De complete bijbel is 11 MB. Dus zo'n 1.500 bijbels.quote:
En wordt je gesaboteerd door Paypal, Visa, Amex en andere NSB-ratten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Dat niet downloaden, anders valt er binnenkort een squadron special ops bij je binnen.
Inkoppertje, maar Jack heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Logisch dat Jack vindt dat "bepaalde dingen geheim moeten blijven"..
Watergate heeft juist de democratie versterkt. Het haalde namelijk een politicus onderuid die de democratie ondermijnde door niet helemaal eerlijk de verkiezingen te winnen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef outtayourleague het volgende:
Zei de Vries nou: persvrijheid is er om de democratie te versterken, niet om te ondermijnen?
Wat een bullshit.
ik denk aan Watergate etc.
Anders heet het propaganda
De zittende president jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Watergate heeft juist de democratie versterkt. Het haalde namelijk een politicus onderuid die de democratie ondermijnde door niet helemaal eerlijk de verkiezingen te winnen.
Ja en daar is Jack dus tegen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:48 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar dan heeft watergate toch de democratie versterkt...?
da's niet de context die Jack bedoelt...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:48 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar dan heeft watergate toch de democratie versterkt...?
Deze week niet meer, ben ik bang.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Mijn aandachtsspanne is te kort voor nog een ronde Wikileaks, ander onderwerp please.
Sowieso hoef ik Jack "JokerFace" de Vries niet als vriend....quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
In een eventuele oorlog hoef ik Jack de Vries niet per se als vriend.
O'Reilly is toch die absolute idioot die ook anti homo is?? En ook anti Nederland met haar 20 miljoen kontneukende, snuivende HIV-inwoners?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Was dat Bill O'Reilly's eigen mening? Tering.
Zullen z'n leerlingen ook leuk vindenquote:
Die is ook toe aan een nekschot, net als dat gewonde hert.quote:
Mathijs stelt ook vragen die tijd kosten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Paxcon het volgende:
Die Alexander is vrij irritant en pakt te veel tijd...
Vind hem wel ok. Weet het wel helder uit te leggen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Paxcon het volgende:
Die Alexander is vrij irritant en pakt te veel tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |