdedigen kunnen halen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef Outpost76 het volgende:
Dat begrijp ik echt niet he. Ok ik heb niet zo veel talentjes als Nixx maar ik heb er toch altijd wel een paar lopen.
Heb nu 3 nieuwe scouts: Joran, Joran en Jordan. Ben benieuwd wat ze komende week voor moois brengenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker iedere keer dat ik dat doe toeval.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mijn pijlen staan de laatste tijd gericht op twee spelers die uitstekend verdedigen kunnen halen.
18 jarige die nu op 7.8 verdedigen staat met max redelijk PM en matig vleugel
16 jarige die nu op 7.4 verdedigen staat met max redelijk vleugel en matig passen
Beide staan opgesteld als vleugel verdediger met primair verdedigen en secundair vleugel.
Op de vleugel posities staat twee vleugelspeler (15 jaar en 16 jaar) met max goed vleugel.
Daarnaast zijn deze leuk om in passen omhoog te krijgen :quote:. Thys van der Wulp
16 jaar en 10 dagen
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: redelijk (max. redelijk)
Positiespel: matig (max. redelijk)
Vleugelspel: zwak (max. zwak)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend (max. matig)
Laatste wedstrijd: 02-12-2010 (Middenvelder)
En ik hoop dat deze snel nog ff stijgen wil:quote:Tobias Maat
16 jaar en 32 dagen [Onvoorspelbaar]
Verdedigen: slecht (max. slecht)
Positiespel: matig (max. matig)
Vleugelspel: onbekend (max. zwak)
Passen: onbekend (max. goed)
Scoren: onbekend
Matthias van Slooten
16 jaar en 86 dagen [Onvoorspelbaar]
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: matig (max. matig)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: matig (max. redelijk)
Passen: redelijk (max. goed)
Scoren: onbekend (max. zwak)
9. Olger Brunott
16 jaar en 29 dagen [Krachtig]
Verdedigen: matig (max. matig)
Positiespel: waardeloos (max. onbekend)
Passen: matig (max. redelijk)
Scoren: zwak (max. zwak)
quote:Reggie van Randwijck
17 jaar en 82 dagen [Onvoorspelbaar]
Verdedigen: slecht (max. slecht)
Positiespel: matig (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. goed)
Scoren: onbekend
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb nu 3 nieuwe scouts: Joran, Joran en Jordan. Ben benieuwd wat ze komende week voor moois brengen
Deze voornamen komen het dichtst in de buurt bij mijn echte voornaamquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb 2 weken geleden ook wat gezocht. Eigenlijk naar een van den Bosch mja die zijn er niet. Toen maar 2 met mijn voornaam aangenomen.
Bij mij klopt t ook niet helemaal hoor. De ene heet Wout en de andere Wouter-Jan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Deze voornamen komen het dichtst in de buurt bij mijn echte voornaam
Mijn voornaam komt alleen voor bij Belgische spelers (weliswaar zonder de puntjes op de o, maar toch...), en mijn achternaam alleen bij Duitse en Tsjechische spelers.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij klopt t ook niet helemaal hoor. De ene heet Wout en de andere Wouter-Jan.
Suc6!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn voornaam komt alleen voor bij Belgische spelers (weliswaar zonder de puntjes op de o, maar toch...), en mijn achternaam alleen bij Duitse en Tsjechische spelers.
Hup Holland
Anyways, ik ga me gereed maken om een tentamen te maken...
Dan staan we nu mooi met 3 teams op 6 punten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nieuwe trainee incl. TS-hit gekauft (19j, briljant def, uitstekend passen, matig PM en [Schnell]. Kost dan 2,6 mln maar na 2 pops zou hij zo'n 3,5-4 mln op moeten brengen, dus kan nog wel een aardig projectje worden, laat staan wanneer ik 'm nog wat SP mee ga geven
En Xummon's huilbaby's met een mooie 0-1 counteroverwinning (ik had 57/60% bbz) naar (t)huis gestuurd
Als je 2-wekelijks een ruime winst maakt, dan kun je dat doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:40 schreef Swennus het volgende:
Wanneer kun je het beste met de jeugd beginnen?
Ben nu bezig aan mijn eerste volle seizoen.
vraag 2: Ik heb een middenvelder die waardeloos in vorm is. Wat zijn de beste middelen om deze beste man weer een beetje in vorm te krijgen? conditie omlaag? in friendly laten spelen?
Een speler krijgt op vrijdag training alshij speelt. Je hebt dan kans dat zijn voorgrond vorm (waardeloos) naar zijn achtergrond vorm (altijd onbekend) beweegt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:40 schreef Swennus het volgende:
vraag 2: Ik heb een middenvelder die waardeloos in vorm is. Wat zijn de beste middelen om deze beste man weer een beetje in vorm te krijgen? conditie omlaag? in friendly laten spelen?
Deze staat nu op 15%.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je 2-wekelijks een ruime winst maakt, dan kun je dat doen.
En conditie moet je niet omlaag zetten, tenzij je hem nu al veel hoger dan 12% hebt staan. Het enige wat je kunt doen is hem 90 minuten per week laten spelen.
Dan maar hopen dat hij vrijdag weer de goede kant op gaat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:57 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Een speler krijgt op vrijdag training alshij speelt. Je hebt dan kans dat zijn voorgrond vorm (waardeloos) naar zijn achtergrond vorm (altijd onbekend) beweegt.
Yup. Het enige wat je kan doen is hopen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:05 schreef Swennus het volgende:
[..]
Deze staat nu op 15%.
[..]
Dan maar hopen dat hij vrijdag weer de goede kant op gaat.
uhm volgens mij speelden we al thuisquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nieuwe trainee incl. TS-hit gekauft (19j, briljant def, uitstekend passen, matig PM en [Schnell]. Kost dan 2,6 mln maar na 2 pops zou hij zo'n 3,5-4 mln op moeten brengen, dus kan nog wel een aardig projectje worden, laat staan wanneer ik 'm nog wat SP mee ga geven
En Xummon's huilbaby's met een mooie 0-1 counteroverwinning (ik had 57/60% bbz) naar (t)huis gestuurd
Ze moeten toch van de vereniging naar huis toe?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:11 schreef Xummon het volgende:
[..]
uhm volgens mij speelden we al thuis![]()
maar ze waren inderdaad aan het huilen
Hoezo? Bij mij zitten ze in het waailappeninternaatquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze moeten toch van de vereniging naar huis toe?
Vandaar ook de (t)quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:11 schreef Xummon het volgende:
[..]
uhm volgens mij speelden we al thuis![]()
maar ze waren inderdaad aan het huilen
Erg verstandig met al die haagse harry'squote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoezo? Bij mij zitten ze in het waailappeninternaat
Denk t wel. Had 2 uur de tijd, was met een uurtje klaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Erg verstandig met al die haagse harry's
Ging je tentamen een beetje?
Valt op zich ook niet tegen toch? 4 wedstrijden gespeeld, 4 ton winst = ton per week/training. Je hebt straks 1,5 miljoen op de bank staan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:42 schreef maniack28 het volgende:
07-12-2010 Kristiansund'10 King Black United 444 444 ¤ 1 030 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
13-11-2010 bfgm Kristiansund'10 43 450 ¤ 670 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
Valt tegen.. van 17 jaar redelijk/matig naar goed/redelijk.
Ja ik vind dat redelijk passen maar weinig waard:quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Valt op zich ook niet tegen toch? 4 wedstrijden gespeeld, 4 ton winst = ton per week/training. Je hebt straks 1,5 miljoen op de bank staan?
Dan heb je geluk gehad met die matige, of pech met die andere.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:38 schreef maniack28 het volgende:
17 en 46 goed/matig
17 en 37 goed/redelijk
True, ik mag ook niet klagen.. Gaat best rap zo, ben pas 1,5 maand bezig dus. 1 mil per maand vind ik meer dan genoegquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad met die matige, of pech met die andere.
Maar 100k is nog altijd netjes. Zeker als je bedenkt dat je dat in slechts 1 week training kan behalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |