Kudt, ben Kirby vergeten mee te geven aan de kerstveiling,dan maar zelf versturenquote:
ja ik wil ook, even mailen wanneer hij weer in nederland isquote:Op maandag 6 december 2010 21:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
in januari ga ik er weer een laten zetten
naais... maar niet echt origineelquote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik laat spinnenwebben zetten op mijn schouders
Da's vast niet iemand in Nederlandquote:
Kom maarquote:
Joahquote:
Jawel, want jij hebt tegen alle mensen die voor je belijdenis gekomen zijn gezegd dat jij gaat leven zoals het daar beschreven staat.quote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je ook zelf weten maar als nog bepalen zij niet mijn sex leven
Kerstveiling?quote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kudt, ben Kirby vergeten mee te geven aan de kerstveiling,dan maar zelf versturen
tegenwoordig heb je een uitvinding genaamd vliegtuig daar mee kun je regelijk snel in andere landen zijnquote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's vast niet iemand in Nederland
Ik zal na VI even mijn accent laten horen.quote:
coolquote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik wil ook, even mailen wanneer hij weer in nederland is![]()
dan wil ik zo'n 50ties pinup in zijn stijl
Hij kan het altijd proberenquote:Op maandag 6 december 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een tattoo![]()
[..]
kan jij tattooeren?
klopt maar et past mooi bij wat ik al hebquote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
naais... maar niet echt origineel
Oeh oeh oeh oeh!quote:Op maandag 6 december 2010 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zal na VI even mijn accent laten horen.
keep your eyes peeled on the game site. of ik zeg wel wanneer het online staatquote:
No shit sherlockquote:Op maandag 6 december 2010 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je een uitvinding genaamd vliegtuig daar mee kun je regelijk snel in andere landen zijn
Zeg maarquote:Op maandag 6 december 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
keep your eyes peeled on the game site. of ik zeg wel wanneer het online staat
Ik dacht dat ik ergens anders mee moest prikkenquote:Op maandag 6 december 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een tattoo![]()
[..]
kan jij tattooeren?
De Euh Watte?quote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kudt, ben Kirby vergeten mee te geven aan de kerstveiling,dan maar zelf versturen
Heb gewoon een eigen wil en als zij daar last van hebben is dat hun probleemquote:Op maandag 6 december 2010 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jawel, want jij hebt tegen alle mensen die voor je belijdenis gekomen zijn gezegd dat jij gaat leven zoals het daar beschreven staat.Dan had je nee moeten zeggen.
ohquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij kan het altijd proberenEn anders prikt ie wel met iets anders
dat is waarquote:Op maandag 6 december 2010 21:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt maar et past mooi bij wat ik al heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |