Niet hoog genoeg in de concentratie en geil voor de goal ?-)quote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jammer.. zou er graag vanaf willen..
Dat ben ik met je eens. Maar er is momenteel geen "heilige" die bij Ajax aan de slag wil en kan volgens mijquote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef klootzzz het volgende:
Vind V/d Brom en Huistra inderdaad goede trainers maar nog net even te licht voor de slangenkuil die Ajax tegenwoordig is.
Ach, Ajax komt er wel weer uit. Als het hier in Den Haag lukt, lukt het bij Ajax helemaalquote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef klootzzz het volgende:
Eigenlijk triest de staat waarin de traditionele (top)clubs van Nederland verkeren, waar zijn de tijden van goed voorzitterschap ala Van Raaij, de Grote Kale Leider en Van Praag.
Die hebben allemaal contracten tot het eind van dit seizoen....quote:Op maandag 6 december 2010 21:56 schreef Drassss het volgende:
Het mooie is gewoon dat ze nu met x aantal bejaarden/prutspelers zitten in Amsterdam( Ooijer/Mido/Atouba/Ooijer.
Klopt maar ze hebben ditmaal geen langdurige contracten en zitten aan prestatiecontracten vast. Maak me meer zorgen om non-voetballers als Lindgren, De Zeeuw, De Jong, Sno, etc.quote:Op maandag 6 december 2010 21:56 schreef Drassss het volgende:
Het mooie is gewoon dat ze nu met x aantal bejaarden/prutspelers zitten in Amsterdam( Ooijer/Mido/Atouba/Ooijer.
Dat is ook het enige positieve puntje, maar die gasten kunnen het nu zeker vergeten en een seizoenskaart kopen hehe.quote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die hebben allemaal contracten tot het eind van dit seizoen....
de zeeuw is toch geen non-voetballer?quote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Klopt maar ze hebben ditmaal geen langdurige contracten en zitten aan prestatiecontracten vast. Maak me meer zorgen om non-voetballers als Lindgren, De Zeeuw, De Jong, Sno, etc.
Dit seizoen wel ... evenals Enoh trouwensquote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de zeeuw is toch geen non-voetballer?
Eerste seizoenshelft dacht ik inderdaad ook dat hij een versterking was , maar sindsdien is het echt bagger met Demy, verdedigt niet mee, loopt zich niet vrij voor de opbouw. Enige wat ie eigenlijk goed doet is de afvallende bal veroveren maar dan schiet ie weer vanaf een onmogelijke hoek de bal de tweede ring in.quote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de zeeuw is toch geen non-voetballer?
Yep dus 10x 17 jarige van 1.5 miljoen en die tot 20jaar (WC) optrainen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Flappekz het volgende:
Maar goed, laten we maar weer ontopic gaan..
Ik zou niet kijken naar die 1,5M, maar vooral naar de stats met eventuele specialiteiten. Met wat voor stats ben je van plan te gaan beginnen?quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Yep dus 10x 17 jarige van 1.5 miljoen en die tot 20jaar (WC) optrainen.
quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Flappekz het volgende:
Maar goed, laten we maar weer ontopic gaan..
Moet me nog even goed orienteren op de transfermarkt en door de huidige inflatie heenkijken maar volgens deze tool zou ik 17jaar jong met min. Redelijk verdedigen op hun 20ste met WC verdedigen moeten kunnen afleveren. Dus richt me voorlopig even daarop en kijken wat ik precies kan kopen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou niet kijken naar die 1,5M, maar vooral naar de stats met eventuele specialiteiten. Met wat voor stats ben je van plan te gaan beginnen?
Met jouw budget kun je wel hoger inkopen. Denk aan goed of zelfs uitstekend verdedigen met redelijk passen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Moet me nog even goed orienteren op de transfermarkt en door de huidige inflatie heenkijken maar volgens deze tool zou ik 17jaar jong met min. Redelijk verdedigen op hun 20ste met WC verdedigen moeten kunnen afleveren. Dus richt me voorlopig even daarop en kijken wat ik precies kan kopen.
Zal even aan de slag gaan en hier terug rapporteren!
Denk dat ik het vleugelspel veel hoger ga inkopen, iets van Formidabel/Uitmuntend of zo als die dan laat 17jaar of jong 18 zijn, so be it. Daar zal waarschijnlijk het meeste geld in gaan denk ik zo.quote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met jouw budget kun je wel hoger inkopen. Denk aan goed of zelfs uitstekend verdedigen met redelijk passen.
Ook nog een optie: Met redelijk vleugelspel
Ah. Nieuw bloed. Wat is je teamnaam?quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:19 schreef Rauzer het volgende:
Feli Flappekz, nog net gewonnen!
En TV ook gefeliciteerd!
quote:Datum Van Aan Prijs TSI toen
06-12-2010 TeamKoekje Bauwerk 632 000 ¤ 920
30-11-2010 SPORTIVA F.C. TeamKoekje 173 000 ¤ 820
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |