Dit. Dandybleu we staan voor je klaarquote:Op maandag 6 december 2010 18:40 schreef 9611Niels het volgende:
Is er al een gironummer geopend? Ik draag graag mijn steentje bij aan het levensonderhoud van een groot kunstenaar.
Ja ik weet het allemaal niet hoor.... Ja ik heb ook periodes in mn leven gehad dat alles financieel leuk ging....En ha ja toen heb ik wel eens een dame die ik kende vooruitgeholpen...Met geld zodat ze een pc kon kopen ( dat was in de tijd dat pcs nog veel duurder waren dan nu ) Ja dat is een stukje investeren in een leuk mens.....Ja dus nu vraag ik zelf eens eenkeertje om geld...Ja en dan merk je dat het niet altijd vanzelfsprekend is....Ja en vooral ook om het feit dat ik die milionair al dik 20 jaar ken hey? Ja nu ga ik hemniet haten ofzo...het blijft een vriend van me...Alleen ja ik had gewoon een beetje steun verwacht van hem....quote:Op maandag 6 december 2010 18:42 schreef FeestBoek het volgende:
Er zit best wel een goed moraal in. Beetje jammer dat je het niet snapt.
Sommige mensen zijn gewoon egoïsten man. Daar doe je niks aan.quote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Ja ik weet het allemaal niet hoor.... Ja ik heb ook periodes in mn leven gehad dat alles financieel leuk ging....En ha ja toen heb ik wel eens een dame die ik kende vooruitgeholpen...Met geld zodat ze een pc kon kopen ( dat was in de tijd dat pcs nog veel duurder waren dan nu ) Ja dat is een stukje investeren in een leuk mens.....Ja dus nu vraag ik zelf eens eenkeertje om geld...Ja en dan merk je dat het niet altijd vanzelfsprekend is....Ja en vooral ook om het feit dat ik die milionair al dik 20 jaar ken hey? Ja nu ga ik hemniet haten ofzo...het blijft een vriend van me...Alleen ja ik had gewoon een beetje steun verwacht van hem....
Daar heeft jou vriend helemaal gelijk in. Ga werken.quote:Op maandag 6 december 2010 21:04 schreef dandybleu het volgende:
nou ja ik zou het geeneens egoistisch noemen.....dan zeg je dat iemand een slecht mens is....nee ik zie het meer zo : sommige mensen die zijn heel hun leven al sterk en zelfstandig....... dus ja die denken dan automatisch dat iedereen sterk is en ook finacieel niet moet zeuren maar gewoon een beetje moet gaan met die banaan.....
dus ja die milionair die ik ken? die ken ik al twintig jaar en is een vriend van me dus.......ha ha en die gelooft geeneens dat ik afgekeurd ben....dat ben ik 90 %....Ja die zegt gewoon "das bullshit: iedereen kan werken als hij het wilt....".
ja ik ben niet afgekeurd omdat ik jeuk aan mn grote teen had hey? daar is een heel onderzoek aan vooraf gegaan....quote:Op maandag 6 december 2010 21:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Daar heeft jou vriend helemaal gelijk in. Ga werken.
Dan nog, als je echt wilt , dan kan het!quote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja ik ben niet afgekeurd omdat ik jeuk aan mn grote teen had hey? daar is een heel onderzoek aan vooraf gegaan....
dit slaat echt nergens op ??quote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan nog, als je echt wilt , dan kan het!
Al is het niet eens werk wat je leuk vind, als je ECHT wilt, dan kan het gewoon
Een vriend van me was ook voor 90% afgekeurd ivm auto ongeluk. Hij zei: Flikker op, ik ga hier geen uitkering zitten trekken. Hij heeft een tijdje gezocht , en hij werkt gewoon weer... Welliswaar minder, en hij kan ook minder, maar hij werkt wel. Dus als je echt wilt, dan kan het!
Dit is een dandyblue topic, alles hierin slaat nergens op. Vooral door de grammaticale opbouw van de zinnen en de relevantie van de verhalen die gepost worden.quote:
Die 'miljonair' heeft het ook niet geschreven, dat scheelt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:04 schreef zovty het volgende:
Persoonlijk, maar dat is mijn mening, vind ik het maar een KUTgedicht. Er zit totaal geen rijm, ritme of flow in. Echt zwaar ruk. Als hij dit al een gedicht noemt dan vraag ik me af hoe die miljonair aan z'n geld is gekomen hej, zeker door op z'n rug te liggen haha grapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:22 schreef summer2bird het volgende:
Free Dandybleu!!!!!!!!!!!!!Nee, mail over 48 maar weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gekliko'd voor iets waar een andere user maximaal een 48-uursban voor zou krijgenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:54 schreef Prof_Balhaar het volgende:
Wat is er met dandybleu dan? zit ie vast? Wth?
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
gekliko'd voor iets waar een andere user maximaal een 48-uursban voor zou krijgen
Er zit heus wel een achterliggende reden achterquote:Op woensdag 8 december 2010 14:05 schreef Panzermaus het volgende:
ha ha ja honkeytonk ik weet dat dat kangebeuren hey? breedero altijd schrijven kan verkeeren ja ik ken mijn namen als kunstenaar... ha ha ja ik ben niet seniel yvonne deknt dat dus wel hey? denkt ook dat ik
een ebofiel ben ja gewoon geband voor nix..... ja nou wil er best overpraten met danny want hij begrijpt mij hey? desnoods voor een miljoen ha ha je krijgt subsidie als kunstenaar nou oki doki gr gr
ha ja mensen kunnen soms overkleine dingen ophef maken hey? 48uur was genoeg dacht ik dan....trouwens ik ging even over straat vannacht van het cafe..ja ik heb weer geld ha ha subsidie van de rijksoverheid....ambtenaren zijn zo slecht nog niet? dus ik d8 ik maak een vlogje ja want er is ook een kattenkolonie op straat bij mij hey ja kleine dingen maken het leven mooi is trouwens ook weereen tijd geleden ja drank doet van alles met je geheugen...........quote:Op woensdag 8 december 2010 14:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er zit heus wel een achterliggende reden achterDandybleu was tof, maar hij is niet alleen voor dat neptopic geband. Dat weiger ik te geloven, niet dat ik hem niet terug wil hoor
Zeg maar Gijs in dat gevalquote:Op woensdag 8 december 2010 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ha ja mensen kunnen soms overkleine dingen ophef maken hey? 48uur was genoeg dacht ik dan....trouwens ik ging even over straat vannacht van het cafe..ja ik heb weer geld ha ha subsidie van de rijksoverheid....ambtenaren zijn zo slecht nog niet? dus ik d8 ik maak een vlogje ja want er is ook een kattenkolonie op straat bij mij hey ja kleine dingen maken het leven mooi is trouwens ook weereen tijd geleden ja drank doet van alles met je geheugen...........
nou honkietonk ja ik noem je maarzo omdat ikje echte naam niet weet hey?misschien is het wel john ja ha kan zijn toch?ik had ook een blind date........wist niet hoe ze heette maar ben het ook nooit teweten gekomen ha ha nou oki doki gr edwin
Yvonne ergerde zich gewoon aan hem. Dat was de achterliggende reden.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er zit heus wel een achterliggende reden achterDandybleu was tof, maar hij is niet alleen voor dat neptopic geband. Dat weiger ik te geloven, niet dat ik hem niet terug wil hoor
Een reden die niet voor ons zichtbaar is, dat weten ze achter de schermen vast allemaal. Dit is vast met een goede reden.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Yvonne ergerde zich gewoon aan hem. Dat was de achterliggende reden.
Het enige wat hij heeft gedaan wat banwaardig was is in een dronke bui mensen met serieuze problemen pesten.
Nou is het natuurlijk overdreven om hem daar een permban voor te geven maar daar komen dus de ergernissen van Yvonne om het hoekje kijken
Niet kunnen geloven dat er écht mongolen op FOK! rondlopen die zo typen en vertellen als dandybleu ZONDER een daadwerkelijke troll te zijn?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een reden die niet voor ons zichtbaar is, dat weten ze achter de schermen vast allemaal. Dit is vast met een goede reden.
Jij noemt dandybleu een mongool? Nee, ik zeg niet dat het zoiets is, maar ze hebben een reden, dat weet ik wel. Je gaat niet zomaar naar de kliko.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet kunnen geloven dat er écht mongolen op FOK! rondlopen die zo typen en vertellen als dandybleu ZONDER een daadwerkelijke troll te zijn?
Je weet wie Yvonne is, hè?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij noemt dandybleu een mongool? Nee, ik zeg niet dat het zoiets is, maar ze hebben een reden, dat weet ik wel. Je gaat niet zomaar naar de kliko.
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dit is vast met een goede reden.
whaha lol.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je gaat niet zomaar naar de kliko.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |