Dit. Dandybleu we staan voor je klaarquote:Op maandag 6 december 2010 18:40 schreef 9611Niels het volgende:
Is er al een gironummer geopend? Ik draag graag mijn steentje bij aan het levensonderhoud van een groot kunstenaar.
Ja ik weet het allemaal niet hoor.... Ja ik heb ook periodes in mn leven gehad dat alles financieel leuk ging....En ha ja toen heb ik wel eens een dame die ik kende vooruitgeholpen...Met geld zodat ze een pc kon kopen ( dat was in de tijd dat pcs nog veel duurder waren dan nu ) Ja dat is een stukje investeren in een leuk mens.....Ja dus nu vraag ik zelf eens eenkeertje om geld...Ja en dan merk je dat het niet altijd vanzelfsprekend is....Ja en vooral ook om het feit dat ik die milionair al dik 20 jaar ken hey? Ja nu ga ik hemniet haten ofzo...het blijft een vriend van me...Alleen ja ik had gewoon een beetje steun verwacht van hem....quote:Op maandag 6 december 2010 18:42 schreef FeestBoek het volgende:
Er zit best wel een goed moraal in. Beetje jammer dat je het niet snapt.
Sommige mensen zijn gewoon egoïsten man. Daar doe je niks aan.quote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Ja ik weet het allemaal niet hoor.... Ja ik heb ook periodes in mn leven gehad dat alles financieel leuk ging....En ha ja toen heb ik wel eens een dame die ik kende vooruitgeholpen...Met geld zodat ze een pc kon kopen ( dat was in de tijd dat pcs nog veel duurder waren dan nu ) Ja dat is een stukje investeren in een leuk mens.....Ja dus nu vraag ik zelf eens eenkeertje om geld...Ja en dan merk je dat het niet altijd vanzelfsprekend is....Ja en vooral ook om het feit dat ik die milionair al dik 20 jaar ken hey? Ja nu ga ik hemniet haten ofzo...het blijft een vriend van me...Alleen ja ik had gewoon een beetje steun verwacht van hem....
Daar heeft jou vriend helemaal gelijk in. Ga werken.quote:Op maandag 6 december 2010 21:04 schreef dandybleu het volgende:
nou ja ik zou het geeneens egoistisch noemen.....dan zeg je dat iemand een slecht mens is....nee ik zie het meer zo : sommige mensen die zijn heel hun leven al sterk en zelfstandig....... dus ja die denken dan automatisch dat iedereen sterk is en ook finacieel niet moet zeuren maar gewoon een beetje moet gaan met die banaan.....
dus ja die milionair die ik ken? die ken ik al twintig jaar en is een vriend van me dus.......ha ha en die gelooft geeneens dat ik afgekeurd ben....dat ben ik 90 %....Ja die zegt gewoon "das bullshit: iedereen kan werken als hij het wilt....".
ja ik ben niet afgekeurd omdat ik jeuk aan mn grote teen had hey? daar is een heel onderzoek aan vooraf gegaan....quote:Op maandag 6 december 2010 21:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Daar heeft jou vriend helemaal gelijk in. Ga werken.
Dan nog, als je echt wilt , dan kan het!quote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja ik ben niet afgekeurd omdat ik jeuk aan mn grote teen had hey? daar is een heel onderzoek aan vooraf gegaan....
dit slaat echt nergens op ??quote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan nog, als je echt wilt , dan kan het!
Al is het niet eens werk wat je leuk vind, als je ECHT wilt, dan kan het gewoon
Een vriend van me was ook voor 90% afgekeurd ivm auto ongeluk. Hij zei: Flikker op, ik ga hier geen uitkering zitten trekken. Hij heeft een tijdje gezocht , en hij werkt gewoon weer... Welliswaar minder, en hij kan ook minder, maar hij werkt wel. Dus als je echt wilt, dan kan het!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |